Univerzális menü

Bilstein lengéscsillapító hátsótengely,gáznyomásos,egycsöves,alul szem

BILSTEIN - B8 Performance Plus
Cikkszám: 24-027250
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 1300443
2 munkanap alatt beszerezhető 3 db.
Bolti ár:
80 620 Ft
-9%
Online ár:
73 290 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Ebben a beszerzési variációban a termékek nem visszaáruzhatók ! (215)

Termékfotó
LENGESCSILLAPITO
Gyártó: OMNICRAFT
Cikkszám: 2166376
Kártyaszám: 1300570
11
29 340 Ft-tól
Lengéscsillapító-típus:
Teleszkópos lengéscsillapító
Beépítési oldal:
hátsótengely
Lengéscsillapító fajtája:
gáznyomásos
Lengéscsillapító rögzítés:
alul szem
Lengéscsillapító rögzítés:
felül csavarorsó
Tengelyenként:
2
Figyeljen a műszaki adatokra:
SVHC:
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
Termékfotó
TRW lengéscsillapító hátsótengely,gáznyomásos,felül csavarorsó
Gyártó: TRW
Cikkszám: JGT231T
Kártyaszám: 1300599
10
12 930 Ft-tól
Lengéscsillapító-típus:
Teleszkópos lengéscsillapító
Tengelyenként:
1
Beépítési oldal:
hátsótengely
Lengéscsillapító fajtája:
gáznyomásos
Lengéscsillapító rögzítés:
felül csavarorsó
Lengéscsillapító rögzítés:
alul szem
Figyeljen a műszaki adatokra:
SVHC:
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
További termékek
Beépítési oldal
hátsótengely
Lengéscsillapító fajtája
gáznyomásos
Lengéscsillapító-típus
Nem rugótartó lengéscsillapító
Lengéscsillapító-rendszer
Egycsöves
Lengéscsillapító rögzítés
alul szem
Lengéscsillapító rögzítés
felül csavarorsó
Tovább olvasom

316 i Benzin 1596 73kW (100LE) 1596ccm M40 B16 (164E1) 49

316 i Benzin 1596 75kW (102LE) 1596ccm M43 B16 (164E2) 50

318 i Benzin 1796 103kW (140LE) 1796ccm M42 B18 (184S1) 35637

318 i Benzin 1796 83kW (113LE) 1796ccm M40 B18 (184E1) 51

318 i Benzin 1796 85kW (115LE) 1796ccm M43 B18 (184E2) 4650

318 is Benzin 1796 103kW (140LE) 1796ccm M42 B18 (184S1) 52

318 is Benzin 1895 103kW (140LE) 1895ccm M44 B19 (194S1) 5102

318 tds Dízel 1665 66kW (90LE) 1665ccm M41 D17 (174T1) 3818

320 i Benzin 1990 110kW (150LE) 1990ccm M50 B20 (206S1)M50 B20 (206S2)M52 B20 (206S3) 54

323 i Benzin 2494 125kW (170LE) 2494ccm M52 B25 (256S3) 4628

325 i Benzin 2494 141kW (192LE) 2494ccm M50 B25 (256S1)M50 B25 (256S2) 59

325 td Dízel 2497 85kW (115LE) 2497ccm M51 D25 (256T1) 62

325 tds Dízel 2497 105kW (143LE) 2497ccm M51 D25 (256T1) 63

328 i Benzin 2793 142kW (193LE) 2793ccm M52 B28 (286S1) 4627

318 i Benzin 1796 85kW (115LE) 1796ccm M43 B18 (184E2) 3728

320 i Benzin 1990 110kW (150LE) 1990ccm M50 B20 (206S2)M52 B20 (206S3) 302

323 i Benzin 2494 125kW (170LE) 2494ccm M52 B25 (256S3) 5095

325 i Benzin 2494 141kW (192LE) 2494ccm M50 B25 (256S2) 303

328 i Benzin 2793 142kW (193LE) 2793ccm M52 B28 (286S1) 4630

316 i Benzin 1596 75kW (102LE) 1596ccm M43 B16 (164E2) 3726

318 is Benzin 1796 103kW (140LE) 1796ccm M42 B18 (184S1) 53

318 is Benzin 1895 103kW (140LE) 1895ccm M44 B19 (194S1) 5098

320 i Benzin 1990 110kW (150LE) 1990ccm M50 B20 (206S1)M50 B20 (206S2)M52 B20 (206S3) 55

323 i Benzin 2494 125kW (170LE) 2494ccm M52 B25 (256S3) 5099

325 i Benzin 2494 141kW (192LE) 2494ccm M50 B25 (256S1)M50 B25 (256S2) 61

328 i Benzin 2793 142kW (193LE) 2793ccm M52 B28 (286S1) 4629

316 i Benzin 1596 75kW (102LE) 1596ccm M43 B16 (164E2) 13259

318 i Benzin 1796 85kW (116LE) 1796ccm M43 B18 (184E2) 5101

318 tds Dízel 1665 66kW (90LE) 1665ccm M41 D17 (174T1) 4625

320 i Benzin 1990 110kW (150LE) 1990ccm M52 B20 (206S3) 4623

323 i Benzin 2494 125kW (170LE) 2494ccm M52 B25 (256S3) 5100

325 tds Dízel 2497 105kW (143LE) 2497ccm M51 D25 (256T1) 4626

328 i Benzin 2793 142kW (193LE) 2793ccm M52 B28 (286S1) 4624

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom