Powered by Smartsupp Audi TT 2007-2014 Roadster (8J9) elsőtengely lengéscsillapító
Univerzális menü

Bilstein lengéscsillapító elsőtengely,gáznyomásos,kétcsöves,alsó lemez

BILSTEIN - B4 OE Replacement
Cikkszám: 22-170071
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 1259641
2 munkanap alatt beszerezhető 3 db.
Bolti ár:
50 240 Ft
-9%
Online ár:
45 680 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Ebben a beszerzési variációban a termékek nem visszaáruzhatók ! (215)

Termékfotó
Monroe lengéscsillapító gáznyomásos,kétcsöves,felül csavarorsó
Gyártó: MONROE
Cikkszám: 742253SP
Kártyaszám: 1259670
32
33 050 Ft-tól
Lengéscsillapító fajtája:
gáznyomásos
Lengéscsillapító-típus:
Gólyaláb
Lengéscsillapító-rendszer:
Kétcsöves
Lengéscsillapító rögzítés:
felül csavarorsó
Lengéscsillapító rögzítés:
alul bilincs
Tömeg [kg]:
4,1
Furatátmérő [mm]:
32
Garancia:
5 év garancia
dugattyúrúd átmérő [mm]:
22
A javasolt tartozék cikkszáma:
MK194
A javasolt tartozék cikkszáma:
PK345
Csomagolási hossz [cm]:
51,5
Csomagolási szélesség [cm]:
16,1
Csomagolási magasság [cm]:
16,1
Vámtarifa szám:
87 088 035
Garancia:
5 év garancia páronként cserélhető tartozékokkal
Termékfotó
Monroe lengéscsillapító gáznyomásos,kétcsöves,felül csavarorsó
Gyártó: MONROE
Cikkszám: E7094
Kártyaszám: 1259671
28
41 900 Ft-tól
Lengéscsillapító fajtája:
gáznyomásos
Lengéscsillapító-típus:
Gólyaláb
Lengéscsillapító-rendszer:
Kétcsöves
Lengéscsillapító rögzítés:
felül csavarorsó
Lengéscsillapító rögzítés:
alul bilincs
Tömeg [kg]:
4,1
Furatátmérő [mm]:
32
dugattyúrúd átmérő [mm]:
22
Csomagolási hossz [cm]:
50,5
Csomagolási szélesség [cm]:
30
Csomagolási magasság [cm]:
17
Vámtarifa szám:
87 088 035
Termékfotó
Optimal lengéscsillapító elsőtengely,gáznyomásos,kétcsöves,felül csavarorsó
Gyártó: OPTIMAL
Cikkszám: A-3699G
Kártyaszám: 1259674
28
23 490 Ft-tól
Beépítési oldal:
elsőtengely
Lengéscsillapító fajtája:
gáznyomásos
Lengéscsillapító-típus:
Gólyaláb
Lengéscsillapító rögzítés:
felül csavarorsó
Lengéscsillapító rögzítés:
alul bilincs
Lengéscsillapító-rendszer:
Kétcsöves
Menetméret:
M14x1.5
Hajtókar hossza [mm]:
194
dugattyúrúd átmérő [mm]:
25
Rugóstag külső átmérő [mm]:
55
A dugattyúrúd hossza [mm]:
194
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

AUDI (8J0 413 031 AA)
AUDI (8J0 413 031 AD)
AUDI (8J0 413 031 M)
AUDI (8J0 413 031 N)
AUDI (8J0 413 031 P)
AUDI (8J0 413 031 Q)
AUDI (8J0 413 031 R)
AUDI (8J0 413 031 S)
AUDI (8J0 413 031 T)


Tovább olvasom
Beépítési oldal
elsőtengely
Lengéscsillapító fajtája
gáznyomásos
Lengéscsillapító-típus
Gólyaláb
Lengéscsillapító rögzítés
alsó lemez
Lengéscsillapító rögzítés
felül csavarorsó
Lengéscsillapító-rendszer
Kétcsöves
Tovább olvasom

1.8 TFSI benzin (1.8 16V 118kw 160LE 1798ccm) Eng.code: CDAA Type id: 28278

2.0 TDI quattro diesel (2.0 16V 125kw 170LE 1968ccm) Eng.code: CBBB,CFGB Type id: 28279

2.0 TFSI benzin (2.0 16V 147kw 200LE 1984ccm) Eng.code: BWA Type id: 19453

2.0 TFSI benzin (2.0 16V 155kw 211LE 1984ccm) Eng.code: CESA Type id: 6441

2.0 TFSI quattro benzin (2.0 16V 147kw 200LE 1984ccm) Eng.code: CCTA,CCZA Type id: 31072

2.0 TFSI quattro benzin (2.0 16V 155kw 211LE 1984ccm) Eng.code: CESA,CETA Type id: 6496

1.8 TFSI benzin (1.8 16V 118kw 160LE 1798ccm) Eng.code: CDAA Type id: 28280

2.0 TDI quattro diesel (2.0 16V 125kw 170LE 1968ccm) Eng.code: CBBB,CFGB Type id: 28281

2.0 TFSI benzin (2.0 16V 147kw 200LE 1984ccm) Eng.code: BWA Type id: 19806

2.0 TFSI benzin (2.0 16V 155kw 211LE 1984ccm) Eng.code: CESA Type id: 6625

2.0 TFSI quattro benzin (2.0 16V 147kw 200LE 1984ccm) Eng.code: CCTA,CCZA Type id: 31071

2.0 TFSI quattro benzin (2.0 16V 155kw 211LE 1984ccm) Eng.code: CESA,CETA Type id: 6626

3.2 V6 quattro benzin (3.2 24V 184kw 250LE 3189ccm) Eng.code: BUB,CBRA Type id: 19807

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom