Univerzális menü

Bilstein lengéscsillapító hátsótengely,gáznyomásos,kétcsöves,alul szem

BILSTEIN - B4 OE Replacement
Cikkszám: 19-252407
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 1261977
2 munkanap alatt beszerezhető 2 db.
Bolti ár:
36 390 Ft
-9%
Online ár:
33 080 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Ebben a beszerzési variációban a termékek nem visszaáruzhatók ! (215)

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

AUDI (8S0 513 029 D)
AUDI (8S7 513 029 G)
VAG (8S0 513 029 B)
VAG (8S7 513 029 F)


További olvasom
Beépítési oldal
hátsótengely
Lengéscsillapító fajtája
gáznyomásos
Lengéscsillapító-típus
Nem rugótartó lengéscsillapító
Lengéscsillapító rögzítés
alul szem
Lengéscsillapító rögzítés
felül csavarorsó
Lengéscsillapító-rendszer
Kétcsöves
Tovább olvasom

1.8 TFSI Benzin 1798 132kW (180LE) 1798ccm CJSACJSB 115102

2.0 TDI Dízel 1968 135kW (184LE) 1968ccm CUNA 106601

2.0 TDI quattro Dízel 1968 135kW (184LE) 1968ccm CUNA 125351

2.0 TFSI Benzin 1984 169kW (230LE) 1984ccm CHHC 106596

2.0 TFSI quattro Benzin 1984 169kW (230LE) 1984ccm CHHC 106597

2.0 TTS quattro Benzin 1984 210kW (286LE) 1984ccm CJXF 115137

2.0 TTS quattro Benzin 1984 225kW (306LE) 1984ccm DNUF 134888

2.0 TTS quattro Benzin 1984 228kW (310LE) 1984ccm CJXG 108402

2.5 RS quattro Benzin 2480 294kW (400LE) 2480ccm DAZADNWA 121956

40 TFSI Benzin 1984 145kW (197LE) 1984ccm DKZB 134873

45 TFSI Benzin 1984 180kW (245LE) 1984ccm DKTB 134878

45 TFSI quattro Benzin 1984 180kW (245LE) 1984ccm DKTB 134886

1.8 TFSI Benzin 1798 132kW (180LE) 1798ccm CJSACJSB 115103

2.0 TDI Dízel 1968 135kW (184LE) 1968ccm CUNA 108398

2.0 TDI quattro Dízel 1968 135kW (184LE) 1968ccm CUNA 125352

2.0 TFSI Benzin 1984 169kW (230LE) 1984ccm CHHC 108396

2.0 TFSI quattro Benzin 1984 169kW (230LE) 1984ccm CHHC 108397

2.0 TTS quattro Benzin 1984 210kW (286LE) 1984ccm CJXF 115138

2.0 TTS quattro Benzin 1984 225kW (306LE) 1984ccm DNUF 134893

2.0 TTS quattro Benzin 1984 228kW (310LE) 1984ccm CJXG 108403

2.5 RS quattro Benzin 2480 294kW (400LE) 2480ccm DAZADNWA 121959

40 TFSI Benzin 1984 145kW (197LE) 1984ccm DKZB 134890

45 TFSI Benzin 1984 180kW (245LE) 1984ccm DKTB 134891

45 TFSI quattro Benzin 1984 180kW (245LE) 1984ccm DKTB 134892

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom