Powered by Smartsupp BMW 3 2004-2011 (E90) hátsótengely futómű rugó
Univerzális menü

Bilstein futómű rugó

BILSTEIN - B3 OE Replacement
Cikkszám: 36-313280
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 1277342
Termékfotó
Kyb futómű rugó hátsótengely,316mm
Gyártó: KYB
Cikkszám: RA7060
Kártyaszám: 1277346
9
21 870 Ft-tól
Beépítési oldal:
hátsótengely
Jellemző méret:
E
Rugóforma:
Csavarrugó
Tömeg [kg]:
2,7
Vastagság 1 [mm]:
13,8
Külső átmérő [mm]:
100,2
Hossz [mm]:
316
Külső átmérő [mm]:
100
Termékfotó
Sachs futómű rugó 321mm
Gyártó: SACHS
Cikkszám: 994 474
Kártyaszám: 1328123
11
17 650 Ft-tól
Jellemző méret:
E
Hossz [mm]:
321
Átmérő [mm]:
13,5
Külső átmérő [mm]:
99
SVHC:
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

BMW (33 53 6 767 344)
BMW (6767344)


Tovább olvasom
Beépítési oldal
hátsótengely
Tovább olvasom

118 d diesel (2.0 16V 100kw 136LE 1995ccm) Eng.code: N47D20A,N47D20C Type id: 58254

118 d diesel (2.0 16V 105kw 143LE 1995ccm) Eng.code: N47D20A,N47D20C Type id: 58256

118 d diesel (2.0 16V 90kw 122LE 1995ccm) Eng.code: M47D20(204D4) Type id: 58253

120 d diesel (2.0 16V 110kw 150LE 1995ccm) Eng.code: M47D20(204D4) Type id: 124781

120 d diesel (2.0 16V 120kw 163LE 1995ccm) Eng.code: M47D20(204D4),N47D20A Type id: 58283

120 d diesel (2.0 16V 130kw 177LE 1995ccm) Eng.code: N47D20A,N47D20C Type id: 58303

123 d diesel (2.0 16V 150kw 204LE 1995ccm) Eng.code: N47D20B,N47D20D Type id: 58304

130 i benzin (3.0 24V 190kw 258LE 2996ccm) Eng.code: N52B30A,N52B30B,N52B30BF Type id: 58233

130 i benzin (3.0 24V 195kw 265LE 2996ccm) Eng.code: N52B30A,N52B30AF,N52B30BF Type id: 58238

120 d diesel (2.0 16V 120kw 163LE 1995ccm) Eng.code: N47D20A,N47D20C Type id: 17931

120 d diesel (2.0 16V 130kw 177LE 1995ccm) Eng.code: N47D20A,N47D20C Type id: 22956

120 d diesel (2.0 16V 145kw 197LE 1995ccm) Eng.code: N47D20A,N47D20C Type id: 124739

123 d diesel (2.0 16V 150kw 204LE 1995ccm) Eng.code: N47D20B,N47D20D Type id: 23432

118 i benzin (2.0 16V 105kw 143LE 1995ccm) Eng.code: N43B20A Type id: 25443

120 i benzin (2.0 16V 115kw 156LE 1995ccm) Eng.code: N46B20B,N46B20C,N46B20E Type id: 55639

120 i benzin (2.0 16V 125kw 170LE 1995ccm) Eng.code: N43B20A Type id: 24440

316 i benzin (1.6 16V 85kw 115LE 1596ccm) Eng.code: N45B16A,N45B16AC Type id: 27555

320 si benzin (2.0 16V 127kw 173LE 1997ccm) Eng.code: N45B20A Type id: 19496

325 i benzin (2.5 24V 160kw 218LE 2497ccm) Eng.code: N52B25A,N52B25B,N52B25BF Type id: 18450

316 i benzin (1.6 16V 90kw 122LE 1599ccm) Eng.code: N43B16AA Type id: 55565

318 i benzin (2.0 16V 105kw 143LE 1995ccm) Eng.code: N43B20A Type id: 12475

320 d diesel (2.0 16V 130kw 177LE 1995ccm) Eng.code: N47D20A,N47D20C Type id: 22534

320 d diesel (2.0 16V 135kw 184LE 1995ccm) Eng.code: N47D20C Type id: 33392

320 i benzin (2.0 16V 125kw 170LE 1995ccm) Eng.code: N43B20A Type id: 22533

325 d diesel (3.0 24V 145kw 197LE 2993ccm) Eng.code: M57D30(306D3) Type id: 22543

325 d diesel (3.0 24V 150kw 204LE 2993ccm) Eng.code: N57D30A Type id: 34768

325 i benzin (2.5 24V 160kw 218LE 2497ccm) Eng.code: N52B25A,N52B25AF,N52B25BF Type id: 19919

325 i benzin (3.0 24V 160kw 218LE 2996ccm) Eng.code: N53B30A Type id: 25483

330 d diesel (3.0 24V 170kw 231LE 2993ccm) Eng.code: M57D30(306D3) Type id: 19921

330 d diesel (3.0 24V 180kw 245LE 2993ccm) Eng.code: N57D30A Type id: 30866

330 i benzin (3.0 24V 200kw 272LE 2996ccm) Eng.code: N52B30A,N52B30AF,N52B30BF Type id: 19920

335 d diesel (3.0 24V 210kw 286LE 2993ccm) Eng.code: M57D30(306D5) Type id: 19835

335 i benzin (3.0 24V 225kw 306LE 2979ccm) Eng.code: N54B30A,N55B30A Type id: 19567

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom