Univerzális menü

Bilstein lengéscsillapító hátsótengely,gáznyomásos,egycsöves,alul szem

BILSTEIN - B6 Performance
Cikkszám: 24-116299
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 1235066
2 munkanap alatt beszerezhető 4 db.
Bolti ár:
86 270 Ft
-9%
Online ár:
78 430 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Ebben a beszerzési variációban a termékek nem visszaáruzhatók ! (215)

Termékfotó
Denckermann lengéscsillapító gáznyomásos,kétcsöves,felül csavarorsó
Gyártó: DENCKERMANN
Cikkszám: DSF119G
Kártyaszám: 1235078
14
15 300 Ft-tól
Lengéscsillapító-rendszer:
Kétcsöves
Lengéscsillapító fajtája:
gáznyomásos
Lengéscsillapító rögzítés:
felül csavarorsó
Lengéscsillapító rögzítés:
alul szem
Lengéscsillapító-típus:
Gólyaláb
Termékfotó
Magneti Marelli lengéscsillapító hátsótengely,gáznyomásos,kétcsöves
Gyártó: MAGNETI MARELLI
Cikkszám: 357081070000
Kártyaszám: 1235084
13
14 140 Ft-tól
Beépítési oldal:
hátsótengely
Hossz [mm]:
631
Hossz 2 [mm]:
406
Lengéscsillapító-típus:
Teleszkópos lengéscsillapító
Lengéscsillapító rögzítés:
felül csavarorsó
Lengéscsillapító rögzítés:
alul szem
Lengéscsillapító fajtája:
gáznyomásos
Lengéscsillapító-rendszer:
Kétcsöves
Átmérő 1 [mm]:
45
Átmérő 2 [mm]:
30
Rugózás típus:
csavarrugós járművekhez
Termékfotó
Monroe lengéscsillapító hátsótengely,gáznyomásos,kétcsöves,alul szem
Gyártó: MONROE
Cikkszám: 376213SP
Kártyaszám: 1235097
34
18 980 Ft-tól
Lengéscsillapító fajtája:
gáznyomásos
Lengéscsillapító-típus:
Teleszkópos lengéscsillapító
Lengéscsillapító-rendszer:
Kétcsöves
Lengéscsillapító rögzítés:
alul szem
Lengéscsillapító rögzítés:
felül csavarorsó
Tömeg [kg]:
2,1
Furatátmérő [mm]:
25,4
Hossz 1 [mm]:
412
Hossz 2 [mm]:
628
Garancia:
5 év garancia páronként cserélhető tartozékokkal
dugattyúrúd átmérő [mm]:
12,4
A javasolt tartozék cikkszáma:
MK297
Csomagolási hossz [mm]:
60
Csomagolási szélesség [cm]:
7
Csomagolási magasság [cm]:
7,2
Vámtarifa szám:
87 088 035
Furatátmérő [mm]:
25
Termékfotó
LENGESCSILLAPITO
Gyártó: OMNICRAFT
Cikkszám: 2166396
Kártyaszám: 1235106
5
30 220 Ft-tól
Beépítési oldal:
hátsótengely
Lengéscsillapító fajtája:
gáznyomásos
Lengéscsillapító-típus:
Teleszkópos lengéscsillapító
Lengéscsillapító-rendszer:
Kétcsöves
Lengéscsillapító rögzítés:
felül csavarorsó
Lengéscsillapító rögzítés:
alul szem
Hossz 1 [mm]:
631
Hossz 2 [mm]:
387
Átmérő [mm]:
45
állócsőátmérő [mm]:
12
Tengelyenként:
2
Figyeljen a műszaki adatokra:
SVHC:
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
Termékfotó
Sachs lengéscsillapító gáznyomásos,kétcsöves,felül csavarorsó
Gyártó: SACHS
Cikkszám: 312 640
Kártyaszám: 1235110
9
31 520 Ft-tól
Lengéscsillapító-típus:
Teleszkópos lengéscsillapító
Lengéscsillapító-rendszer:
Kétcsöves
Lengéscsillapító fajtája:
gáznyomásos
Jellemző méret:
SEOV30/13X216A
Lengéscsillapító rögzítés:
felül csavarorsó
Lengéscsillapító rögzítés:
alul szem
SVHC:
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

AUDI (4F0 513 032 AE)
AUDI (4F0 513 032 AG)
AUDI (4F0 513 032 H)
AUDI (4F0 513 032 J)


További olvasom
Beépítési oldal
hátsótengely
Lengéscsillapító fajtája
gáznyomásos
Lengéscsillapító-típus
Nem rugótartó lengéscsillapító
Lengéscsillapító rögzítés
alul szem
Lengéscsillapító rögzítés
felül csavarorsó
Lengéscsillapító-rendszer
Egycsöves
Tovább olvasom

2.0 TDI Dízel 1968 100kW (136LE) 1968ccm BNABRFCAGB 19232

2.0 TDI Dízel 1968 103kW (140LE) 1968ccm BLBBRE 17896

2.0 TDI Dízel 1968 120kW (163LE) 1968ccm CAHB 31513

2.0 TDI Dízel 1968 125kW (170LE) 1968ccm CAHA 30361

2.0 TDI Dízel 1968 89kW (121LE) 1968ccm BVG 26549

2.0 TFSI Benzin 1984 125kW (170LE) 1984ccm BPJ 18940

2.4 Benzin 2393 130kW (177LE) 2393ccm BDW 17893

2.4 quattro Benzin 2393 130kW (177LE) 2393ccm BDW 18417

2.7 TDI Dízel 2698 120kW (163LE) 2698ccm BSGCANB 18416

2.7 TDI Dízel 2698 132kW (180LE) 2698ccm BPP 18415

2.7 TDI Dízel 2698 140kW (190LE) 2698ccm CANA 30362

2.7 TDI quattro Dízel 2698 120kW (163LE) 2698ccm BSGCAND 19234

2.7 TDI quattro Dízel 2698 132kW (180LE) 2698ccm BPP 18677

2.7 TDI quattro Dízel 2698 140kW (190LE) 2698ccm CANC 30363

2.8 FSI Benzin 2773 140kW (190LE) 2773ccm CCDA 30364

2.8 FSI Benzin 2773 154kW (210LE) 2773ccm BDX 20109

2.8 FSI Benzin 2773 162kW (220LE) 2773ccm CCEA 30367

2.8 FSI quattro Benzin 2773 140kW (190LE) 2773ccm CCDA 30365

2.8 FSI quattro Benzin 2773 154kW (210LE) 2773ccm BDX 23187

2.8 FSI quattro Benzin 2773 162kW (220LE) 2773ccm CCEA 30366

3.0 TDI quattro Dízel 2967 155kW (211LE) 2967ccm BNGCDYB 18025

3.0 TDI quattro Dízel 2967 165kW (225LE) 2967ccm BMK 17898

3.0 TDI quattro Dízel 2967 171kW (233LE) 2967ccm ASB 19477

3.0 TDI quattro Dízel 2967 176kW (240LE) 2967ccm CDYACDYC 30369

3.0 TFSI quattro Benzin 2995 213kW (290LE) 2995ccm CAJA 30370

3.0 TFSI quattro Benzin 2995 220kW (299LE) 2995ccm CCAA 12238

3.0 quattro Benzin 2976 160kW (218LE) 2976ccm BBJ 21318

3.2 FSI Benzin 3123 188kW (255LE) 3123ccm AUKBKH 17894

3.2 FSI Benzin 3197 195kW (265LE) 3197ccm CALA 12250

3.2 FSI quattro Benzin 3123 188kW (255LE) 3123ccm AUKBKH 17895

4.2 FSI quattro Benzin 4163 257kW (350LE) 4163ccm BVJ 19476

4.2 quattro Benzin 4163 246kW (335LE) 4163ccm BATBNK 17897

2.0 TDI Dízel 1968 100kW (136LE) 1968ccm BNABRFCAGB 19233

2.0 TDI Dízel 1968 103kW (140LE) 1968ccm BLBBRE 18418

2.0 TDI Dízel 1968 120kW (163LE) 1968ccm CAHB 31517

2.0 TDI Dízel 1968 125kW (170LE) 1968ccm CAHA 30373

2.0 TDI Dízel 1968 89kW (121LE) 1968ccm BVG 26550

2.0 TFSI Benzin 1984 125kW (170LE) 1984ccm BPJ 18941

2.4 Benzin 2393 130kW (177LE) 2393ccm BDW 18424

2.4 quattro Benzin 2393 130kW (177LE) 2393ccm BDW 18425

2.7 TDI Dízel 2698 120kW (163LE) 2698ccm BSGCANB 18419

2.7 TDI Dízel 2698 132kW (180LE) 2698ccm BPP 18675

2.7 TDI Dízel 2698 140kW (190LE) 2698ccm CANA 30374

2.7 TDI quattro Dízel 2698 120kW (163LE) 2698ccm BSGCAND 19235

2.7 TDI quattro Dízel 2698 132kW (180LE) 2698ccm BPP 18676

2.7 TDI quattro Dízel 2698 140kW (190LE) 2698ccm CANC 30375

2.8 FSI Benzin 2773 140kW (190LE) 2773ccm CCDA 30376

2.8 FSI Benzin 2773 154kW (210LE) 2773ccm BDX 20110

2.8 FSI Benzin 2773 162kW (220LE) 2773ccm CCEA 30377

2.8 FSI quattro Benzin 2773 140kW (190LE) 2773ccm CCDA 30378

2.8 FSI quattro Benzin 2773 154kW (210LE) 2773ccm BDX 23188

2.8 FSI quattro Benzin 2773 162kW (220LE) 2773ccm CCEA 30379

3.0 Benzin 2976 160kW (218LE) 2976ccm BBJ 31514

3.0 TDI quattro Dízel 2967 155kW (211LE) 2967ccm BNGCDYB 18426

3.0 TDI quattro Dízel 2967 165kW (225LE) 2967ccm BMK 18420

3.0 TDI quattro Dízel 2967 171kW (233LE) 2967ccm ASB 19479

3.0 TDI quattro Dízel 2967 176kW (240LE) 2967ccm CDYACDYC 30380

3.0 TFSI quattro Benzin 2995 213kW (290LE) 2995ccm CAJA 30381

3.0 TFSI quattro Benzin 2995 220kW (299LE) 2995ccm CCAA 12241

3.0 quattro Benzin 2976 160kW (218LE) 2976ccm BBJ 21319

3.2 FSI Benzin 3123 188kW (255LE) 3123ccm AUK 18421

3.2 FSI quattro Benzin 3123 188kW (255LE) 3123ccm AUKBKH 18422

4.2 FSI quattro Benzin 4163 257kW (350LE) 4163ccm BVJ 19478

4.2 quattro Benzin 4163 246kW (335LE) 4163ccm BAT 18423

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom