Univerzális menü

Bilstein lengéscsillapító hátsótengely,gáznyomásos,kétcsöves,alul szem

BILSTEIN - B4 OE Replacement
Cikkszám: 19-317939
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 1250295
2 munkanap alatt beszerezhető 1 db.
Bolti ár:
44 420 Ft
-9%
Online ár:
40 380 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Ebben a beszerzési variációban a termékek nem visszaáruzhatók ! (215)

Termékfotó
Boge lengéscsillapító gáznyomásos,kétcsöves,felül csavarorsó
Gyártó: BOGE
Cikkszám: 30-R73-A
Kártyaszám: 1142675
11
33 950 Ft-tól
Lengéscsillapító-típus:
Teleszkópos lengéscsillapító
Lengéscsillapító-rendszer:
Kétcsöves
Lengéscsillapító fajtája:
gáznyomásos
Jellemző méret:
SEOV30/13X170A
Lengéscsillapító rögzítés:
felül csavarorsó
Lengéscsillapító rögzítés:
alul szem
Tengely:
Négylengőkatos tengely
SVHC:
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
Termékfotó
Sachs lengéscsillapító gáznyomásos,kétcsöves,felül csavarorsó
Gyártó: SACHS
Cikkszám: 318 202
Kártyaszám: 1142678
8
28 650 Ft-tól
Lengéscsillapító-típus:
Teleszkópos lengéscsillapító
Lengéscsillapító-rendszer:
Kétcsöves
Lengéscsillapító fajtája:
gáznyomásos
Jellemző méret:
SEOV30/13X170A
Lengéscsillapító rögzítés:
felül csavarorsó
Lengéscsillapító rögzítés:
alul szem
Tengely:
Négylengőkatos tengely
SVHC:
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

AUDI (5QF 513 049 BL)
AUDI (5QF 513 049 BM)
AUDI (5QF 513 049 CD)
AUDI (5QF 513 049 CE)


További olvasom
Beépítési oldal
hátsótengely
Lengéscsillapító fajtája
gáznyomásos
Lengéscsillapító-típus
Nem rugótartó lengéscsillapító
Lengéscsillapító rögzítés
alul szem
Lengéscsillapító rögzítés
felül csavarorsó
Lengéscsillapító-rendszer
Kétcsöves
Hossz 1 [mm]
402
Hossz 2 [mm]
632
Tovább olvasom

2.5 RS quattro Benzin 2480 294kW (400LE) 2480ccm DAZADNWA 138237

35 TDI Dízel 1968 110kW (150LE) 1968ccm DFGA 133038

35 TDI quattro Dízel 1968 110kW (150LE) 1968ccm DFGA 133039

35 TFSI Benzin 1495 110kW (150LE) 1495ccm DADADPCA 133035

35 TFSI Mild Hybrid Benzin/elektromos 1498 110kW (150LE) 1498ccm DFYA 138876

40 TDI quattro Dízel 1968 140kW (190LE) 1968ccm DFHA 133041

40 TFSI quattro Benzin 1984 140kW (190LE) 1984ccm DKTC 134284

45 TFSI Benzin 1984 180kW (245LE) 1984ccm DNPA 143499

45 TFSI quattro Benzin 1984 169kW (230LE) 1984ccm DKTA 133042

2.5 RS quattro Benzin 2480 294kW (400LE) 2480ccm DAZADNWA 138452

35 TDI Dízel 1968 110kW (150LE) 1968ccm DFGA 138449

35 TDI quattro Dízel 1968 110kW (150LE) 1968ccm DFGA 138450

35 TFSI Benzin 1495 110kW (150LE) 1495ccm DPCA 138446

35 TFSI Mild Hybrid Benzin/elektromos 1498 110kW (150LE) 1498ccm DFYA 138877

40 TDI quattro Dízel 1968 140kW (190LE) 1968ccm DFHA 138451

40 TDI quattro Dízel 1968 147kW (200LE) 1968ccm DTUA 141876

40 TFSI quattro Benzin 1984 140kW (190LE) 1984ccm DKTC 139270

45 TFSI Benzin 1984 180kW (245LE) 1984ccm DNPA 143500

45 TFSI quattro Benzin 1984 169kW (230LE) 1984ccm DKTA 138447

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom