Univerzális menü

Bosch fékcső 485mm

Audi Q5
Cikkszám: 1 987 481 568
Gyártó: BOSCH
Kártyaszám: 1250817
1 munkanap alatt beszerezhető 10+ db.
Bolti ár:
7 000 Ft
-17%
Online ár:
5 830 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Személyes vásárlás a központban: 15:00-ig leadott rendelés esetén másnap; 15:00 után leadott rendelés esetén 2 munkanap múlva lehetséges. Személyes vásárlás budapesti kirendeltségben: 15:00-ig leadott rendelés esetén másnap 15:30 után; 15:00 után leadottrendelés esetén 2 munkanap múlva lehetséges. Személyes vásárlás vidéki kirendeltségben: 15:00-ig leadott rendelés esetén 2 munkanap múlva 9:00-tól; 15:00 után leadott rendelés esetén 3 munkanap múlva lehetséges. Futárral történő kiszállítás: 15:00-ig leadott rendelés esetén másnap; 15:00 után leadott rendelés esetén 2 munkanap múlva átadjuk a futárnak. Kérjük minden esetben várja meg munkatársunk értesítését!

Olajok kenőanygok folyadékok elektromos alkatrészek visszáruzása nem lehetséges. A visszáruzandó tételeket sérülés mentes eredeti csomagolásban hat napon belül vesszük vissza. Cseredarabok mechanikai sérülés mentesen tisztán gyári csomagolásban visszáruzhatóak. (219)

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

AUDI (8R0 611 707 A)
AUDI (8R0 611 707 B)
VW (8R0 611 707 A)
VW (8R0 611 707 B)


További olvasom
Hossz [mm]
485
Külső menet [mm]
M10x1
Belső menet 2 [mm]
M10x1
Külső menet 1 [mm]
M10x1
Tovább olvasom

2.0 Hybrid quattro Benzin/elektromos 1984 180kW (245LE) 1984ccm CHJA 56939

2.0 TDI Dízel 1968 100kW (136LE) 1968ccm CJCBCSUB 11058

2.0 TDI Dízel 1968 105kW (143LE) 1968ccm CJCA 11060

2.0 TDI Dízel 1968 110kW (150LE) 1968ccm CJCDCSUA 59263

2.0 TDI Dízel 1968 140kW (190LE) 1968ccm CNHA 117763

2.0 TDI quattro Dízel 1968 100kW (136LE) 1968ccm CAGBCJCBCSUB 31957

2.0 TDI quattro Dízel 1968 105kW (143LE) 1968ccm CAGACJCA 31956

2.0 TDI quattro Dízel 1968 110kW (150LE) 1968ccm CJCDCSUA 59264

2.0 TDI quattro Dízel 1968 120kW (163LE) 1968ccm CAHBCGLACGLDCNHC 31959

2.0 TDI quattro Dízel 1968 125kW (170LE) 1968ccm CAHACGLBCMGA 27564

2.0 TDI quattro Dízel 1968 130kW (177LE) 1968ccm CGLCCMGB 56108

2.0 TDI quattro Dízel 1968 140kW (190LE) 1968ccm CNHA 100061

2.0 TFSI Hybrid quattro Benzin/elektromos 1984 155kW (211LE) 1984ccm CHJA 11054

2.0 TFSI quattro Benzin 1984 132kW (180LE) 1984ccm CDNBCNCB 31955

2.0 TFSI quattro Benzin 1984 155kW (211LE) 1984ccm CAEBCDNC 27563

2.0 TFSI quattro Benzin 1984 162kW (220LE) 1984ccm CPMB 56115

2.0 TFSI quattro Benzin 1984 165kW (224LE) 1984ccm CNCD 56112

2.0 TFSI quattro Benzin 1984 169kW (230LE) 1984ccm CNCE 116058

3.0 TDI quattro Dízel 2967 155kW (211LE) 2967ccm CCWB 31962

3.0 TDI quattro Dízel 2967 176kW (240LE) 2967ccm CCWACPNB 27565

3.0 TDI quattro Dízel 2967 180kW (245LE) 2967ccm CDUD 56107

3.0 TDI quattro Dízel 2967 184kW (250LE) 2967ccm CTBC 100773

3.0 TDI quattro Dízel 2967 190kW (258LE) 2967ccm CTBA 100062

3.0 TFSI quattro Benzin 2995 200kW (272LE) 2995ccm CTUCCTVA 56113

3.2 FSI quattro Benzin 3197 199kW (270LE) 3197ccm CALB 30740

SQ5 TDI quattro Dízel 2967 230kW (313LE) 2967ccm CGQBCVUC 56109

SQ5 TDI quattro Dízel 2967 240kW (326LE) 2967ccm CVUB 112293

SQ5 TDI quattro Dízel 2967 250kW (340LE) 2967ccm DEHA 117689

SQ5 TFSI quattro Benzin 2995 260kW (354LE) 2995ccm CTUDCTXA 100066

Tovább olvasom
A Bosch csoport különböző technológiák és szolgáltatások vezető nemzetközi szállítója. Világszerte mintegy 395 000 munkatársat foglalkoztat (2020. december 31-én) és 71,5 milliárd euró árbevételt ért el 2020-ban. A cégcsoport négy üzleti területen végzi tevékenységét, ezek a mobilitási megoldások, az ipari technika, a fogyasztási cikkek, valamint az energia- és épülettechnika. Az autóipar területén a Bosch a világ elsőszámú felszerelés- és innovációs vezetője, amely eredeti és utángyártott termékeket gyárt és forgalmaz. A Bosch a világ különböző autógyártóinak szállít autóalkatrészeket. Nagy az esélye annak, hogy az Ön járművében lévő számos alkatrészt is a Bosch gyártotta. A Bosch alkatrészek a tartósság, a megbízhatóság, a kiváló minőség és az innováció szinonimái. Számos Bosch-alkatrész szolgált a mai gépjárművekben használt modern technológiák alapjául. A vállalat világszerte számos szabadalommal rendelkezik, és jelentős bevételeket fektetett a kutatásba és fejlesztésbe a különböző területeken, beleértve az autóalkatrészeket, háztartási készülékeket, elektromos szerszámokat és biztonsági rendszereket. Az alapítójáról elnevezett Robert Bosch GmbH az egyik legnagyobb és legrégebbi autóalkatrész-gyártó. A Boscht 1886. november 15-én alapították a Precíziós Mechanika és Elektrotechnika Műhelyeként. A jelenlegi nevet 1937-ben kapta meg. A vállalat székhelye Stuttgartban, Németországban található. Gyártó és forgalmazó központjai a világ minden táján, többek között Észak-Amerikában, Ausztráliában és Ázsiában találhatók. A Bosch által gyártott autóalkatrészek sorában szerepelnek a generátorok, indítók, motorpozíció-érzékelők, gyújtáselemek, üzemanyagrendszerek, akkumulátorok, kormányrendszerek és ablaktörlő lapátok. A Bosch 1887-ben vezette be az első kisfeszültségű mágneszáras gyújtást a helyhez kötött benzinmotorokhoz. Egy évtizeddel később, 1897-ben a Bosch bevezette a belső égésű motorok mágneszáras gyújtószerkezeteit. 1902-ben a márka piacra dobta első sikeres nagyfeszültségű gyújtógyertyáit. A Bosch 1913-ban és 1926-ban kezdett el fényszórók és ablaktörlők gyártásával foglalkozni. 1927-ben a márka mérföldkövet ért el az első dízel üzemanyag-befecskendező szivattyú bevezetésével. Ez a rendszer a modern dízel befecskendező rendszer előfutára volt. Az első személyautó dízel befecskendező szivattyút 1936-ban építették be egy Mercedes-Benz járműbe. A Bosch 1976-ban kezdett oxigénérzékelőket kínálni. 1978-ban a vállalat bevezette a blokkolásgátló fékrendszert (ABS), amely az ABS-érzékelő segítségével megakadályozza a kerekek blokkolását csúszós útviszonyok között. A Bosch a kipörgésgátló rendszerek, az elektronikus menetstabilizáló programok (ESP), az autórádiók és a fedélzeti navigációs rendszerek specializációjáról is ismert. 1986-ban és 1995-ben jelentek meg a Bosch kipörgésgátló rendszerei, illetve ESP-jei. 1980-ban a Bosch elsőként vezette be az elektronikus légzsákvezérlő rendszereket a járművekben. Ezeket kezdetben a Mercedes S-osztályú autókban alkalmazták. A vállalat 2010-ben elsőként vezette be az automatikus vészfékező mechanizmust. Ez a rendszer figyelmezteti a vezetőt, hogy fékezzen, ha az autó közelében lévő tárgyat észlel, és úgy érzi, hogy ütközés fenyeget. Ha a vezető nem reagál, a rendszer automatikusan aktiválja a fékező mechanizmust, hogy megállítsa a járművet. A Bosch hibrid rendszereket is szállít különböző márkákhoz, többek között a Peugeot-hoz, a Volkswagenhez és a Porschéhez.
Tovább olvasom