Univerzális menü

Bosch generátor 180amper,többszörös szíjtárcsával,vákuumszivattyú nélkül

Audi A4 3.0 dízel,A6 2.7 dízel,A6 3.0 dízel,Q7 3.0 dízel
Cikkszám: 0 986 081 930
Gyártó: BOSCH
Kártyaszám: 1215504
1 munkanap alatt beszerezhető 9 db.
Bolti ár:
107 670 Ft
-7%
Online ár:
99 690 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Személyes vásárlás a központban: 15:00-ig leadott rendelés esetén másnap; 15:00 után leadott rendelés esetén 2 munkanap múlva lehetséges. Személyes vásárlás budapesti kirendeltségben: 15:00-ig leadott rendelés esetén másnap 15:30 után; 15:00 után leadottrendelés esetén 2 munkanap múlva lehetséges. Személyes vásárlás vidéki kirendeltségben: 15:00-ig leadott rendelés esetén 2 munkanap múlva 9:00-tól; 15:00 után leadott rendelés esetén 3 munkanap múlva lehetséges. Futárral történő kiszállítás: 15:00-ig leadott rendelés esetén másnap; 15:00 után leadott rendelés esetén 2 munkanap múlva átadjuk a futárnak. Kérjük minden esetben várja meg munkatársunk értesítését!

Olajok kenőanygok folyadékok elektromos alkatrészek visszáruzása nem lehetséges. A visszáruzandó tételeket sérülés mentes eredeti csomagolásban hat napon belül vesszük vissza. Cseredarabok mechanikai sérülés mentesen tisztán gyári csomagolásban visszáruzhatóak. (130)

Termékfotó
As-pl generátor 180amper,szíjtárcsával
Gyártó: AS-PL
Cikkszám: A0409
Kártyaszám: 1208219
7
81 560 Ft-tól
Hossz 1 [mm]:
30
Hossz 2 [mm]:
14
Hossz 3 [mm]:
62
Feszültség [V]:
12
Generátor-töltőáram [A]:
180
Szíjtárcsák:
szíjtárcsával
Verzió:
0121715176
Minőség:
STANDARD LINE
új alkatrész betét nélkül:
Termékfotó
Elstock generátor 180amper,többszörös szíjtárcsával
Gyártó: ELSTOCK
Cikkszám: 28-5898
Kártyaszám: 1208220
11
109 200 Ft-tól
Generátor-töltőáram [A]:
180
Járműhálózat-kivitel:
12 V-os hálózatú járművekhez
Feszültség [V]:
14
Szíjtárcsák:
többszörös szíjtárcsával
Szíjtárcsaátmérő [mm]:
56
Bordák száma:
6
Bilincs:
M8 B+
Bilincs:
COM
Csatlakozókivitel száma:
0239
Nettó súly [kg]:
7,5
Furatátmérő 1 [mm]:
8
Gyártó korlátozás:
Always Cross by OE
Nettó súly [kg]:
7,51
A régi és új alkatrészt muszáj összehas. (főleg az EA-sz.):
1. furatátmérő [mm]:
8
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

AUDI (059 903 018 E)
VW (059 903 018 E)
VW (059 903 018 EX)


További olvasom
cserealkatrész
Feszültség [V]
14
Generátor-töltőáram [A]
180
Rögzítési mód
kettős lengőkar
Generátor kivitel
vákuumszivattyú nélkül
Szíjtárcsa és generátor távolsága [mm]
30
Forgásirány
óramutató járásával megegyező forgásirány
Szíjtárcsák
többszörös szíjtárcsával
Rovátkák száma
6
Szíjtárcsaátmérő [mm]
56
Bilincs
B1+(M8),COM
Csatlakozókivitel száma
PL86
Hossz [mm]
198
javasolt javítási kiterjesztés
Ékszíj/hosszbordás szíj
Tovább olvasom

3.0 TDI quattro Dízel 2967 176kW (240LE) 2967ccm CAPACCLACCWA 23303

3.0 TDI quattro Dízel 2967 176kW (240LE) 2967ccm CAPACCLACCWA 25509

2.7 TDI quattro Dízel 2698 120kW (163LE) 2698ccm BSGCAND 21321

2.7 TDI quattro Dízel 2698 140kW (190LE) 2698ccm CANC 30382

3.0 TDI quattro Dízel 2967 155kW (211LE) 2967ccm BNGCDYB 21320

3.0 TDI quattro Dízel 2967 176kW (240LE) 2967ccm CDYACDYC 30383

2.7 TDI Dízel 2698 140kW (190LE) 2698ccm CANA 30362

2.7 TDI quattro Dízel 2698 120kW (163LE) 2698ccm BSGCAND 19234

2.7 TDI quattro Dízel 2698 140kW (190LE) 2698ccm CANC 30363

3.0 TDI quattro Dízel 2967 155kW (211LE) 2967ccm BNGCDYB 18025

3.0 TDI quattro Dízel 2967 176kW (240LE) 2967ccm CDYACDYC 30369

2.7 TDI Dízel 2698 140kW (190LE) 2698ccm CANA 30374

2.7 TDI quattro Dízel 2698 120kW (163LE) 2698ccm BSGCAND 19235

2.7 TDI quattro Dízel 2698 140kW (190LE) 2698ccm CANC 30375

3.0 TDI quattro Dízel 2967 155kW (211LE) 2967ccm BNGCDYB 18426

3.0 TDI quattro Dízel 2967 176kW (240LE) 2967ccm CDYACDYC 30380

3.0 TDI quattro Dízel 2967 150kW (204LE) 2967ccm CJGCCJMA 34967

3.0 TDI quattro Dízel 2967 155kW (211LE) 2967ccm BUNCASB 21589

3.0 TDI quattro Dízel 2967 171kW (233LE) 2967ccm BUG 19016

3.0 TDI quattro Dízel 2967 176kW (240LE) 2967ccm CASACCMACJGACNRB 26563

Tovább olvasom
A Bosch csoport különböző technológiák és szolgáltatások vezető nemzetközi szállítója. Világszerte mintegy 395 000 munkatársat foglalkoztat (2020. december 31-én) és 71,5 milliárd euró árbevételt ért el 2020-ban. A cégcsoport négy üzleti területen végzi tevékenységét, ezek a mobilitási megoldások, az ipari technika, a fogyasztási cikkek, valamint az energia- és épülettechnika. Az autóipar területén a Bosch a világ elsőszámú felszerelés- és innovációs vezetője, amely eredeti és utángyártott termékeket gyárt és forgalmaz. A Bosch a világ különböző autógyártóinak szállít autóalkatrészeket. Nagy az esélye annak, hogy az Ön járművében lévő számos alkatrészt is a Bosch gyártotta. A Bosch alkatrészek a tartósság, a megbízhatóság, a kiváló minőség és az innováció szinonimái. Számos Bosch-alkatrész szolgált a mai gépjárművekben használt modern technológiák alapjául. A vállalat világszerte számos szabadalommal rendelkezik, és jelentős bevételeket fektetett a kutatásba és fejlesztésbe a különböző területeken, beleértve az autóalkatrészeket, háztartási készülékeket, elektromos szerszámokat és biztonsági rendszereket. Az alapítójáról elnevezett Robert Bosch GmbH az egyik legnagyobb és legrégebbi autóalkatrész-gyártó. A Boscht 1886. november 15-én alapították a Precíziós Mechanika és Elektrotechnika Műhelyeként. A jelenlegi nevet 1937-ben kapta meg. A vállalat székhelye Stuttgartban, Németországban található. Gyártó és forgalmazó központjai a világ minden táján, többek között Észak-Amerikában, Ausztráliában és Ázsiában találhatók. A Bosch által gyártott autóalkatrészek sorában szerepelnek a generátorok, indítók, motorpozíció-érzékelők, gyújtáselemek, üzemanyagrendszerek, akkumulátorok, kormányrendszerek és ablaktörlő lapátok. A Bosch 1887-ben vezette be az első kisfeszültségű mágneszáras gyújtást a helyhez kötött benzinmotorokhoz. Egy évtizeddel később, 1897-ben a Bosch bevezette a belső égésű motorok mágneszáras gyújtószerkezeteit. 1902-ben a márka piacra dobta első sikeres nagyfeszültségű gyújtógyertyáit. A Bosch 1913-ban és 1926-ban kezdett el fényszórók és ablaktörlők gyártásával foglalkozni. 1927-ben a márka mérföldkövet ért el az első dízel üzemanyag-befecskendező szivattyú bevezetésével. Ez a rendszer a modern dízel befecskendező rendszer előfutára volt. Az első személyautó dízel befecskendező szivattyút 1936-ban építették be egy Mercedes-Benz járműbe. A Bosch 1976-ban kezdett oxigénérzékelőket kínálni. 1978-ban a vállalat bevezette a blokkolásgátló fékrendszert (ABS), amely az ABS-érzékelő segítségével megakadályozza a kerekek blokkolását csúszós útviszonyok között. A Bosch a kipörgésgátló rendszerek, az elektronikus menetstabilizáló programok (ESP), az autórádiók és a fedélzeti navigációs rendszerek specializációjáról is ismert. 1986-ban és 1995-ben jelentek meg a Bosch kipörgésgátló rendszerei, illetve ESP-jei. 1980-ban a Bosch elsőként vezette be az elektronikus légzsákvezérlő rendszereket a járművekben. Ezeket kezdetben a Mercedes S-osztályú autókban alkalmazták. A vállalat 2010-ben elsőként vezette be az automatikus vészfékező mechanizmust. Ez a rendszer figyelmezteti a vezetőt, hogy fékezzen, ha az autó közelében lévő tárgyat észlel, és úgy érzi, hogy ütközés fenyeget. Ha a vezető nem reagál, a rendszer automatikusan aktiválja a fékező mechanizmust, hogy megállítsa a járművet. A Bosch hibrid rendszereket is szállít különböző márkákhoz, többek között a Peugeot-hoz, a Volkswagenhez és a Porschéhez.
Tovább olvasom