Univerzális menü

Bilstein futómű rugó elsőtengely

BILSTEIN - B3 OE Replacement
Cikkszám: 36-266050
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 1321305
2 munkanap alatt beszerezhető 4 db.
Bolti ár:
24 100 Ft
-9%
Online ár:
21 910 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Ebben a beszerzési variációban a termékek nem visszaáruzhatók ! (215)

Termékfotó
Monroe futómű rugó 332mm,elsőtengely
Gyártó: MONROE
Cikkszám: SP2282
Kártyaszám: 1321341
11
14 400 Ft-tól
Hossz [mm]:
332
Tömeg [kg]:
2,6
Külső átmérő [mm]:
176
Belső átmérő 1 [mm]:
98
Belső átmérő 2 [mm]:
125
Garancia:
5 év garancia
Menetek száma:
4,4
Csomagolási hossz [mm]:
55
Csomagolási szélesség [cm]:
17,9
Csomagolási magasság [cm]:
18
Vámtarifa szám:
73 202 089
huzalátmérő [mm]:
13,5
Termékfotó
Suplex futómű rugó elsőtengely,338mm,automata váltó
Gyártó: SUPLEX
Cikkszám: 06163
Kártyaszám: 1321360
9
16 860 Ft-tól
Rugóforma:
Állandó rugóátmérőjű csavarrugó
Beépítési oldal:
elsőtengely
Színjelzés:
szürke (3x)
huzalátmérő [mm]:
12,75
Hossz [mm]:
338
Külső átmérő [mm]:
170
Tömeg [kg]:
2
huzalátmérő [mm]:
12,8
Termékfotó
Suplex futómű rugó elsőtengely,325mm
Gyártó: SUPLEX
Cikkszám: 06189
Kártyaszám: 1356253
6
17 180 Ft-tól
Rugóforma:
Állandó rugóátmérőjű csavarrugó
Beépítési oldal:
elsőtengely
huzalátmérő [mm]:
13,5
Hossz [mm]:
325
Külső átmérő [mm]:
172
Tömeg [kg]:
2,3
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

BMW (1093072)
BMW (1093073)
BMW (1096184)
BMW (31 33 1 093 072)
BMW (31 33 1 093 073)
BMW (31 33 1 096 184)


További olvasom
Beépítési oldal
elsőtengely
Tovább olvasom

318 d Dízel 1951 85kW (116LE) 1951ccm M47 D20 (204D1) 16315

318 d Dízel 1995 85kW (116LE) 1995ccm M47 D20 (204D4) 18465

320 d Dízel 1951 100kW (136LE) 1951ccm M47 D20 (204D1) 9045

320 d Dízel 1995 110kW (150LE) 1995ccm M47 D20 (204D4) 16201

320 i Benzin 1990 110kW (150LE) 1990ccm M52 B20 (206S4) 9092

320 i Benzin 2171 125kW (170LE) 2171ccm M54 B22 (226S1) 15452

323 i Benzin 2494 125kW (170LE) 2494ccm M52 B25 (256S4) 9091

325 i Benzin 2494 141kW (192LE) 2494ccm M54 B25 (256S5) 15454

328 i Benzin 2793 142kW (193LE) 2793ccm M52 B28 (286S2) 8964

330 d Dízel 2926 135kW (184LE) 2926ccm M57 D30 (306D1) 13874

330 d Dízel 2993 150kW (204LE) 2993ccm M57 D30 (306D2) 17351

330 i Benzin 2979 168kW (228LE) 2979ccm M54 B30 (306S3) 55607

330 i Benzin 2979 170kW (231LE) 2979ccm M54 B30 (306S3) 14922

318 Ci Benzin 1995 105kW (143LE) 1995ccm N42 B20 AN46 B20 A 16327

318 Ci Benzin 1995 110kW (150LE) 1995ccm N46 B20 AN46 B20 C 19334

320 Cd Dízel 1995 110kW (150LE) 1995ccm M47 D20 (204D4) 18288

320 Ci Benzin 2171 125kW (170LE) 2171ccm M54 B22 (226S1) 15450

323 Ci Benzin 2494 125kW (170LE) 2494ccm M52 B25 (256S4) 14397

325 Ci Benzin 2494 141kW (192LE) 2494ccm M54 B25 (256S5) 15451

330 Cd Dízel 2993 150kW (204LE) 2993ccm M57 D30 (306D2) 19301

330 Ci Benzin 2979 170kW (231LE) 2979ccm M54 B30 (306S3) 14926

320 Cd Dízel 1995 110kW (150LE) 1995ccm M47 D20 (204D4) 17282

320 Ci Benzin 1990 110kW (150LE) 1990ccm M52 B20 (206S4) 11368

320 Ci Benzin 2171 125kW (170LE) 2171ccm M54 B22 (226S1) 15448

323 Ci Benzin 2494 125kW (170LE) 2494ccm M52 B25 (256S4) 10502

325 Ci Benzin 2494 141kW (192LE) 2494ccm M54 B25 (256S5) 15449

328 Ci Benzin 2793 142kW (193LE) 2793ccm M52 B28 (286S2) 10503

330 Cd Dízel 2993 150kW (204LE) 2993ccm M57 D30 (306D2) 17206

330 xi Benzin 2979 170kW (231LE) 2979ccm M54 B30 (306S3) 14921

320 i Benzin 1990 110kW (150LE) 1990ccm M52 B20 (206S4) 11319

320 i Benzin 2171 125kW (170LE) 2171ccm M54 B22 (226S1) 15453

330 d Dízel 2926 135kW (184LE) 2926ccm M57 D30 (306D1) 14185

330 d Dízel 2993 150kW (204LE) 2993ccm M57 D30 (306D2) 17353

330 i Benzin 2979 170kW (231LE) 2979ccm M54 B30 (306S3) 14923

525 d Dízel 2497 120kW (163LE) 2497ccm M57 D25 (256D1) 14679

525 tds Dízel 2497 105kW (143LE) 2497ccm M51 D25 (256T1) 5053

530 d Dízel 2926 135kW (184LE) 2926ccm M57 D30 (306D1) 10025

530 d Dízel 2926 142kW (193LE) 2926ccm M57 D30 (306D1) 15267

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom