Univerzális menü

Bilstein lengéscsillapító hátsótengely,gáznyomásos,kétcsöves,alul szem

BILSTEIN - B4 OE Replacement
Cikkszám: 19-184067
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 1230599
2 munkanap alatt beszerezhető 1 db.
Bolti ár:
52 150 Ft
-9%
Online ár:
47 410 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Ebben a beszerzési variációban a termékek nem visszaáruzhatók ! (215)

Termékfotó
Kyb lengéscsillapító hátsótengely,gáznyomásos,kétcsöves,felül csavarorsó
Gyártó: KYB
Cikkszám: 341205
Kártyaszám: 1224636
4
27 520 Ft-tól
Beépítési oldal:
hátsótengely
Lengéscsillapító-rendszer:
Kétcsöves
Lengéscsillapító rögzítés:
felül csavarorsó
Lengéscsillapító fajtája:
gáznyomásos
Lengéscsillapító rögzítés:
alul szem
Lengéscsillapító-típus:
rugóstagos lengéscsillapító
Termékfotó
Magneti Marelli lengéscsillapító hátsótengely,gáznyomásos,kétcsöves
Gyártó: MAGNETI MARELLI
Cikkszám: 354327070000
Kártyaszám: 1228725
27
11 420 Ft-tól
Beépítési oldal:
hátsótengely
Hossz [mm]:
604
Hossz 2 [mm]:
393
Lengéscsillapító-típus:
Csillapító modul
Lengéscsillapító rögzítés:
felül csavarorsó
Lengéscsillapító rögzítés:
alul szem
Lengéscsillapító-rendszer:
Kétcsöves
Lengéscsillapító fajtája:
gáznyomásos
Átmérő 1 [mm]:
38
Átmérő 2 [mm]:
25
Rugózás típus:
csavarrugós járművekhez
Lengéscsillapító-típus:
Teleszkópos lengéscsillapító
Termékfotó
Boge lengéscsillapító hátsótengely,gáznyomásos,kétcsöves,felül csavarorsó
Gyártó: BOGE
Cikkszám: 32-D14-F
Kártyaszám: 1230602
10
48 250 Ft-tól
Lengéscsillapító-típus:
Teleszkópos lengéscsillapító
Lengéscsillapító rögzítés:
felül csavarorsó
Lengéscsillapító rögzítés:
alul szem
Lengéscsillapító-rendszer:
Kétcsöves
Lengéscsillapító fajtája:
gáznyomásos
Jellemző méret:
SEXOV32X117A
Szervizinformáció figyelembe veendő:
SVHC:
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
Termékfotó
Monroe lengéscsillapító hátsótengely,gáznyomásos,kétcsöves,alul szem
Gyártó: MONROE
Cikkszám: G2246
Kártyaszám: 1230621
14
22 380 Ft-tól
Lengéscsillapító fajtája:
gáznyomásos
Lengéscsillapító-típus:
rugóstagos lengéscsillapító
Lengéscsillapító-rendszer:
Kétcsöves
Lengéscsillapító rögzítés:
alul szem
Lengéscsillapító rögzítés:
felül csavarorsó
Tömeg [kg]:
3,1
Hossz 1 [mm]:
351
Hossz 2 [mm]:
475
Garancia:
5 év garancia
töltött:
A javasolt tartozék cikkszáma:
MK187
Csomagolási hossz [mm]:
62
Csomagolási szélesség [cm]:
13
Csomagolási magasság [cm]:
13,8
Vámtarifa szám:
87 088 035
Garancia:
5 év garancia páronként cserélhető tartozékokkal
Termékfotó
Sachs lengéscsillapító gáznyomásos,kétcsöves,felül csavarorsó
Gyártó: SACHS
Cikkszám: 556 281
Kártyaszám: 1230627
10
29 660 Ft-tól
Lengéscsillapító-típus:
Teleszkópos lengéscsillapító
Lengéscsillapító rögzítés:
felül csavarorsó
Lengéscsillapító rögzítés:
alul szem
Lengéscsillapító fajtája:
gáznyomásos
Lengéscsillapító-rendszer:
Kétcsöves
Jellemző méret:
SEXOV32X117A
SVHC:
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
Termékfotó
Sachs lengéscsillapító gáznyomásos,kétcsöves,felül csavarorsó
Gyártó: SACHS
Cikkszám: 556 285
Kártyaszám: 1230628
7
33 740 Ft-tól
Lengéscsillapító-típus:
Teleszkópos lengéscsillapító
Lengéscsillapító rögzítés:
felül csavarorsó
Lengéscsillapító rögzítés:
alul szem
Lengéscsillapító fajtája:
gáznyomásos
Lengéscsillapító-rendszer:
Kétcsöves
Jellemző méret:
SEXOV32X117A
SVHC:
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
További termékek
Beépítési oldal
hátsótengely
Lengéscsillapító fajtája
gáznyomásos
Lengéscsillapító-típus
rugóstagos lengéscsillapító
Lengéscsillapító rögzítés
alul szem
Lengéscsillapító rögzítés
felül csavarorsó
PR-számhoz nem
1BV
Lengéscsillapító-rendszer
Kétcsöves
Tovább olvasom

1.8 T quattro Benzin 1781 110kW (150LE) 1781ccm AEBANBAPUARKAWT 8315

1.8 T quattro Benzin 1781 132kW (180LE) 1781ccm AJL 10224

2.4 quattro Benzin 2393 115kW (156LE) 2393ccm APC 17691

2.4 quattro Benzin 2393 120kW (163LE) 2393ccm AJGAPZ 16710

2.4 quattro Benzin 2393 121kW (165LE) 2393ccm AGAALFAMLAPSARJ 8317

2.5 TDI quattro Dízel 2496 110kW (150LE) 2496ccm AFBAKN 8817

2.5 TDI quattro Dízel 2496 132kW (180LE) 2496ccm AKEBAUBDH 14586

2.8 quattro Benzin 2771 142kW (193LE) 2771ccm ACKALGAMXAPRAQD 8351

1.8 T quattro Benzin 1781 110kW (150LE) 1781ccm AEBANBAPUARKAWT 8945

1.8 T quattro Benzin 1781 132kW (180LE) 1781ccm AJL 11353

2.4 quattro Benzin 2393 115kW (156LE) 2393ccm APC 17692

2.4 quattro Benzin 2393 120kW (163LE) 2393ccm AJGAPZ 16712

2.4 quattro Benzin 2393 121kW (165LE) 2393ccm AGAALFAMLAPSARJ 8946

2.5 TDI quattro Dízel 2496 110kW (150LE) 2496ccm AFBAKN 8948

2.7 T quattro Benzin 2671 169kW (230LE) 2671ccm AJKAZA 8966

2.8 quattro Benzin 2771 142kW (193LE) 2771ccm ACKALGAMXAPRAQDATQ 8941

1.9 TDI 4motion Dízel 1896 96kW (130LE) 1896ccm AVF 15786

2.0 4motion Benzin 1984 85kW (115LE) 1984ccm AZM 15787

2.3 VR5 4motion Benzin 2324 125kW (170LE) 2324ccm AZX 15788

2.5 TDI 4motion Dízel 2496 110kW (150LE) 2496ccm AKN 15785

2.5 TDI 4motion Dízel 2496 132kW (180LE) 2496ccm BAUBDH 17215

2.8 4motion Benzin 2771 140kW (190LE) 2771ccm BBG 129488

2.8 4motion Benzin 2771 142kW (193LE) 2771ccm AMXATQ 15535

2.8 Benzin 2771 142kW (193LE) 2771ccm ATQ 49771

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom