Univerzális menü

Bilstein támcsapágy gólyaláb hátsótengely

B1 OE Replacement
Cikkszám: 12-244706
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 1220856
2 munkanap alatt beszerezhető 5 db.
Bolti ár:
5 650 Ft
-17%
Online ár:
4 710 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Ebben a beszerzési variációban a termékek nem visszaáruzhatók ! (215)

Termékfotó
Febi Bilstein támcsapágy gólyaláb gumi/fém,hátsó tengely bal,hátsó tengely jobb
Gyártó: Febi Bilstein
Cikkszám: 09522
Kártyaszám: 1220867
25
2 020 Ft-tól
Vastagság [mm]:
40
Magasság [mm]:
40
Belső átmérő [mm]:
10
Külső átmérő [mm]:
80
Anyag:
Gumi/fém
Beépítési oldal:
Hátsó tengely bal
Beépítési oldal:
Hátsó tengely jobb
Tömeg [kg]:
0,175
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
csapágy nélkül
Beépítési oldal:
hátsótengely
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
golyóscsapágy nélkül
Termékfotó
Metzger támcsapágy gólyaláb hátsótengely, kétoldali,görgőscsapágy nélkül
Gyártó: METZGER
Cikkszám: 6490270
Kártyaszám: 1220885
13
2 870 Ft-tól
Beépítési oldal:
hátsótengely, kétoldali
Csapágyazás típusa:
Gumifém csapágy
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
görgőscsapágy nélkül
Tengelyenként:
2
Belső átmérő 1 [mm]:
10
Jármű felszerelés:
szintszabályzóval szerelt járművekhez nem
Beépítési oldal:
hátsótengely
Termékfotó
Meyle támcsapágy gólyaláb hátsótengely,golyóscsapágy nélkül
Gyártó: MEYLE
Cikkszám: 100 512 0005
Kártyaszám: 1220888
9
2 550 Ft-tól
Beépítési oldal:
hátsótengely
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
golyóscsapágy nélkül
Kiegészítő cikk/kiegészítő info:
Gördülőcsapágyra nincs szükség
a páros csere javasolt:
Szükséges darabszám:
2
Termékfotó
Monroe támcsapágy gólyaláb csapágy nélkül
Gyártó: MONROE
Cikkszám: MK119
Kártyaszám: 1220890
15
3 550 Ft-tól
Tömeg [kg]:
0,2
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
csapágy nélkül
Csomagolási hossz [mm]:
9,6
Csomagolási szélesség [cm]:
8,3
Csomagolási magasság [cm]:
8,2
Garancia:
5 év garancia
Termékfotó
Optimal támcsapágy gólyaláb hátsótengely,bal,jobb
Gyártó: OPTIMAL
Cikkszám: F8-3010
Kártyaszám: 1220897
7
2 380 Ft-tól
Beépítési oldal:
hátsótengely
Beépítési oldal:
bal
Beépítési oldal:
jobb
Magasság [mm]:
33
Belső átmérő [mm]:
10
Külső átmérő [mm]:
79
Beépítési oldal:
Hátsó tengely bal
Beépítési oldal:
Hátsó tengely jobb
További termékek
Beépítési oldal
hátsótengely
Belső átmérő [mm]
10
Tovább olvasom

1.8 Benzin 1781 92kW (125LE) 1781ccm ADR 5318

1.8 quattro Benzin 1781 92kW (125LE) 1781ccm ADR 5320

1.9 TDI Dízel 1896 66kW (90LE) 1896ccm 1ZAHU 3885

2.0 16V Benzin 1984 103kW (140LE) 1984ccm ACE 4638

2.0 16V quattro Benzin 1984 103kW (140LE) 1984ccm ACE 4655

2.0 Benzin 1984 74kW (100LE) 1984ccm AAE 4636

2.0 Benzin 1984 85kW (115LE) 1984ccm ABK 4637

2.3 Benzin 2309 98kW (133LE) 2309ccm AAR 5804

2.3 quattro Benzin 2309 98kW (133LE) 2309ccm AAR 5809

2.5 TDI Dízel 2461 103kW (140LE) 2461ccm AEL 3893

2.5 TDI Dízel 2461 85kW (116LE) 2461ccm AAT 4641

2.5 TDI quattro Dízel 2461 103kW (140LE) 2461ccm AEL 5127

2.6 Benzin 2598 102kW (139LE) 2598ccm ACZ 9681

2.6 Benzin 2598 110kW (150LE) 2598ccm ABC 4639

2.6 quattro Benzin 2598 110kW (150LE) 2598ccm ABC 4656

2.8 Benzin 2771 120kW (163LE) 2771ccm AEJ 21351

2.8 Benzin 2771 128kW (174LE) 2771ccm AAHAFC 4640

2.8 Benzin 2771 142kW (193LE) 2771ccm ACK 5322

2.8 quattro Benzin 2771 128kW (174LE) 2771ccm AAHAFC 4657

2.8 quattro Benzin 2771 142kW (193LE) 2771ccm ACK 5324

S6 4.2 quattro Benzin 4172 213kW (290LE) 4172ccm AEC 4659

S6 Plus quattro Benzin 4172 240kW (326LE) 4172ccm AHK 5638

S6 Turbo quattro Benzin 2226 169kW (230LE) 2226ccm AAN 4658

1.8 Benzin 1781 92kW (125LE) 1781ccm ADR 5319

1.8 quattro Benzin 1781 92kW (125LE) 1781ccm ADR 5321

1.9 TDI Dízel 1896 66kW (90LE) 1896ccm 1ZAHU 3886

2.0 16V Benzin 1984 103kW (140LE) 1984ccm ACE 4645

2.0 16V quattro Benzin 1984 103kW (140LE) 1984ccm ACE 4660

2.0 Benzin 1984 74kW (100LE) 1984ccm AAE 4643

2.0 Benzin 1984 85kW (115LE) 1984ccm ABK 4644

2.3 Benzin 2309 98kW (133LE) 2309ccm AAR 5808

2.3 quattro Benzin 2309 98kW (133LE) 2309ccm AAR 5812

2.5 TDI Dízel 2461 103kW (140LE) 2461ccm AEL 3894

2.5 TDI Dízel 2461 85kW (116LE) 2461ccm AAT 4649

2.5 TDI quattro Dízel 2461 103kW (140LE) 2461ccm AEL 5126

2.6 Benzin 2598 102kW (139LE) 2598ccm ACZ 9682

2.6 Benzin 2598 110kW (150LE) 2598ccm ABC 4646

2.6 quattro Benzin 2598 110kW (150LE) 2598ccm ABC 5999

2.8 Benzin 2771 128kW (174LE) 2771ccm AAHAFC 4647

2.8 Benzin 2771 142kW (193LE) 2771ccm ACK 5323

2.8 quattro Benzin 2771 128kW (174LE) 2771ccm AAHAFC 4662

2.8 quattro Benzin 2771 142kW (193LE) 2771ccm ACK 5325

S6 4.2 quattro Benzin 4172 213kW (290LE) 4172ccm AEC 4661

S6 Plus quattro Benzin 4172 240kW (326LE) 4172ccm AHK 5639

S6 Turbo quattro Benzin 2226 169kW (230LE) 2226ccm AAN 4663

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom