Univerzális menü

Bilstein lengéscsillapító első tengely bal,gáznyomásos,kétcsöves,alsó lemez

BILSTEIN - B4 OE Replacement
Cikkszám: 22-103093
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 1321870
1 munkanap alatt beszerezhető 4 db.
Bolti ár:
35 700 Ft
-9%
Online ár:
32 460 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Személyes vásárlás a központban: 12:00-ig leadott rendelés esetén még aznap; 12:00 után leadott rendelés esetén következő munkanap lehetséges. Személyes vásárlás budapesti kirendeltségben: 10:00-ig leadott rendelés esetén még aznap 15:30 után; 10:00 után leadottrendelés esetén következő munkanap 09:00-tól lehetséges. Személyes vásárlás vidéki kirendeltségben: 12:00-ig leadott rendelés esetén következő munkanap 09:00-tól; 12:00 után leadott rendelés esetén 2 munkanap múlva 09:00-tól lehetséges. Futárral történő kiszállítás: 11:00-ig leadott rendelést aznap; 11:00 után leadott rendelést következő munkanap átadjuk futárnak. Kérjük minden esetben várja meg munkatársunk értesítését!

(27)

Termékfotó
Kyb lengéscsillapító első tengely bal,gáznyomásos,kétcsöves,felül csavarorsó
Gyártó: KYB
Cikkszám: 334946
Kártyaszám: 1321884
10
30 510 Ft-tól
Beépítési oldal:
Első tengely bal
Lengéscsillapító-rendszer:
Kétcsöves
Lengéscsillapító fajtája:
gáznyomásos
Lengéscsillapító-típus:
Gólyaláb
Lengéscsillapító-típus:
Csillapító visszahúzó rugóval
Páros cikkszám:
334945
Lengéscsillapító rögzítés:
felül csavarorsó
Termékfotó
Sachs lengéscsillapító bal,gáznyomásos,kétcsöves,felül csavarorsó
Gyártó: SACHS
Cikkszám: 290 985
Kártyaszám: 13979221
8
47 440 Ft-tól
Jellemző méret:
SFE32X56A
Beépítési oldal:
bal
Lengéscsillapító fajtája:
gáznyomásos
Lengéscsillapító-típus:
Gólyaláb
Lengéscsillapító-rendszer:
Kétcsöves
Páros cikkszám:
290 986
Lengéscsillapító rögzítés:
felül csavarorsó
SVHC:
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
Termékfotó
Sachs lengéscsillapító bal,gáznyomásos,kétcsöves,felül csavarorsó
Gyártó: SACHS
Cikkszám: 556 867
Kártyaszám: 13979769
9
30 550 Ft-tól
Beépítési oldal:
bal
Jellemző méret:
SFE32/22X122A
Lengéscsillapító fajtája:
gáznyomásos
Lengéscsillapító-típus:
Gólyaláb
Lengéscsillapító-rendszer:
Kétcsöves
Páros cikkszám:
556 868
Lengéscsillapító rögzítés:
felül csavarorsó
SVHC:
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

BMW (1096853)
BMW (31 30 6 757 043)
BMW (31 31 1 096 853)
BMW (31 31 6 750 789)
BMW (31 31 6 759 095)
BMW (31 31 6 759 097)
BMW (31 31 6 759 561)
BMW (6750789)
BMW (6757043)
BMW (6759095)
BMW (6759097)
BMW (6759561)


További olvasom
Beépítési oldal
Első tengely bal
Lengéscsillapító fajtája
gáznyomásos
Lengéscsillapító-típus
Gólyaláb
Lengéscsillapító rögzítés
alsó lemez
Lengéscsillapító rögzítés
felül csavarorsó
Páros cikkszám
22-103109
Lengéscsillapító-rendszer
Kétcsöves
Tovább olvasom

320 i Benzin 1990 110kW (150LE) 1990ccm M52 B20 (206S4) 9092

320 i Benzin 2171 125kW (170LE) 2171ccm M54 B22 (226S1) 15452

323 i Benzin 2494 125kW (170LE) 2494ccm M52 B25 (256S4) 9091

325 i Benzin 2494 141kW (192LE) 2494ccm M54 B25 (256S5) 15454

328 i Benzin 2793 142kW (193LE) 2793ccm M52 B28 (286S2) 8964

330 d Dízel 2926 135kW (184LE) 2926ccm M57 D30 (306D1) 13874

330 d Dízel 2993 150kW (204LE) 2993ccm M57 D30 (306D2) 17351

330 i Benzin 2979 168kW (228LE) 2979ccm M54 B30 (306S3) 55607

330 i Benzin 2979 170kW (231LE) 2979ccm M54 B30 (306S3) 14922

320 Cd Dízel 1995 110kW (150LE) 1995ccm M47 D20 (204D4) 18288

320 Ci Benzin 2171 125kW (170LE) 2171ccm M54 B22 (226S1) 15450

323 Ci Benzin 2494 125kW (170LE) 2494ccm M52 B25 (256S4) 14397

325 Ci Benzin 2494 141kW (192LE) 2494ccm M54 B25 (256S5) 15451

330 Cd Dízel 2993 150kW (204LE) 2993ccm M57 D30 (306D2) 19301

330 Ci Benzin 2979 170kW (231LE) 2979ccm M54 B30 (306S3) 14926

320 Cd Dízel 1995 110kW (150LE) 1995ccm M47 D20 (204D4) 17282

320 Ci Benzin 1990 110kW (150LE) 1990ccm M52 B20 (206S4) 11368

320 Ci Benzin 2171 125kW (170LE) 2171ccm M54 B22 (226S1) 15448

323 Ci Benzin 2494 125kW (170LE) 2494ccm M52 B25 (256S4) 10502

325 Ci Benzin 2494 141kW (192LE) 2494ccm M54 B25 (256S5) 15449

328 Ci Benzin 2793 142kW (193LE) 2793ccm M52 B28 (286S2) 10503

330 Cd Dízel 2993 150kW (204LE) 2993ccm M57 D30 (306D2) 17206

330 Ci Benzin 2979 170kW (231LE) 2979ccm M54 B30 (306S3) 30325

320 d Dízel 1951 100kW (136LE) 1951ccm M47 D20 (204D1) 12141

320 d Dízel 1995 110kW (150LE) 1995ccm M47 D20 (204D4) 16202

320 i Benzin 1990 110kW (150LE) 1990ccm M52 B20 (206S4) 11319

320 i Benzin 2171 125kW (170LE) 2171ccm M54 B22 (226S1) 15453

325 i Benzin 2494 141kW (192LE) 2494ccm M54 B25 (256S5) 15455

328 i Benzin 2793 142kW (193LE) 2793ccm M52 B28 (286S2) 12140

330 d Dízel 2926 135kW (184LE) 2926ccm M57 D30 (306D1) 14185

330 d Dízel 2993 150kW (204LE) 2993ccm M57 D30 (306D2) 17353

330 i Benzin 2979 170kW (231LE) 2979ccm M54 B30 (306S3) 14923

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom