Powered by Smartsupp Audi Q3 2011-2018 (8UB, 8UG) hátsótengely futómű rugó
Univerzális menü

Bilstein futómű rugó hátsótengely

BILSTEIN - B3 OE Replacement
Cikkszám: 36-298402
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 1249528
Termékfotó
Sachs futómű rugó 357mm
Gyártó: SACHS
Cikkszám: 994 945
Kártyaszám: 1249311
11
21 860 Ft-tól
Jellemző méret:
E
Hossz [mm]:
357
Külső átmérő [mm]:
113
Átmérő [mm]:
12
SVHC:
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
Termékfotó
Suplex futómű rugó hátsótengely,357mm
Gyártó: SUPLEX
Cikkszám: 03374
Kártyaszám: 1249316
8
23 930 Ft-tól
Rugóforma:
Állandó rugóátmérőjű csavarrugó
Beépítési oldal:
hátsótengely
Színjelzés:
szürke (2x)
Színjelzés:
sárga (3x)
huzalátmérő [mm]:
12
Hossz [mm]:
357
Külső átmérő [mm]:
113
Tömeg [kg]:
2,05
Termékfotó
Kyb futómű rugó hátsótengely,356mm
Gyártó: KYB
Cikkszám: RA7119
Kártyaszám: 1249535
11
16 460 Ft-tól
Beépítési oldal:
hátsótengely
Jellemző méret:
E
Rugóforma:
Csavarrugó
Tömeg [kg]:
2
Vastagság 1 [mm]:
12
Külső átmérő [mm]:
113,6
Hossz [mm]:
356
Külső átmérő [mm]:
114
További termékek
OE-számhoz
5N0 511 115 K
Beépítési oldal
hátsótengely
Tovább olvasom

2.0 TDI diesel (2.0 16V 103kw 140LE 1968ccm) Eng.code: CFFB,CLJA Type id: 11793

2.0 TDI diesel (2.0 16V 88kw 120LE 1968ccm) Eng.code: CUVD,DFTC Type id: 112266

2.0 TDI quattro diesel (2.0 16V 103kw 140LE 1968ccm) Eng.code: CFFB Type id: 14761

2.0 TDI quattro diesel (2.0 16V 110kw 150LE 1968ccm) Eng.code: CUVC,DFTA Type id: 109421

2.0 TDI quattro diesel (2.0 16V 130kw 177LE 1968ccm) Eng.code: CFGC,CLLB Type id: 11791

2.0 TDI quattro diesel (2.0 16V 135kw 184LE 1968ccm) Eng.code: CUWA,CYLA,DFUA Type id: 109422

2.0 TFSI quattro benzin (2.0 16V 125kw 170LE 1984ccm) Eng.code: CCZC Type id: 11794

2.0 TFSI quattro benzin (2.0 16V 132kw 180LE 1984ccm) Eng.code: CULB Type id: 110615

2.0 TFSI quattro benzin (2.0 16V 155kw 211LE 1984ccm) Eng.code: CPSA Type id: 11792

2.0 TFSI quattro benzin (2.0 16V 162kw 220LE 1984ccm) Eng.code: CULC Type id: 109423

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom