Powered by Smartsupp BMW 3 2004-2011 (E90) elsőtengely futómű rugó
Univerzális menü

Bilstein futómű rugó elsőtengely

BILSTEIN - B3 OE Replacement
Cikkszám: 37-313463
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 1328111
2 munkanap alatt beszerezhető 6 db.
Bolti ár:
26 940 Ft
-9%
Online ár:
24 490 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Ebben a beszerzési variációban a termékek nem visszaáruzhatók ! (215)

Termékfotó
Kyb futómű rugó elsőtengely,342mm,kézikapcsolású váltóhoz
Gyártó: KYB
Cikkszám: RA4001
Kártyaszám: 1263993
8
16 930 Ft-tól
Beépítési oldal:
elsőtengely
Jellemző méret:
E
Rugóforma:
Csavarrugó
Tömeg [kg]:
1,5
Vastagság 1 [mm]:
11,2
Külső átmérő [mm]:
139,5
Hossz [mm]:
342
Külső átmérő [mm]:
140
Termékfotó
Kyb futómű rugó elsőtengely,357mm
Gyártó: KYB
Cikkszám: RH3565
Kártyaszám: 1270807
15
18 460 Ft-tól
Beépítési oldal:
elsőtengely
Jellemző méret:
E
Rugóforma:
Csavarrugó
Tömeg [kg]:
1,62
Vastagság 1 [mm]:
11,5
Külső átmérő [mm]:
148
Hossz [mm]:
357
Termékfotó
Febi Bilstein futómű rugó 354mm,elsőtengely
Gyártó: Febi Bilstein
Cikkszám: 46921
Kártyaszám: 1329760
8
11 910 Ft-tól
Hossz [mm]:
354
Külső átmérő [mm]:
148
Beépítési oldal:
elsőtengely
Tömeg [kg]:
1,7
huzalátmérő [mm]:
12
csak párban cserélendő:
OE-számhoz:
31 33 6 764 380
huzalátmérő [mm]:
11,8
Termékfotó
Kyb futómű rugó elsőtengely,354mm
Gyártó: KYB
Cikkszám: RH3487
Kártyaszám: 1329771
15
13 020 Ft-tól
Beépítési oldal:
elsőtengely
Jellemző méret:
E
Rugóforma:
Csavarrugó
Tömeg [kg]:
1,7
Vastagság 1 [mm]:
11,8
Külső átmérő [mm]:
148
Hossz [mm]:
354
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

BMW (31 33 6 767 365)
BMW (31 33 6 767 374)
BMW (6767365)
BMW (6767374)


Tovább olvasom
Beépítési oldal
elsőtengely
Tovább olvasom

316 i benzin (1.6 16V 85kw 115LE 1596ccm) Eng.code: N45B16A,N45B16AC Type id: 27555

316 i benzin (1.6 16V 90kw 122LE 1599ccm) Eng.code: N43B16A,N43B16AA Type id: 30905

318 i benzin (2.0 16V 105kw 143LE 1995ccm) Eng.code: N43B20A Type id: 25465

318 i benzin (2.0 16V 95kw 129LE 1995ccm) Eng.code: N46B20B Type id: 18966

320 i benzin (2.0 16V 110kw 150LE 1995ccm) Eng.code: N46B20B,N46B20BD,N46B20C,N46B20CB Type id: 18449

320 i benzin (2.0 16V 125kw 170LE 1995ccm) Eng.code: N43B20A Type id: 25470

320 si benzin (2.0 16V 127kw 173LE 1997ccm) Eng.code: N45B20A Type id: 19496

316 i benzin (1.6 16V 90kw 122LE 1599ccm) Eng.code: N43B16AA Type id: 30910

318 i benzin (2.0 16V 100kw 136LE 1995ccm) Eng.code: N46B20B Type id: 10780

318 i benzin (2.0 16V 105kw 143LE 1995ccm) Eng.code: N43B20A Type id: 25474

318 i benzin (2.0 16V 95kw 129LE 1995ccm) Eng.code: N46B20B Type id: 19299

320 i benzin (2.0 16V 110kw 150LE 1995ccm) Eng.code: N46B20B,N46B20C Type id: 18758

320 i benzin (2.0 16V 125kw 170LE 1995ccm) Eng.code: N43B20A Type id: 25476

316 i benzin (1.6 16V 90kw 122LE 1599ccm) Eng.code: N43B16AA Type id: 55565

318 i benzin (2.0 16V 105kw 143LE 1995ccm) Eng.code: N43B20A Type id: 12475

320 i benzin (2.0 16V 125kw 170LE 1995ccm) Eng.code: N43B20A Type id: 22533

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom