Univerzális menü

Sachs lengéscsillapító gáznyomásos,kétcsöves,felül csavarorsó

Audi TT 1.8 benzin,TT 2.0 benzin,TT 2.0 dízel
Cikkszám: 313 369
Gyártó: SACHS
Kártyaszám: 1259676
1 munkanap alatt beszerezhető 10+ db.
Bolti ár:
31 970 Ft
-9%
Online ár:
29 060 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Személyes vásárlás a központban: 15:00-ig leadott rendelés esetén másnap; 15:00 után leadott rendelés esetén 2 munkanap múlva lehetséges. Személyes vásárlás budapesti kirendeltségben: 15:00-ig leadott rendelés esetén másnap 15:30 után; 15:00 után leadottrendelés esetén 2 munkanap múlva lehetséges. Személyes vásárlás vidéki kirendeltségben: 15:00-ig leadott rendelés esetén 2 munkanap múlva 9:00-tól; 15:00 után leadott rendelés esetén 3 munkanap múlva lehetséges. Futárral történő kiszállítás: 15:00-ig leadott rendelés esetén másnap; 15:00 után leadott rendelés esetén 2 munkanap múlva átadjuk a futárnak. Kérjük minden esetben várja meg munkatársunk értesítését!

Olajok kenőanygok folyadékok elektromos alkatrészek visszáruzása nem lehetséges. A visszáruzandó tételeket sérülés mentes eredeti csomagolásban hat napon belül vesszük vissza. Cseredarabok mechanikai sérülés mentesen tisztán gyári csomagolásban visszáruzhatóak. (219)

Termékfotó
Kyb lengéscsillapító hátsótengely,gáznyomásos,kétcsöves,felül csavarorsó
Gyártó: KYB
Cikkszám: 349048
Kártyaszám: 1259659
14
19 550 Ft-tól
Beépítési oldal:
hátsótengely
Lengéscsillapító fajtája:
gáznyomásos
Lengéscsillapító-rendszer:
Kétcsöves
Lengéscsillapító rögzítés:
felül csavarorsó
Lengéscsillapító rögzítés:
alul szem
Lengéscsillapító-típus:
Teleszkópos lengéscsillapító
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

AUDI (8J0 513 029 K)
AUDI (8J0 513 029 P)
AUDI (8J0 513 029 S)


További olvasom
Lengéscsillapító-típus
Teleszkópos lengéscsillapító
Jellemző méret
SEOV27/11X202A
Lengéscsillapító-rendszer
Kétcsöves
Lengéscsillapító fajtája
gáznyomásos
Lengéscsillapító rögzítés
felül csavarorsó
Lengéscsillapító rögzítés
alul szem
SVHC
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
Tovább olvasom

1.8 TFSI Benzin 1798 118kW (160LE) 1798ccm CDAA 28278

2.0 TDI quattro Dízel 1968 125kW (170LE) 1968ccm CBBBCFGB 28279

2.0 TFSI Benzin 1984 147kW (200LE) 1984ccm BWA 19453

2.0 TFSI Benzin 1984 155kW (211LE) 1984ccm CESA 6441

2.0 TFSI quattro Benzin 1984 147kW (200LE) 1984ccm CCTACCZA 31072

2.0 TFSI quattro Benzin 1984 155kW (211LE) 1984ccm CESACETA 6496

2.0 TTS quattro Benzin 1984 195kW (265LE) 1984ccm CDLACDMA 28404

2.0 TTS quattro Benzin 1984 200kW (272LE) 1984ccm CDLB 24472

1.8 TFSI Benzin 1798 118kW (160LE) 1798ccm CDAA 28280

2.0 TDI quattro Dízel 1968 125kW (170LE) 1968ccm CBBBCFGB 28281

2.0 TFSI Benzin 1984 147kW (200LE) 1984ccm BWA 19806

2.0 TFSI Benzin 1984 155kW (211LE) 1984ccm CESA 6625

2.0 TFSI quattro Benzin 1984 147kW (200LE) 1984ccm CCTACCZA 31071

2.0 TFSI quattro Benzin 1984 155kW (211LE) 1984ccm CESACETA 6626

2.0 TTS quattro Benzin 1984 195kW (265LE) 1984ccm CDLACDMA 28844

2.0 TTS quattro Benzin 1984 200kW (272LE) 1984ccm CDLB 24473

Tovább olvasom
Évente több mint 10 millió új járművet szerelnek fel SACHS lengéscsillapítókkal. A SACHS márka története 1894-ben kezdődik, amikor a szerszámkészítő és névadó Ernst Sachs beadta első kerékpárkeréktengely szabadalmi bejelentését. Sachs találmányának szabadalmaztatása vezetett ahhoz a közös döntéshez, hogy 1895. augusztus 1-jén megalapítják a ""Schweinfurter Präzisions-Kugellager-Werke Fichtel & Sachs"" vállalatot, amely a kerékpárok golyóscsapágyainak és kerékagyainak gyártásával foglalkozott. A kerékpár tömegközlekedési eszközként való áttörése gyors növekedést eredményezett; 1905-ben a Fichtel & Sachsnak már 900 alkalmazottja volt. A gazdasági válság idején Sachs 1923-ban részvénytársasággá alakította át a vállalatot, majd 1929-ben eladta a golyóscsapágy részleget, és a járműmotorok, tengelykapcsolók, valamint lengéscsillapítók gyártására összpontosított. 1945-ben, a háborús zűrzavarok után a schweinfurti gyár létesítményeinek 67 százaléka megsemmisült, ennek ellenére az év végén újraindult a termelés. Más innovatív fejlesztések piaci sikerével a schweinfurti anyagyárat 1969-ben meg kellett duplázni. Emellett több vállalatot is felvásároltak, és a vállalat megtette az első lépést Észak-Amerikában, mielőtt a Mannesmann AG 1987-ben megszerezte a részvények többségét. A vállalat nemzetközivé válása tovább folytatódott, és 1995-ben a Fichtel & Sachs 38 gyártó és értékesítő vállalattal volt jelen világszerte. A ZF Sachs AG névre átkeresztelt vállalat 2001-ben a ZF csoport része lett, majd 2011-ben beolvadt a ZF Friedrichshafen AG-be. Ma a SACHS márka termékeit a ZF Aftermarket a LEMFÖRDER, TRW, BOGE és ZF OPENMATICS márkákkal együtt sikeresen értékesíti nemzetközi szinten.
Tovább olvasom