Univerzális menü

Bilstein porvédő készlet lengéscsillapító elsőtengely

B1 OE Replacement
Cikkszám: 11-276531
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 1295178
2 munkanap alatt beszerezhető 10 db.
Bolti ár:
13 130 Ft
-12%
Online ár:
11 510 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Ebben a beszerzési variációban a termékek nem visszaáruzhatók ! (215)

További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

BMW (1094749)
BMW (2283444)
BMW (31 33 1 094 749)
BMW (31332283444)
BMW (31 33 6 771 380)
BMW (31 33 7 845 436)
BMW (6771380)
BMW (7845436)


További olvasom
Beépítési oldal
elsőtengely
Futómű
elektronikus csillapításszabályozás nélküli járművekhez
Tovább olvasom

M Benzin 2979 250kW (340LE) 2979ccm N54 B30 A 9877

M3 Benzin 3999 309kW (420LE) 3999ccm S65 B40 A 26589

M3 CRT Benzin 4361 331kW (450LE) 4361ccm S65 B44 A 117783

M3 Benzin 3999 309kW (420LE) 3999ccm S65 B40 A 22939

M3 GTS Benzin 4361 331kW (450LE) 4361ccm S65 B44 A 54944

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom