Powered by Smartsupp Audi A4 B6 2001-2004 Avant (8E5) hátsótengely futómű rugó
Univerzális menü

Bilstein futómű rugó

BILSTEIN - B3 OE Replacement
Cikkszám: 36-283125
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 1196351
2 munkanap alatt beszerezhető 8 db.
Bolti ár:
20 660 Ft
-9%
Online ár:
18 780 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Személyes vásárlás a központban: 11:00-ig leadott rendelés másnap; 11:00 után leadott rendelés esetén 2 munkanap múlva lehetséges. Személyes vásárlás budapesti kirendeltségben: 11:00-ig leadott rendelés esetén másnap 15:30 után; 11:00 után leadottrendelés esetén 2 munkanap múlva 9:00-tól lehetséges. Személyes vásárlás vidéki kirendeltségben: 11:00-ig leadott rendelés 2 munkanap múlva 9:00-tól; 11:00 után leadott esetén 3 munkanap múlva 9:00-tól lehetséges. Futárral történő kiszállítás: 11:00-ig leadott rendelést másnap; 11:00 után leadott rendelést 2 munkanap múlva átadjuk a futárnak. Kérjük minden esetben várja meg munkatársunk értesítését!

Olajok kenőanyagok folyadékok patent izzó nem visszáruzható! Visszáruzandó alkatrészeket hat napon belül eredeti csomagolásban sértetlenül vesszük vissza. Cseredarabokat tisztán sértetlenül ledugózva eredeti csomagolásban 1 éven belül vesszük vissza. (33)

Termékfotó
Monroe futómű rugó 253mm,hátsótengely
Gyártó: MONROE
Cikkszám: SP3383
Kártyaszám: 1196237
13
21 460 Ft-tól
Hossz [mm]:
253
Tömeg [kg]:
3,3
Külső átmérő [mm]:
133,6
Garancia:
5 év garancia
Csomagolási hossz [cm]:
40,6
Csomagolási szélesség [cm]:
15,1
Csomagolási magasság [cm]:
15,2
Vámtarifa szám:
73 202 089
huzalátmérő [mm]:
15,3
Külső átmérő [mm]:
134
Csomagolási hossz [mm]:
40,6
További termékek
Beépítési oldal
hátsótengely
Tovább olvasom

1.6 benzin (1.6 8V 75kw 102LE 1595ccm) Eng.code: ALZ Type id: 18403

2.0 benzin (2.0 20V 96kw 130LE 1984ccm) Eng.code: ALT Type id: 18404

2.5 TDI diesel (2.5 24V 120kw 163LE 2496ccm) Eng.code: BDG Type id: 18413

2.7 TDI diesel (2.7 24V 132kw 180LE 2698ccm) Eng.code: BPP Type id: 19847

2.7 TDi diesel (2.7 24V 120kw 163LE 2698ccm) Eng.code: BSG Type id: 28017

3.0 TDI quattro diesel (3.0 24V 150kw 204LE 2967ccm) Eng.code: BKN Type id: 18414

3.0 TDI quattro diesel (3.0 24V 171kw 233LE 2967ccm) Eng.code: ASB Type id: 19850

3.2 FSI benzin (3.1 24V 188kw 255LE 3123ccm) Eng.code: AUK Type id: 18409

1.6 benzin (1.6 8V 75kw 102LE 1595ccm) Eng.code: ALZ Type id: 31347

1.8 T benzin (1.8 20V 110kw 150LE 1781ccm) Eng.code: CFMA Type id: 31348

1.8 TSI benzin (1.8 16V 118kw 160LE 1798ccm) Eng.code: CDHB Type id: 34814

1.8 TSI benzin (1.8 16V 88kw 120LE 1798ccm) Eng.code: CDHA Type id: 34811

2.0 TDI diesel (2.0 16V 105kw 143LE 1968ccm) Eng.code: CAGA,CJCA Type id: 31350

2.0 TDI diesel (2.0 16V 125kw 170LE 1968ccm) Eng.code: CAHA,CGLB Type id: 31351

2.0 TDI diesel (2.0 16V 88kw 120LE 1968ccm) Eng.code: CAGC,CJCC Type id: 31352

2.0 TFSI benzin (2.0 16V 147kw 200LE 1984ccm) Eng.code: BWE Type id: 31349

2.0 TFSI benzin (2.0 16V 155kw 211LE 1984ccm) Eng.code: CDND Type id: 34818

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom