Univerzális menü

TRW féknyereg öntöttvas

Audi A6
Cikkszám: BHT153E
Gyártó: TRW
Kártyaszám: 1215070
1 munkanap alatt beszerezhető 1 db.
Bolti ár:
100 940 Ft
-7%
Online ár:
93 460 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Személyes vásárlás a központban: 15:00-ig leadott rendelés esetén másnap; 15:00 után leadott rendelés esetén 2 munkanap múlva lehetséges. Személyes vásárlás budapesti kirendeltségben: 15:00-ig leadott rendelés esetén másnap 15:30 után; 15:00 után leadottrendelés esetén 2 munkanap múlva lehetséges. Személyes vásárlás vidéki kirendeltségben: 15:00-ig leadott rendelés esetén 2 munkanap múlva 9:00-tól; 15:00 után leadott rendelés esetén 3 munkanap múlva lehetséges. Futárral történő kiszállítás: 15:00-ig leadott rendelés esetén másnap; 15:00 után leadott rendelés esetén 2 munkanap múlva átadjuk a futárnak. Kérjük minden esetben várja meg munkatársunk értesítését!

Olajok kenőanygok folyadékok elektromos alkatrészek visszáruzása nem lehetséges. A visszáruzandó tételeket sérülés mentes eredeti csomagolásban hat napon belül vesszük vissza. Cseredarabok mechanikai sérülés mentesen tisztán gyári csomagolásban visszáruzhatóak. (219)

Gyártó korlátozás
TRW
Féknyereg kivitel
féknyereg
Féknyereg kivitel
Féknyereg állító elemmel elektromos rögzítőfékhez
Jármű felszerelés
elektromos rögzítőfékkel szerelt járművekhez
Anyag
Öntöttvas
Dugattyúátmérő [mm]
43
Páros cikkszám
BHT152E
Féktárcsa fajta
Szellőztetett
cserealkatrész
Figyeljen a műszaki adatokra
Szervizinformáció figyelembe veendő
SVHC
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
Tovább olvasom

2.7 TDI quattro Dízel 2698 132kW (180LE) 2698ccm BPP 19475

3.0 TDI quattro Dízel 2967 155kW (211LE) 2967ccm BNGCDYB 21320

3.0 TDI quattro Dízel 2967 171kW (233LE) 2967ccm ASB 19474

3.2 FSI quattro Benzin 3123 188kW (255LE) 3123ccm AUK 19472

4.2 FSI quattro Benzin 4163 257kW (350LE) 4163ccm BVJ 19473

2.0 TDI Dízel 1968 100kW (136LE) 1968ccm BNABRFCAGB 19232

2.0 TDI Dízel 1968 103kW (140LE) 1968ccm BLBBRE 17896

2.0 TDI Dízel 1968 89kW (121LE) 1968ccm BVG 26549

2.0 TFSI Benzin 1984 125kW (170LE) 1984ccm BPJ 18940

2.4 Benzin 2393 130kW (177LE) 2393ccm BDW 17893

2.4 quattro Benzin 2393 130kW (177LE) 2393ccm BDW 18417

2.7 TDI Dízel 2698 120kW (163LE) 2698ccm BSGCANB 18416

2.7 TDI Dízel 2698 132kW (180LE) 2698ccm BPP 18415

2.7 TDI quattro Dízel 2698 120kW (163LE) 2698ccm BSGCAND 19234

2.7 TDI quattro Dízel 2698 132kW (180LE) 2698ccm BPP 18677

3.0 TDI quattro Dízel 2967 155kW (211LE) 2967ccm BNGCDYB 18025

3.0 TDI quattro Dízel 2967 165kW (225LE) 2967ccm BMK 17898

3.0 TDI quattro Dízel 2967 171kW (233LE) 2967ccm ASB 19477

3.0 quattro Benzin 2976 160kW (218LE) 2976ccm BBJ 21318

3.2 FSI Benzin 3123 188kW (255LE) 3123ccm AUKBKH 17894

3.2 FSI quattro Benzin 3123 188kW (255LE) 3123ccm AUKBKH 17895

4.2 quattro Benzin 4163 246kW (335LE) 4163ccm BATBNK 17897

2.0 TDI Dízel 1968 100kW (136LE) 1968ccm BNABRFCAGB 19233

2.0 TDI Dízel 1968 103kW (140LE) 1968ccm BLBBRE 18418

2.0 TDI Dízel 1968 89kW (121LE) 1968ccm BVG 26550

2.0 TFSI Benzin 1984 125kW (170LE) 1984ccm BPJ 18941

2.4 Benzin 2393 130kW (177LE) 2393ccm BDW 18424

2.4 quattro Benzin 2393 130kW (177LE) 2393ccm BDW 18425

2.7 TDI Dízel 2698 120kW (163LE) 2698ccm BSGCANB 18419

2.7 TDI Dízel 2698 132kW (180LE) 2698ccm BPP 18675

2.7 TDI quattro Dízel 2698 120kW (163LE) 2698ccm BSGCAND 19235

2.7 TDI quattro Dízel 2698 132kW (180LE) 2698ccm BPP 18676

3.0 Benzin 2976 160kW (218LE) 2976ccm BBJ 31514

3.0 TDI quattro Dízel 2967 155kW (211LE) 2967ccm BNGCDYB 18426

3.0 TDI quattro Dízel 2967 165kW (225LE) 2967ccm BMK 18420

3.0 TDI quattro Dízel 2967 171kW (233LE) 2967ccm ASB 19479

3.0 quattro Benzin 2976 160kW (218LE) 2976ccm BBJ 21319

3.2 FSI Benzin 3123 188kW (255LE) 3123ccm AUK 18421

3.2 FSI quattro Benzin 3123 188kW (255LE) 3123ccm AUKBKH 18422

4.2 FSI quattro Benzin 4163 257kW (350LE) 4163ccm BVJ 19478

4.2 quattro Benzin 4163 246kW (335LE) 4163ccm BAT 18423

Tovább olvasom
A cég 1901-ben alakult és azóta a fejlesztés és a legújabb technológiák alkalmazása területén igen hosszú sikertörténetre tekinthet vissza. A mai TRW Automotive vállalat olyan különböző gépjárműbeszállító cégek egyesüléséből jött létre mint a Thompson Products a Lucas Varity Girling Ltd és a Kelsey-Hayes. A TRW Automotive-val egybeolvadt vállalatok az autógyártás szinte minden területén gyártottak és fejlesztettek különböző termékeket. Több mint 100 éve a TRW mércét teremtett a minőség terén, innovációt hozott a piacra, és hírnevet szerzett a biztonság és a tartósság terén. 1908-ban a TRW készítette az első fakereket a legendás Ford T-modellhez, húsz évvel később pedig a rögzítőfékeket. 1939-ben már szériafelszerelésként hidraulikus fékrendszereket terveztek, 1952-ben pedig a TRW integrált szervokormányt tervezett a Chrysler New Yorker számára. A 60-as és 70-es években a TRW a fejlett biztonságra összpontosító termékek széles skáláját hozta létre, beleértve az elektronikusan vezérelt blokkolásgátló fékrendszert [ABS] és a fogasléces szervokormányt. A 80-as és 90-es években olyan élvonalbeli alkotások születtek, mint a GM számára a távirányítós kulcs nélküli beléptető rendszer és a négykerék-ABS. A 21. században a TRW eredményei és innovációi az egyre kifinomultabb autóipari világot tükrözik, számos biztonsági, teljesítménybeli és hatékonysági fejlesztéssel, amelyek a legújabb anyagok, elektronika és szoftverek teljes körű felhasználásával valósultak meg. Ma a TRW globális vezető szerepet tölt be az autóipari technológiák terén, az aktív és passzív biztonsági termékek egyik legnagyobb választékát gyártja, az iparágban elsőként bevezetett sávtartó rendszertől a legjobb dobfékekig.
Tovább olvasom