Univerzális menü

Bosch generátor 150amper,többszörös szíjtárcsával,vákuumszivattyú nélkül

BMW 1 2.0 dízel,3 2.0 dízel,3 3.0 dízel
Cikkszám: 0 986 080 580
Gyártó: BOSCH
Kártyaszám: 1279545
1 munkanap alatt beszerezhető 1 db.
Bolti ár:
102 360 Ft
-7%
Online ár:
94 770 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Személyes vásárlás a központban: 15:00-ig leadott rendelés esetén másnap; 15:00 után leadott rendelés esetén 2 munkanap múlva lehetséges. Személyes vásárlás budapesti kirendeltségben: 15:00-ig leadott rendelés esetén másnap 15:30 után; 15:00 után leadottrendelés esetén 2 munkanap múlva lehetséges. Személyes vásárlás vidéki kirendeltségben: 15:00-ig leadott rendelés esetén 1 munkanap múlva 9:00-tól; 15:00 után leadott rendelés esetén 2 munkanap múlva lehetséges. Futárral történő kiszállítás: 15:00-ig leadott rendelés esetén másnap; 15:00 után leadott rendelés esetén 2 munkanap múlva átadjuk a futárnak. Kérjük minden esetben várja meg munkatársunk értesítését!

(167)

Termékfotó
Valeo generátor 150amper,szíjtárcsával
Gyártó: VALEO
Cikkszám: 437538
Kártyaszám: 1279559
16
100 230 Ft-tól
cserealkatrész:
Feszültség [V]:
14
Generátor-töltőáram [A]:
150
Rögzítési mód:
kettős lengőkar
Helyzet/fok:
L 47
Forgásirány:
óramutató járásával megegyező forgásirány
Szíjtárcsák:
szíjtárcsával
Szíjtárcsák:
Hosszbordás ékszíj tárcsával
Bordák száma:
6
Szíjtárcsaátmérő [mm]:
55
Csatlakozó/szorító:
fordulatszámmérő csatlakozó nélkül
Kiegészítő cikk/kiegészítő info:
integrált szabályozóval
Tömeg [kg]:
7,02
Helyzet/fok:
L 47
Csatlakozás technika:
B+
Termékfotó
Bv Psh generátor 150amper
Gyártó: BV PSH
Cikkszám: 215.532.150.000
Kártyaszám: 13981984
16
68 720 Ft-tól
Minőség:
+Line
Feszültség [V]:
12
Generátor-töltőáram [A]:
150
Szíjtárcsaátmérő [mm]:
54
Rovátkák száma:
6
Bilincs:
B+ (M8)
rögzítő furatok száma:
4
Rögzítési szög [fok]:
-47
Minőség:
+Line Original
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

BMW (12 31 7 797 519)
BMW (12 31 7 799 180)
BMW (12 31 7 799 181)
BMW (12 31 7 802 471)
BMW (7799180)
BMW (7802471)


További olvasom
cserealkatrész
Feszültség [V]
14
Generátor-töltőáram [A]
150
Rögzítési mód
kettős lengőkar
Generátor kivitel
vákuumszivattyú nélkül
Szíjtárcsa és generátor távolsága [mm]
56
Forgásirány
óramutató járásával megegyező forgásirány
Szíjtárcsák
többszörös szíjtárcsával
Rovátkák száma
6
Szíjtárcsaátmérő [mm]
53,5
Hossz [mm]
177
javasolt javítási kiterjesztés
Ékszíj/hosszbordás szíj
Tovább olvasom

118 d Dízel 1995 90kW (122LE) 1995ccm M47 D20 (204D4) 58253

120 d Dízel 1995 120kW (163LE) 1995ccm M47 D20 (204D4)N47 D20 A 58283

120 d Dízel 1995 130kW (177LE) 1995ccm N47 D20 AN47 D20 C 58303

318 d Dízel 1995 90kW (122LE) 1995ccm M47 D20 (204D4) 18967

320 d Dízel 1995 110kW (150LE) 1995ccm M47 D20 (204D4) 19953

320 d Dízel 1995 120kW (163LE) 1995ccm M47 D20 (204D4)N47 D20 AN47 D20 C 18452

325 d Dízel 2993 145kW (197LE) 2993ccm M57 D30 (306D3) 19998

330 d Dízel 2993 170kW (231LE) 2993ccm M57 D30 (306D3) 18968

330 xd Dízel 2993 170kW (231LE) 2993ccm M57 D30 (306D3) 19103

325 d Dízel 2993 145kW (197LE) 2993ccm M57 D30 (306D3) 25486

330 d Dízel 2993 170kW (231LE) 2993ccm M57 D30 (306D3) 22539

325 d Dízel 2993 145kW (197LE) 2993ccm M57 D30 (306D3) 22543

330 d Dízel 2993 170kW (231LE) 2993ccm M57 D30 (306D3) 19921

330 xd Dízel 2993 170kW (231LE) 2993ccm M57 D30 (306D3) 19932

335 d Dízel 2993 210kW (286LE) 2993ccm M57 D30 (306D5) 19835

318 d Dízel 1995 90kW (122LE) 1995ccm M47 D20 (204D4) 19298

320 d Dízel 1995 110kW (150LE) 1995ccm M47 D20 (204D4) 19954

320 d Dízel 1995 120kW (163LE) 1995ccm M47 D20 (204D4)N47 D20 AN47 D20 C 18761

325 d Dízel 2993 145kW (197LE) 2993ccm M57 D30 (306D3) 19995

330 d Dízel 2993 170kW (231LE) 2993ccm M57 D30 (306D3) 18969

330 xd Dízel 2993 170kW (231LE) 2993ccm M57 D30 (306D3) 19106

Tovább olvasom
A Bosch csoport különböző technológiák és szolgáltatások vezető nemzetközi szállítója. Világszerte mintegy 395 000 munkatársat foglalkoztat (2020. december 31-én) és 71,5 milliárd euró árbevételt ért el 2020-ban. A cégcsoport négy üzleti területen végzi tevékenységét, ezek a mobilitási megoldások, az ipari technika, a fogyasztási cikkek, valamint az energia- és épülettechnika. Az autóipar területén a Bosch a világ elsőszámú felszerelés- és innovációs vezetője, amely eredeti és utángyártott termékeket gyárt és forgalmaz. A Bosch a világ különböző autógyártóinak szállít autóalkatrészeket. Nagy az esélye annak, hogy az Ön járművében lévő számos alkatrészt is a Bosch gyártotta. A Bosch alkatrészek a tartósság, a megbízhatóság, a kiváló minőség és az innováció szinonimái. Számos Bosch-alkatrész szolgált a mai gépjárművekben használt modern technológiák alapjául. A vállalat világszerte számos szabadalommal rendelkezik, és jelentős bevételeket fektetett a kutatásba és fejlesztésbe a különböző területeken, beleértve az autóalkatrészeket, háztartási készülékeket, elektromos szerszámokat és biztonsági rendszereket. Az alapítójáról elnevezett Robert Bosch GmbH az egyik legnagyobb és legrégebbi autóalkatrész-gyártó. A Boscht 1886. november 15-én alapították a Precíziós Mechanika és Elektrotechnika Műhelyeként. A jelenlegi nevet 1937-ben kapta meg. A vállalat székhelye Stuttgartban, Németországban található. Gyártó és forgalmazó központjai a világ minden táján, többek között Észak-Amerikában, Ausztráliában és Ázsiában találhatók. A Bosch által gyártott autóalkatrészek sorában szerepelnek a generátorok, indítók, motorpozíció-érzékelők, gyújtáselemek, üzemanyagrendszerek, akkumulátorok, kormányrendszerek és ablaktörlő lapátok. A Bosch 1887-ben vezette be az első kisfeszültségű mágneszáras gyújtást a helyhez kötött benzinmotorokhoz. Egy évtizeddel később, 1897-ben a Bosch bevezette a belső égésű motorok mágneszáras gyújtószerkezeteit. 1902-ben a márka piacra dobta első sikeres nagyfeszültségű gyújtógyertyáit. A Bosch 1913-ban és 1926-ban kezdett el fényszórók és ablaktörlők gyártásával foglalkozni. 1927-ben a márka mérföldkövet ért el az első dízel üzemanyag-befecskendező szivattyú bevezetésével. Ez a rendszer a modern dízel befecskendező rendszer előfutára volt. Az első személyautó dízel befecskendező szivattyút 1936-ban építették be egy Mercedes-Benz járműbe. A Bosch 1976-ban kezdett oxigénérzékelőket kínálni. 1978-ban a vállalat bevezette a blokkolásgátló fékrendszert (ABS), amely az ABS-érzékelő segítségével megakadályozza a kerekek blokkolását csúszós útviszonyok között. A Bosch a kipörgésgátló rendszerek, az elektronikus menetstabilizáló programok (ESP), az autórádiók és a fedélzeti navigációs rendszerek specializációjáról is ismert. 1986-ban és 1995-ben jelentek meg a Bosch kipörgésgátló rendszerei, illetve ESP-jei. 1980-ban a Bosch elsőként vezette be az elektronikus légzsákvezérlő rendszereket a járművekben. Ezeket kezdetben a Mercedes S-osztályú autókban alkalmazták. A vállalat 2010-ben elsőként vezette be az automatikus vészfékező mechanizmust. Ez a rendszer figyelmezteti a vezetőt, hogy fékezzen, ha az autó közelében lévő tárgyat észlel, és úgy érzi, hogy ütközés fenyeget. Ha a vezető nem reagál, a rendszer automatikusan aktiválja a fékező mechanizmust, hogy megállítsa a járművet. A Bosch hibrid rendszereket is szállít különböző márkákhoz, többek között a Peugeot-hoz, a Volkswagenhez és a Porschéhez.
Tovább olvasom