Powered by Smartsupp Audi A6 C4 1994-1997 Avant (4A5) kuplungszerkezet
Univerzális menü

Sachs kuplungszerkezet

Audi A6 1.9 dízel,A6 2.0 benzin
Cikkszám: 3082 178 132
Gyártó: SACHS
Kártyaszám: 1222564
2 munkanap alatt beszerezhető 2 db.
Bolti ár:
60 330 Ft
-9%
Online ár:
54 840 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Ebben a beszerzési variációban a termékek nem visszaáruzhatók ! (215)

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

AUDI (050141117C)

AUDI (053 141 117)
AUDI (050 141 117 B)
VW (050 141 117 B)

VW (050141117C)

VW (053 141 117)


További olvasom
Jellemző méret
MF228
Átmérő [mm]
228
SVHC
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
Tovább olvasom

1.9 TDI Dízel 1896 66kW (90LE) 1896ccm 1ZAHU 3885

2.0 16V Benzin 1984 103kW (140LE) 1984ccm ACE 4638

2.0 16V quattro Benzin 1984 103kW (140LE) 1984ccm ACE 4655

2.0 Benzin 1984 85kW (115LE) 1984ccm ABK 4637

1.9 TDI Dízel 1896 66kW (90LE) 1896ccm 1ZAHU 3886

2.0 16V Benzin 1984 103kW (140LE) 1984ccm ACE 4645

2.0 16V quattro Benzin 1984 103kW (140LE) 1984ccm ACE 4660

2.0 Benzin 1984 85kW (115LE) 1984ccm ABK 4644

Tovább olvasom
Évente több mint 10 millió új járművet szerelnek fel SACHS lengéscsillapítókkal. A SACHS márka története 1894-ben kezdődik, amikor a szerszámkészítő és névadó Ernst Sachs beadta első kerékpárkeréktengely szabadalmi bejelentését. Sachs találmányának szabadalmaztatása vezetett ahhoz a közös döntéshez, hogy 1895. augusztus 1-jén megalapítják a ""Schweinfurter Präzisions-Kugellager-Werke Fichtel & Sachs"" vállalatot, amely a kerékpárok golyóscsapágyainak és kerékagyainak gyártásával foglalkozott. A kerékpár tömegközlekedési eszközként való áttörése gyors növekedést eredményezett; 1905-ben a Fichtel & Sachsnak már 900 alkalmazottja volt. A gazdasági válság idején Sachs 1923-ban részvénytársasággá alakította át a vállalatot, majd 1929-ben eladta a golyóscsapágy részleget, és a járműmotorok, tengelykapcsolók, valamint lengéscsillapítók gyártására összpontosított. 1945-ben, a háborús zűrzavarok után a schweinfurti gyár létesítményeinek 67 százaléka megsemmisült, ennek ellenére az év végén újraindult a termelés. Más innovatív fejlesztések piaci sikerével a schweinfurti anyagyárat 1969-ben meg kellett duplázni. Emellett több vállalatot is felvásároltak, és a vállalat megtette az első lépést Észak-Amerikában, mielőtt a Mannesmann AG 1987-ben megszerezte a részvények többségét. A vállalat nemzetközivé válása tovább folytatódott, és 1995-ben a Fichtel & Sachs 38 gyártó és értékesítő vállalattal volt jelen világszerte. A ZF Sachs AG névre átkeresztelt vállalat 2001-ben a ZF csoport része lett, majd 2011-ben beolvadt a ZF Friedrichshafen AG-be. Ma a SACHS márka termékeit a ZF Aftermarket a LEMFÖRDER, TRW, BOGE és ZF OPENMATICS márkákkal együtt sikeresen értékesíti nemzetközi szinten.
Tovább olvasom