Univerzális menü

Sachs lengéscsillapító gáznyomásos,kétcsöves,felül csavarorsó

Audi A5,Q5
Cikkszám: 314 158
Gyártó: SACHS
Kártyaszám: 1211968
1 munkanap alatt beszerezhető 7 db.
Bolti ár:
38 340 Ft
-9%
Online ár:
34 860 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Személyes vásárlás a központban: 15:00-ig leadott rendelés esetén másnap; 15:00 után leadott rendelés esetén 2 munkanap múlva lehetséges. Személyes vásárlás budapesti kirendeltségben: 15:00-ig leadott rendelés esetén másnap 15:30 után; 15:00 után leadottrendelés esetén 2 munkanap múlva lehetséges. Személyes vásárlás vidéki kirendeltségben: 15:00-ig leadott rendelés esetén 2 munkanap múlva 9:00-tól; 15:00 után leadott rendelés esetén 3 munkanap múlva lehetséges. Futárral történő kiszállítás: 15:00-ig leadott rendelés esetén másnap; 15:00 után leadott rendelés esetén 2 munkanap múlva átadjuk a futárnak. Kérjük minden esetben várja meg munkatársunk értesítését!

Olajok kenőanygok folyadékok elektromos alkatrészek visszáruzása nem lehetséges. A visszáruzandó tételeket sérülés mentes eredeti csomagolásban hat napon belül vesszük vissza. Cseredarabok mechanikai sérülés mentesen tisztán gyári csomagolásban visszáruzhatóak. (130)

Termékfotó
Bilstein lengéscsillapító elsőtengely,gáznyomásos,kétcsöves,alsó lemez
Gyártó: BILSTEIN
Cikkszám: 19-171593
Kártyaszám: 1205543
15
29 210 Ft-tól
Beépítési oldal:
elsőtengely
Lengéscsillapító fajtája:
gáznyomásos
Lengéscsillapító-típus:
rugóstagos lengéscsillapító
Lengéscsillapító rögzítés:
alsó lemez
Lengéscsillapító rögzítés:
felül csavarorsó
Lengéscsillapító-rendszer:
Kétcsöves
További termékek
Lengéscsillapító-rendszer
Kétcsöves
Lengéscsillapító fajtája
gáznyomásos
Jellemző méret
SE36/18X146A
Lengéscsillapító-típus
rugóstagos lengéscsillapító
Lengéscsillapító rögzítés
felül csavarorsó
SVHC
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
Tovább olvasom

1.8 TFSI Benzin 1798 118kW (160LE) 1798ccm CDHB 33416

1.8 TFSI Benzin 1798 125kW (170LE) 1798ccm CJEB 11996

1.8 TFSI Benzin 1798 130kW (177LE) 1798ccm CJEE 115109

2.0 TDI Dízel 1968 105kW (143LE) 1968ccm CJCA 22766

2.0 TDI Dízel 1968 110kW (150LE) 1968ccm CJCDCSUA 59633

2.0 TDI Dízel 1968 120kW (163LE) 1968ccm CAHBCGLD 31328

2.0 TDI Dízel 1968 125kW (170LE) 1968ccm CAHA 30987

2.0 TDI Dízel 1968 130kW (177LE) 1968ccm CGLC 11992

2.0 TDI Dízel 1968 140kW (190LE) 1968ccm CNHA 100054

2.0 TDI quattro Dízel 1968 130kW (177LE) 1968ccm CGLC 22769

2.0 TDI quattro Dízel 1968 140kW (190LE) 1968ccm CNHA 100055

2.0 TFSI Benzin 1984 132kW (180LE) 1984ccm CAEACDNB 30979

2.0 TFSI Benzin 1984 155kW (211LE) 1984ccm CAEBCDNC 30980

2.0 TFSI Benzin 1984 162kW (220LE) 1984ccm CAED 106460

2.0 TFSI Benzin 1984 165kW (224LE) 1984ccm CNCD 59634

2.0 TFSI Benzin 1984 169kW (230LE) 1984ccm CNCE 116042

2.0 TFSI quattro Benzin 1984 155kW (211LE) 1984ccm CAEBCDNCCPMA 30981

2.0 TFSI quattro Benzin 1984 162kW (220LE) 1984ccm CPMB 106461

2.0 TFSI quattro Benzin 1984 165kW (224LE) 1984ccm CNCD 59635

2.0 TFSI quattro Benzin 1984 169kW (230LE) 1984ccm CNCE 116043

2.7 TDI Dízel 2698 140kW (190LE) 2698ccm CGKA 30984

3.0 TDI Dízel 2967 150kW (204LE) 2967ccm CLAB 11993

3.0 TDI quattro Dízel 2967 160kW (218LE) 2967ccm CKVD 115111

3.0 TDI quattro Dízel 2967 176kW (240LE) 2967ccm CCWA 30985

3.0 TDI quattro Dízel 2967 180kW (245LE) 2967ccm CDUCCKVC 11994

3.0 TFSI quattro Benzin 2995 200kW (272LE) 2995ccm CMUACRED 22808

3.2 FSI Benzin 3197 195kW (265LE) 3197ccm CALA 30982

3.2 FSI quattro Benzin 3197 195kW (265LE) 3197ccm CALA 30983

2.0 TDI Dízel 1968 100kW (136LE) 1968ccm CJCBCSUB 11058

2.0 TDI Dízel 1968 105kW (143LE) 1968ccm CJCA 11060

2.0 TDI Dízel 1968 110kW (150LE) 1968ccm CJCDCSUA 59263

2.0 TDI Dízel 1968 140kW (190LE) 1968ccm CNHA 117763

2.0 TDI quattro Dízel 1968 100kW (136LE) 1968ccm CAGBCJCBCSUB 31957

2.0 TDI quattro Dízel 1968 105kW (143LE) 1968ccm CAGACJCA 31956

2.0 TDI quattro Dízel 1968 110kW (150LE) 1968ccm CJCDCSUA 59264

2.0 TDI quattro Dízel 1968 120kW (163LE) 1968ccm CAHBCGLACGLDCNHC 31959

2.0 TDI quattro Dízel 1968 125kW (170LE) 1968ccm CAHACGLBCMGA 27564

2.0 TDI quattro Dízel 1968 130kW (177LE) 1968ccm CGLCCMGB 56108

2.0 TDI quattro Dízel 1968 140kW (190LE) 1968ccm CNHA 100061

2.0 TFSI Hybrid quattro Benzin/elektromos 1984 155kW (211LE) 1984ccm CHJA 11054

2.0 TFSI quattro Benzin 1984 132kW (180LE) 1984ccm CDNBCNCB 31955

2.0 TFSI quattro Benzin 1984 155kW (211LE) 1984ccm CAEBCDNC 27563

2.0 TFSI quattro Benzin 1984 162kW (220LE) 1984ccm CPMB 56115

2.0 TFSI quattro Benzin 1984 165kW (224LE) 1984ccm CNCD 56112

2.0 TFSI quattro Benzin 1984 169kW (230LE) 1984ccm CNCE 116058

3.0 TDI quattro Dízel 2967 155kW (211LE) 2967ccm CCWB 31962

3.0 TDI quattro Dízel 2967 176kW (240LE) 2967ccm CCWACPNB 27565

3.0 TDI quattro Dízel 2967 180kW (245LE) 2967ccm CDUD 56107

3.0 TDI quattro Dízel 2967 184kW (250LE) 2967ccm CTBC 100773

3.0 TDI quattro Dízel 2967 190kW (258LE) 2967ccm CTBA 100062

3.0 TFSI quattro Benzin 2995 200kW (272LE) 2995ccm CTUCCTVA 56113

3.2 FSI quattro Benzin 3197 199kW (270LE) 3197ccm CALB 30740

SQ5 TDI quattro Dízel 2967 230kW (313LE) 2967ccm CGQBCVUC 56109

SQ5 TDI quattro Dízel 2967 240kW (326LE) 2967ccm CVUB 112293

SQ5 TDI quattro Dízel 2967 250kW (340LE) 2967ccm DEHA 117689

SQ5 TFSI quattro Benzin 2995 260kW (354LE) 2995ccm CTUDCTXA 100066

Tovább olvasom
Évente több mint 10 millió új járművet szerelnek fel SACHS lengéscsillapítókkal. A SACHS márka története 1894-ben kezdődik, amikor a szerszámkészítő és névadó Ernst Sachs beadta első kerékpárkeréktengely szabadalmi bejelentését. Sachs találmányának szabadalmaztatása vezetett ahhoz a közös döntéshez, hogy 1895. augusztus 1-jén megalapítják a ""Schweinfurter Präzisions-Kugellager-Werke Fichtel & Sachs"" vállalatot, amely a kerékpárok golyóscsapágyainak és kerékagyainak gyártásával foglalkozott. A kerékpár tömegközlekedési eszközként való áttörése gyors növekedést eredményezett; 1905-ben a Fichtel & Sachsnak már 900 alkalmazottja volt. A gazdasági válság idején Sachs 1923-ban részvénytársasággá alakította át a vállalatot, majd 1929-ben eladta a golyóscsapágy részleget, és a járműmotorok, tengelykapcsolók, valamint lengéscsillapítók gyártására összpontosított. 1945-ben, a háborús zűrzavarok után a schweinfurti gyár létesítményeinek 67 százaléka megsemmisült, ennek ellenére az év végén újraindult a termelés. Más innovatív fejlesztések piaci sikerével a schweinfurti anyagyárat 1969-ben meg kellett duplázni. Emellett több vállalatot is felvásároltak, és a vállalat megtette az első lépést Észak-Amerikában, mielőtt a Mannesmann AG 1987-ben megszerezte a részvények többségét. A vállalat nemzetközivé válása tovább folytatódott, és 1995-ben a Fichtel & Sachs 38 gyártó és értékesítő vállalattal volt jelen világszerte. A ZF Sachs AG névre átkeresztelt vállalat 2001-ben a ZF csoport része lett, majd 2011-ben beolvadt a ZF Friedrichshafen AG-be. Ma a SACHS márka termékeit a ZF Aftermarket a LEMFÖRDER, TRW, BOGE és ZF OPENMATICS márkákkal együtt sikeresen értékesíti nemzetközi szinten.
Tovább olvasom