Univerzális menü

Bilstein lengéscsillapító elsőtengely,gáznyomásos,kétcsöves,alsó lemez

BILSTEIN - B4 OE Replacement
Cikkszám: 22-273994
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 1247352
2 munkanap alatt beszerezhető 3 db.
Bolti ár:
47 650 Ft
-9%
Online ár:
43 320 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Ebben a beszerzési variációban a termékek nem visszaáruzhatók ! (215)

Termékfotó
Borsehung lengéscsillapító elsőtengely,gáznyomásos,felül csavarorsó
Gyártó: BORSEHUNG
Cikkszám: B19083
Kártyaszám: 1140959
10
35 580 Ft-tól
Beépítési oldal:
elsőtengely
Lengéscsillapító fajtája:
gáznyomásos
Lengéscsillapító-típus:
Teleszkópos lengéscsillapító
Lengéscsillapító rögzítés:
felül csavarorsó
Lengéscsillapító rögzítés:
alul bilincs
Termékfotó
Monroe lengéscsillapító gáznyomásos,kétcsöves,felül csavarorsó
Gyártó: MONROE
Cikkszám: 742117SP
Kártyaszám: 1143443
38
30 690 Ft-tól
Lengéscsillapító fajtája:
gáznyomásos
Lengéscsillapító-típus:
Gólyaláb
Lengéscsillapító-rendszer:
Kétcsöves
Lengéscsillapító rögzítés:
felül csavarorsó
Lengéscsillapító rögzítés:
alul bilincs
Tömeg [kg]:
4,43
Furatátmérő [mm]:
32
Figyeljen a műszaki adatokra:
Hossz 1 [mm]:
382
Hossz 2 [mm]:
549
Garancia:
5 év garancia páronként cserélhető tartozékokkal
dugattyúrúd átmérő [mm]:
22
A javasolt tartozék cikkszáma:
MK411
A javasolt tartozék cikkszáma:
PK422
Csomagolási hossz [mm]:
56,8
Csomagolási szélesség [cm]:
17,2
Csomagolási magasság [cm]:
17,2
Ház átmérő a szorítási tartományban [mm]:
55
A javasolt tartozék cikkszáma:
PK468
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

AUDI (5Q0 413 031 GN)
AUDI (5Q0 413 031 GQ)
AUDI (5Q0 413 031 GS)
AUDI (5Q0 413 031 GT)
AUDI (5Q0 413 031 HJ)
SEAT (5WA 413 031 AA)
SEAT (5WA 413 031 AB)
SEAT (5WA 413 031 AD)


További olvasom
Beépítési oldal
elsőtengely
Lengéscsillapító fajtája
gáznyomásos
Lengéscsillapító-típus
Gólyaláb
Lengéscsillapító rögzítés
alsó lemez
Lengéscsillapító rögzítés
felül csavarorsó
Rugóstag külső átmérő [mm]
55
Lengéscsillapító-rendszer
Kétcsöves
Hossz 2 [mm]
548
Tovább olvasom

1.0 TFSI Benzin 999 85kW (115LE) 999ccm CHZJ 119962

1.4 TFSI Benzin 1395 110kW (150LE) 1395ccm CZEA 119960

1.6 TDI Dízel 1598 85kW (115LE) 1598ccm DDYA 119964

2.0 TDI Dízel 1968 110kW (150LE) 1968ccm DFGA 119965

2.0 TDI quattro Dízel 1968 110kW (150LE) 1968ccm DFGA 119966

2.0 TDI quattro Dízel 1968 140kW (190LE) 1968ccm DFHA 119967

2.0 TFSI quattro Benzin 1984 140kW (190LE) 1984ccm CZPBDKZA 129555

30 TDI Dízel 1598 85kW (115LE) 1598ccm DGTE 132942

30 TDI Dízel 1968 85kW (115LE) 1968ccm DTRD 144266

30 TFSI Benzin 999 81kW (110LE) 999ccm DLAA 142872

30 TFSI Benzin 999 85kW (115LE) 999ccm DKRF 133679

35 TDI Dízel 1968 110kW (150LE) 1968ccm DFGA 136137

35 TDI quattro Dízel 1968 110kW (150LE) 1968ccm DFGA 136082

35 TFSI Benzin 1495 110kW (150LE) 1495ccm DADADPCA 134271

40 TFSI quattro Benzin 1984 140kW (190LE) 1984ccm DKZA 134844

1.0 TSI Benzin 999 66kW (90LE) 999ccm DLAB 140520

1.0 TSI Benzin 999 81kW (110LE) 999ccm DLAA 140450

1.0 TSI Mild Hybrid Benzin/elektromos 999 81kW (110LE) 999ccm DLAA 143680

1.4 TSI e-Hybrid Benzin/elektromos 1395 110kW (150LE) 1395ccm DGEA 142220

1.4 TSI e-Hybrid Benzin/elektromos 1395 150kW (204LE) 1395ccm DGEA 142223

1.5 TSI Benzin 1495 110kW (150LE) 1495ccm DPCA 139745

1.5 TSI Benzin 1495 96kW (131LE) 1495ccm DPBA 139744

1.5 eTSI Benzin/elektromos 1498 110kW (150LE) 1498ccm DFYA 140121

2.0 TDI Dízel 1968 110kW (150LE) 1968ccm DSTB 140122

2.0 TDI Dízel 1968 110kW (150LE) 1968ccm DSTB 144219

2.0 TDI Dízel 1968 85kW (115LE) 1968ccm DTRD 143681

2.0 TFSI Benzin 1984 140kW (190LE) 1984ccm DNNA 144218

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom