Univerzális menü

Bilstein futómű rugó elsőtengely

BILSTEIN - B3 OE Replacement
Cikkszám: 37-313463
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 1328111
1 munkanap alatt beszerezhető 3 db.
Bolti ár:
25 580 Ft
-9%
Online ár:
23 260 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Személyes vásárlás a központban: 15:00-ig leadott rendelés esetén másnap; 15:00 után leadott rendelés esetén 2 munkanap múlva lehetséges. Személyes vásárlás budapesti kirendeltségben: 15:00-ig leadott rendelés esetén másnap 15:30 után; 15:00 után leadottrendelés esetén 2 munkanap múlva lehetséges. Személyes vásárlás vidéki kirendeltségben: 15:00-ig leadott rendelés esetén 2 munkanap múlva 9:00-tól; 15:00 után leadott rendelés esetén 3 munkanap múlva lehetséges. Futárral történő kiszállítás: 15:00-ig leadott rendelés esetén másnap; 15:00 után leadott rendelés esetén 2 munkanap múlva átadjuk a futárnak. Kérjük minden esetben várja meg munkatársunk értesítését!

Olajok kenőanygok folyadékok elektromos alkatrészek visszáruzása nem lehetséges. A visszáruzandó tételeket sérülés mentes eredeti csomagolásban hat napon belül vesszük vissza. Cseredarabok mechanikai sérülés mentesen tisztán gyári csomagolásban visszáruzhatóak. (130)

Termékfotó
Kyb futómű rugó elsőtengely,342mm,kézikapcsolású váltóhoz
Gyártó: KYB
Cikkszám: RA4001
Kártyaszám: 1263993
6
17 040 Ft-tól
Beépítési oldal:
elsőtengely
Jellemző méret:
E
Rugóforma:
Csavarrugó
Tömeg [kg]:
1,5
Vastagság 1 [mm]:
11,2
Külső átmérő [mm]:
139,5
Hossz [mm]:
342
Külső átmérő [mm]:
140
Termékfotó
Kyb futómű rugó elsőtengely,357mm
Gyártó: KYB
Cikkszám: RH3565
Kártyaszám: 1270807
11
14 580 Ft-tól
Beépítési oldal:
elsőtengely
Jellemző méret:
E
Rugóforma:
Csavarrugó
Tömeg [kg]:
1,62
Vastagság 1 [mm]:
11,5
Külső átmérő [mm]:
148
Hossz [mm]:
357
Termékfotó
Febi Bilstein futómű rugó 354mm,elsőtengely
Gyártó: Febi Bilstein
Cikkszám: 46921
Kártyaszám: 1329760
4
11 920 Ft-tól
Hossz [mm]:
354
Külső átmérő [mm]:
148
Beépítési oldal:
elsőtengely
Tömeg [kg]:
1,7
huzalátmérő [mm]:
12
csak párban cserélendő:
OE-számhoz:
31 33 6 764 380
huzalátmérő [mm]:
11,8
Termékfotó
Kyb futómű rugó elsőtengely,354mm
Gyártó: KYB
Cikkszám: RH3487
Kártyaszám: 1329771
12
12 990 Ft-tól
Beépítési oldal:
elsőtengely
Jellemző méret:
E
Rugóforma:
Csavarrugó
Tömeg [kg]:
1,7
Vastagság 1 [mm]:
11,8
Külső átmérő [mm]:
148
Hossz [mm]:
354
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

BMW (31 33 6 767 365)
BMW (31 33 6 767 374)
BMW (6767365)
BMW (6767374)


További olvasom
Beépítési oldal
elsőtengely
Tovább olvasom

316 i Benzin 1596 85kW (115LE) 1596ccm N45 B16 AN45 B16 AC 27555

316 i Benzin 1599 90kW (122LE) 1599ccm N43 B16 AN43 B16 AA 30905

318 i Benzin 1995 105kW (143LE) 1995ccm N43 B20 A 25465

318 i Benzin 1995 95kW (129LE) 1995ccm N46 B20 B 18966

320 i Benzin 1995 110kW (150LE) 1995ccm N46 B20 BN46 B20 BDN46 B20 CN46 B20 CB 18449

320 i Benzin 1995 125kW (170LE) 1995ccm N43 B20 A 25470

320 si Benzin 1997 127kW (173LE) 1997ccm N45 B20 A 19496

316 i Benzin 1599 90kW (122LE) 1599ccm N43 B16 AA 55565

318 i Benzin 1995 105kW (143LE) 1995ccm N43 B20 A 12475

320 i Benzin 1995 125kW (170LE) 1995ccm N43 B20 A 22533

316 i Benzin 1599 90kW (122LE) 1599ccm N43 B16 AA 30910

318 i Benzin 1995 100kW (136LE) 1995ccm N46 B20 B 10780

318 i Benzin 1995 105kW (143LE) 1995ccm N43 B20 A 25474

318 i Benzin 1995 95kW (129LE) 1995ccm N46 B20 B 19299

320 i Benzin 1995 110kW (150LE) 1995ccm N46 B20 BN46 B20 C 18758

320 i Benzin 1995 125kW (170LE) 1995ccm N43 B20 A 25476

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom