Univerzális menü

Bilstein futómű rugó hátsótengely,kézi kapcsolású váltó

BILSTEIN - B3 OE Replacement
Cikkszám: 36-266555
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 1272457
2 munkanap alatt beszerezhető 4 db.
Bolti ár:
20 770 Ft
-9%
Online ár:
18 890 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Személyes vásárlás a központban: 11:00-ig leadott rendelés másnap; 11:00 után leadott rendelés esetén 2 munkanap múlva lehetséges. Személyes vásárlás budapesti kirendeltségben: 11:00-ig leadott rendelés esetén másnap 15:30 után; 11:00 után leadottrendelés esetén 2 munkanap múlva 9:00-tól lehetséges. Személyes vásárlás vidéki kirendeltségben: 11:00-ig leadott rendelés 2 munkanap múlva 9:00-tól; 11:00 után leadott esetén 3 munkanap múlva 9:00-tól lehetséges. Futárral történő kiszállítás: 11:00-ig leadott rendelést másnap; 11:00 után leadott rendelést 2 munkanap múlva átadjuk a futárnak. Kérjük minden esetben várja meg munkatársunk értesítését!

Olajok kenőanyagok folyadékok patent izzó nem visszáruzható! Visszáruzandó alkatrészeket hat napon belül eredeti csomagolásban sértetlenül vesszük vissza. Cseredarabokat tisztán sértetlenül ledugózva eredeti csomagolásban 1 éven belül vesszük vissza. (33)

Termékfotó
Kyb futómű rugó hátsótengely,342mm
Gyártó: KYB
Cikkszám: RH6752
Kártyaszám: 1329773
13
17 320 Ft-tól
Beépítési oldal:
hátsótengely
Jellemző méret:
E
Rugóforma:
Csavarrugó
Tömeg [kg]:
2,5
Vastagság 1 [mm]:
13,3
Külső átmérő [mm]:
99
Hossz [mm]:
342
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

BMW (33 53 6 767 338)
BMW (6767338)


További olvasom
Beépítési oldal
hátsótengely
Tovább olvasom

116 d Dízel 1995 85kW (116LE) 1995ccm N47 D20 AN47 D20 C 31672

118 d Dízel 1995 100kW (136LE) 1995ccm N47 D20 AN47 D20 C 32172

118 d Dízel 1995 105kW (143LE) 1995ccm N47 D20 AN47 D20 C 22955

120 d Dízel 1995 120kW (163LE) 1995ccm N47 D20 AN47 D20 C 17931

120 d Dízel 1995 130kW (177LE) 1995ccm N47 D20 AN47 D20 C 22956

120 d Dízel 1995 145kW (197LE) 1995ccm N47 D20 AN47 D20 C 124739

120 i Benzin 1995 115kW (156LE) 1995ccm N46 B20 BN46 B20 C 30506

123 d Dízel 1995 150kW (204LE) 1995ccm N47 D20 BN47 D20 D 23432

130 i Benzin 2996 190kW (258LE) 2996ccm N52 B30 AN52 B30 BN52 B30 BF 31673

130 i Benzin 2996 195kW (265LE) 2996ccm N52 B30 AN52 B30 BN52 B30 BF 18560

120 d Dízel 1995 120kW (163LE) 1995ccm M47 D20 (204D4)N47 D20 A 58283

120 d Dízel 1995 130kW (177LE) 1995ccm N47 D20 AN47 D20 C 58303

120 i Benzin 1995 115kW (156LE) 1995ccm N46 B20 AN46 B20 BN46 B20 BDN46 B20 CN46 B20 CC 58218

123 d Dízel 1995 150kW (204LE) 1995ccm N47 D20 BN47 D20 D 58304

130 i Benzin 2996 190kW (258LE) 2996ccm N52 B30 AN52 B30 BN52 B30 BF 58233

130 i Benzin 2996 195kW (265LE) 2996ccm N52 B30 AN52 B30 AFN52 B30 BF 58238

120 i Benzin 1995 115kW (156LE) 1995ccm N46 B20 BN46 B20 CN46 B20 E 55639

120 i Benzin 1995 125kW (170LE) 1995ccm N43 B20 A 24440

125 i Benzin 2996 160kW (218LE) 2996ccm N52 B30 AN52 B30 BN52 B30 BF 24441

316 d Dízel 1995 85kW (116LE) 1995ccm N47 D20 C 33386

316 i Benzin 1596 85kW (115LE) 1596ccm N45 B16 AN45 B16 AC 27555

316 i Benzin 1599 90kW (122LE) 1599ccm N43 B16 AN43 B16 AA 30905

318 d Dízel 1995 100kW (136LE) 1995ccm N47 D20 AN47 D20 C 5768

318 d Dízel 1995 105kW (143LE) 1995ccm N47 D20 AN47 D20 C 25466

318 d Dízel 1995 90kW (122LE) 1995ccm M47 D20 (204D4) 18967

318 i Benzin 1995 105kW (143LE) 1995ccm N43 B20 A 25465

318 i Benzin 1995 95kW (129LE) 1995ccm N46 B20 B 18966

320 d Dízel 1995 120kW (163LE) 1995ccm M47 D20 (204D4)N47 D20 AN47 D20 C 18452

320 d Dízel 1995 130kW (177LE) 1995ccm N47 D20 AN47 D20 C 25471

320 d Dízel 1995 135kW (184LE) 1995ccm N47 D20 C 33387

320 i Benzin 1995 110kW (150LE) 1995ccm N46 B20 BN46 B20 BDN46 B20 CN46 B20 CB 18449

320 i Benzin 1995 125kW (170LE) 1995ccm N43 B20 A 25470

320 si Benzin 1997 127kW (173LE) 1997ccm N45 B20 A 19496

323 i Benzin 2497 130kW (177LE) 2497ccm N52 B25 AN52 B25 BN52 B25 BEN52 B25 BF 28018

325 i Benzin 2497 160kW (218LE) 2497ccm N52 B25 AN52 B25 BN52 B25 BF 18450

325 i Benzin 2996 160kW (218LE) 2996ccm N53 B30 A 25468

330 i Benzin 2996 190kW (258LE) 2996ccm N52 B30 AN52 B30 BF 18451

330 i Benzin 2996 200kW (272LE) 2996ccm N52 B30 AN52 B30 BF 118622

330 i Benzin 2996 200kW (272LE) 2996ccm N53 B30 A 25472

335 i Benzin 2979 225kW (306LE) 2979ccm N54 B30 AN55 B30 A 19833

335 i Benzin 2979 240kW (326LE) 2979ccm N54 B30 AN55 B30 A 121918

320 d xDrive Dízel 1995 135kW (184LE) 1995ccm N47 D20 C 33391

325 d Dízel 2993 145kW (197LE) 2993ccm M57 D30 (306D3) 22543

325 d Dízel 2993 150kW (204LE) 2993ccm N57 D30 A 34768

330 d Dízel 2993 170kW (231LE) 2993ccm M57 D30 (306D3) 19921

330 d Dízel 2993 180kW (245LE) 2993ccm N57 D30 A 30866

330 d xDrive Dízel 2993 180kW (245LE) 2993ccm N57 D30 A 31040

330 xd Dízel 2993 170kW (231LE) 2993ccm M57 D30 (306D3) 19932

335 i xDrive Benzin 2979 225kW (306LE) 2979ccm N54 B30 AN55 B30 A 31038

335 xi Benzin 2979 225kW (306LE) 2979ccm N54 B30 AN55 B30 A 25485

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom