Univerzális menü

Bilstein lengéscsillapító első tengely jobb,gáznyomásos,kétcsöves,alsó lemez

BILSTEIN - B4 OE Replacement
Cikkszám: 22-044167
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 1300435
2 munkanap alatt beszerezhető 1 db.
Bolti ár:
63 540 Ft
-9%
Online ár:
57 770 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Ebben a beszerzési variációban a termékek nem visszaáruzhatók ! (215)

Termékfotó
Kyb lengéscsillapító első tengely jobb,gáznyomásos,kétcsöves,felül csavarorsó
Gyártó: KYB
Cikkszám: 333917
Kártyaszám: 1300504
2
57 140 Ft-tól
Beépítési oldal:
Első tengely jobb
Lengéscsillapító-rendszer:
Kétcsöves
Lengéscsillapító fajtája:
gáznyomásos
Lengéscsillapító-típus:
Gólyaláb
Lengéscsillapító-típus:
Csillapító visszahúzó rugóval
Páros cikkszám:
333918
Lengéscsillapító rögzítés:
felül csavarorsó
Termékfotó
Sachs lengéscsillapító jobb,gáznyomásos,kétcsöves,felül csavarorsó
Gyártó: SACHS
Cikkszám: 115 195
Kártyaszám: 1300572
9
47 130 Ft-tól
Beépítési oldal:
jobb
Lengéscsillapító fajtája:
gáznyomásos
Lengéscsillapító-típus:
Gólyaláb
Lengéscsillapító-rendszer:
Kétcsöves
Jellemző méret:
SFE32/20X110A
Páros cikkszám:
115 194
Lengéscsillapító rögzítés:
felül csavarorsó
SVHC:
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

BMW (1139102)
BMW (31 31 1 090 204)
BMW (31 31 1 139 102)
BMW (31 31 1 140 232)


További olvasom
Beépítési oldal
Első tengely jobb
Lengéscsillapító fajtája
gáznyomásos
Lengéscsillapító-típus
Gólyaláb
Lengéscsillapító rögzítés
alsó lemez
Lengéscsillapító rögzítés
felül csavarorsó
Páros cikkszám
22-044150
Lengéscsillapító-rendszer
Kétcsöves
Tovább olvasom

316 i Benzin 1596 73kW (100LE) 1596ccm M40 B16 (164E1) 49

318 i Benzin 1796 83kW (113LE) 1796ccm M40 B18 (184E1) 51

318 is Benzin 1796 103kW (140LE) 1796ccm M42 B18 (184S1) 53

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom