Univerzális menü

Bilstein lengéscsillapító első tengely bal,gáznyomásos,kétcsöves,alsó lemez

BILSTEIN - B4 OE Replacement
Cikkszám: 22-044174
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 1309672
2 munkanap alatt beszerezhető 1 db.
Bolti ár:
56 780 Ft
-9%
Online ár:
51 620 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Ebben a beszerzési variációban a termékek nem visszaáruzhatók ! (215)

Termékfotó
Monroe lengéscsillapító elsőtengely,gáznyomásos,kétcsöves,felül csavarorsó
Gyártó: MONROE
Cikkszám: E7032
Kártyaszám: 1300548
25
22 850 Ft-tól
Lengéscsillapító fajtája:
gáznyomásos
Lengéscsillapító-típus:
Gólyaláb
Lengéscsillapító-rendszer:
Kétcsöves
Lengéscsillapító rögzítés:
felül csavarorsó
Lengéscsillapító rögzítés:
alul bilincs
Tömeg [kg]:
4,41
Furatátmérő [mm]:
32
Hossz 1 [mm]:
300
Hossz 2 [mm]:
470
dugattyúrúd átmérő [mm]:
22
A javasolt tartozék cikkszáma:
MK045
A javasolt tartozék cikkszáma:
PK012
Csomagolási hossz [mm]:
59
Csomagolási szélesség [cm]:
36
Csomagolási magasság [cm]:
19,5
Vámtarifa szám:
87 088 035
Termékfotó
Kyb lengéscsillapító első tengely bal,gáznyomásos,kétcsöves,felül csavarorsó
Gyártó: KYB
Cikkszám: 333920
Kártyaszám: 1309697
11
35 080 Ft-tól
Beépítési oldal:
Első tengely bal
Lengéscsillapító-rendszer:
Kétcsöves
Lengéscsillapító fajtája:
gáznyomásos
Lengéscsillapító-típus:
Gólyaláb
Páros cikkszám:
333919
Lengéscsillapító rögzítés:
felül csavarorsó
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

BMW (1090205)
BMW (1090207)
BMW (1139413)
BMW (1139417)
BMW (31 31 1 090 205)
BMW (31 31 1 090 207)
BMW (31 31 1 139 413)
BMW (31 31 1 139 417)
BMW (3131 1 139 413)


További olvasom
Beépítési oldal
Első tengely bal
Lengéscsillapító fajtája
gáznyomásos
Lengéscsillapító-típus
Gólyaláb
Lengéscsillapító rögzítés
alsó lemez
Lengéscsillapító rögzítés
felül csavarorsó
Páros cikkszám
22-044181
Lengéscsillapító-rendszer
Kétcsöves
Tovább olvasom

320 i Benzin 1990 110kW (150LE) 1990ccm M50 B20 (206S1)M50 B20 (206S2)M52 B20 (206S3) 54

325 i Benzin 2494 141kW (192LE) 2494ccm M50 B25 (256S1)M50 B25 (256S2) 59

325 td Dízel 2497 85kW (115LE) 2497ccm M51 D25 (256T1) 62

320 i Benzin 1990 110kW (150LE) 1990ccm M50 B20 (206S1)M50 B20 (206S2)M52 B20 (206S3) 55

325 i Benzin 2494 141kW (192LE) 2494ccm M50 B25 (256S1)M50 B25 (256S2) 61

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom