Univerzális menü

Bilstein futómű rugó hátsótengely

BILSTEIN - B3 OE Replacement
Cikkszám: 36-298402
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 1249528
2 munkanap alatt beszerezhető 10 db.
Bolti ár:
30 850 Ft
-9%
Online ár:
28 040 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Ebben a beszerzési variációban a termékek nem visszaáruzhatók ! (215)

OE-számhoz
5N0 511 115 K
Beépítési oldal
hátsótengely
Tovább olvasom

2.0 TDI Dízel 1968 103kW (140LE) 1968ccm CFFBCLJA 11793

2.0 TDI Dízel 1968 88kW (120LE) 1968ccm CUVDDFTC 112266

2.0 TDI quattro Dízel 1968 103kW (140LE) 1968ccm CFFB 14761

2.0 TDI quattro Dízel 1968 110kW (150LE) 1968ccm CUVCDFTA 109421

2.0 TDI quattro Dízel 1968 130kW (177LE) 1968ccm CFGCCLLB 11791

2.0 TDI quattro Dízel 1968 135kW (184LE) 1968ccm CUWACYLADFUA 109422

2.0 TFSI quattro Benzin 1984 125kW (170LE) 1984ccm CCZC 11794

2.0 TFSI quattro Benzin 1984 132kW (180LE) 1984ccm CULB 110615

2.0 TFSI quattro Benzin 1984 155kW (211LE) 1984ccm CPSA 11792

2.0 TFSI quattro Benzin 1984 162kW (220LE) 1984ccm CULC 109423

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom