Univerzális menü

Bilstein lengéscsillapító hátsótengely,gáznyomásos,kétcsöves,alul szem

BILSTEIN - B4 OE Replacement
Cikkszám: 19-275277
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 1247347
1 munkanap alatt beszerezhető 1 db.
Bolti ár:
32 510 Ft
-9%
Online ár:
29 550 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Személyes vásárlás a központban: 15:00-ig leadott rendelés esetén másnap; 15:00 után leadott rendelés esetén 2 munkanap múlva lehetséges. Személyes vásárlás budapesti kirendeltségben: 15:00-ig leadott rendelés esetén másnap 15:30 után; 15:00 után leadottrendelés esetén 2 munkanap múlva lehetséges. Személyes vásárlás vidéki kirendeltségben: 15:00-ig leadott rendelés esetén 2 munkanap múlva 9:00-tól; 15:00 után leadott rendelés esetén 3 munkanap múlva lehetséges. Futárral történő kiszállítás: 15:00-ig leadott rendelés esetén másnap; 15:00 után leadott rendelés esetén 2 munkanap múlva átadjuk a futárnak. Kérjük minden esetben várja meg munkatársunk értesítését!

Olajok kenőanygok folyadékok elektromos alkatrészek visszáruzása nem lehetséges. A visszáruzandó tételeket sérülés mentes eredeti csomagolásban hat napon belül vesszük vissza. Cseredarabok mechanikai sérülés mentesen tisztán gyári csomagolásban visszáruzhatóak. (130)

Termékfotó
Kyb lengéscsillapító hátsótengely,gáznyomásos,kétcsöves,felül csavarorsó
Gyártó: KYB
Cikkszám: 3448023
Kártyaszám: 1247474
3
21 920 Ft-tól
Beépítési oldal:
hátsótengely
Lengéscsillapító fajtája:
gáznyomásos
Lengéscsillapító-rendszer:
Kétcsöves
Lengéscsillapító rögzítés:
felül csavarorsó
Lengéscsillapító rögzítés:
alul szem
Lengéscsillapító-típus:
Teleszkópos lengéscsillapító
Hossz 2 [mm]:
415
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

AUDI (5Q0413029KR)

AUDI (5Q0 513 029 KG)
SKODA (5Q0 513 029 NF)
VW (5Q0 513 029 HG)
VW (5Q0 513 029 JP)
VW (5Q0 513 029 NJ)
VW (5Q0 513 029 NK)
VW (5Q0 513 029 NM)

VW (5QD513029R)
VW (L5QD513029M)


További olvasom
Beépítési oldal
hátsótengely
Lengéscsillapító fajtája
gáznyomásos
Lengéscsillapító-típus
Nem rugótartó lengéscsillapító
Lengéscsillapító rögzítés
alul szem
Lengéscsillapító rögzítés
felül csavarorsó
Tengely
soklengőkaros tengely
Lengéscsillapító-rendszer
Kétcsöves
Tengely
többlengőkaros tengely (multi-link)
Tovább olvasom

1.0 TFSI Benzin 999 85kW (115LE) 999ccm CHZJ 119962

1.4 TFSI Benzin 1395 110kW (150LE) 1395ccm CZEA 119960

1.6 TDI Dízel 1598 85kW (115LE) 1598ccm DDYA 119964

2.0 TDI Dízel 1968 110kW (150LE) 1968ccm DFGA 119965

2.0 TDI quattro Dízel 1968 110kW (150LE) 1968ccm DFGA 119966

2.0 TDI quattro Dízel 1968 140kW (190LE) 1968ccm DFHA 119967

2.0 TFSI quattro Benzin 1984 140kW (190LE) 1984ccm CZPBDKZA 129555

30 TDI Dízel 1598 85kW (115LE) 1598ccm DGTE 132942

30 TDI Dízel 1968 85kW (115LE) 1968ccm DTRD 144266

30 TFSI Benzin 999 81kW (110LE) 999ccm DLAA 142872

30 TFSI Benzin 999 85kW (115LE) 999ccm DKRF 133679

35 TDI Dízel 1968 110kW (150LE) 1968ccm DFGA 136137

35 TDI quattro Dízel 1968 110kW (150LE) 1968ccm DFGA 136082

35 TFSI Benzin 1495 110kW (150LE) 1495ccm DADADPCA 134271

40 TFSI quattro Benzin 1984 140kW (190LE) 1984ccm DKZA 134844

1.0 TSI Benzin 999 81kW (110LE) 999ccm DLAA 142867

1.0 TSI Benzin 999 85kW (115LE) 999ccm CHZJDKRF 128286

1.4 TSI Benzin 1395 110kW (150LE) 1395ccm CZEADJKA 141828

1.5 TSI 4x4 Benzin 1495 110kW (150LE) 1495ccm DADADPCA 134266

1.5 TSI Benzin 1495 110kW (150LE) 1495ccm DADADPCA 128287

1.6 TDI Dízel 1598 85kW (115LE) 1598ccm DDYADGTE 128288

2.0 TDI 4x4 Dízel 1968 110kW (150LE) 1968ccm DFFA 128289

2.0 TDI 4x4 Dízel 1968 140kW (190LE) 1968ccm DFHA 128471

2.0 TDI Dízel 1968 110kW (150LE) 1968ccm DFFA 135315

2.0 TSI 4x4 Benzin 1984 140kW (190LE) 1984ccm DKZA 136264

1.0 TSI Benzin 999 81kW (110LE) 999ccm DLAA 142912

1.0 TSI Benzin 999 85kW (115LE) 999ccm CHZJDKRF 128495

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom