Univerzális menü

Sachs támcsapágy gólyaláb első tengely bal,első tengely jobb

BMW 3 2.0 dízel,3 2.5 benzin,3 3.0 benzin,3 3.0 dízel
Cikkszám: 803 006
Gyártó: SACHS
Kártyaszám: 1330784
1 munkanap alatt beszerezhető 5 db.
Bolti ár:
18 650 Ft
-12%
Online ár:
16 360 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Személyes vásárlás a központban: 15:00-ig leadott rendelés esetén másnap; 15:00 után leadott rendelés esetén 2 munkanap múlva lehetséges. Személyes vásárlás budapesti kirendeltségben: 15:00-ig leadott rendelés esetén másnap 15:30 után; 15:00 után leadottrendelés esetén 2 munkanap múlva lehetséges. Személyes vásárlás vidéki kirendeltségben: 15:00-ig leadott rendelés esetén 2 munkanap múlva 9:00-tól; 15:00 után leadott rendelés esetén 3 munkanap múlva lehetséges. Futárral történő kiszállítás: 15:00-ig leadott rendelés esetén másnap; 15:00 után leadott rendelés esetén 2 munkanap múlva átadjuk a futárnak. Kérjük minden esetben várja meg munkatársunk értesítését!

Olajok kenőanygok folyadékok elektromos alkatrészek visszáruzása nem lehetséges. A visszáruzandó tételeket sérülés mentes eredeti csomagolásban hat napon belül vesszük vissza. Cseredarabok mechanikai sérülés mentesen tisztán gyári csomagolásban visszáruzhatóak. (130)

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

BMW (6775097)
BMW (31 33 6 775 097)


További olvasom
Beépítési oldal
Első tengely bal
Beépítési oldal
Első tengely jobb
Tengelyenként
2
Futómű
szabványos futóművel szerelt járművekhez
OE-számhoz
31 33 6 775 097
OE-számhoz
6 775 097
SVHC
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
Tovább olvasom

320 d xDrive Dízel 1995 130kW (177LE) 1995ccm N47 D20 AN47 D20 C 31031

325 i xDrive Benzin 2996 160kW (218LE) 2996ccm N53 B30 A 31028

325 xi Benzin 2497 160kW (218LE) 2497ccm N52 B25 A 19101

325 xi Benzin 2996 160kW (218LE) 2996ccm N53 B30 A 25469

330 d xDrive Dízel 2993 180kW (245LE) 2993ccm N57 D30 A 30868

330 i xDrive Benzin 2996 200kW (272LE) 2996ccm N53 B30 A 31029

330 xd Dízel 2993 170kW (231LE) 2993ccm M57 D30 (306D3) 19103

330 xi Benzin 2996 190kW (258LE) 2996ccm N52 B30 A 19102

330 xi Benzin 2996 200kW (272LE) 2996ccm N53 B30 A 25473

335 i xDrive Benzin 2979 225kW (306LE) 2979ccm N54 B30 AN55 B30 A 31030

335 xi Benzin 2979 225kW (306LE) 2979ccm N54 B30 A 25467

320 d xDrive Dízel 1995 130kW (177LE) 1995ccm N47 D20 C 31039

325 i xDrive Benzin 2996 160kW (218LE) 2996ccm N53 B30 A 31036

325 xi Benzin 2497 160kW (218LE) 2497ccm N52 B25 A 19930

325 xi Benzin 2996 160kW (218LE) 2996ccm N53 B30 A 25484

330 d xDrive Dízel 2993 180kW (245LE) 2993ccm N57 D30 A 31040

330 xd Dízel 2993 170kW (231LE) 2993ccm M57 D30 (306D3) 19932

330 xd Dízel 2993 180kW (245LE) 2993ccm N57 D30 A 30867

330 xi Benzin 2996 200kW (272LE) 2996ccm N52 B30 A 19931

335 i xDrive Benzin 2979 225kW (306LE) 2979ccm N54 B30 AN55 B30 A 31038

335 xi Benzin 2979 225kW (306LE) 2979ccm N54 B30 AN55 B30 A 25485

Tovább olvasom
Évente több mint 10 millió új járművet szerelnek fel SACHS lengéscsillapítókkal. A SACHS márka története 1894-ben kezdődik, amikor a szerszámkészítő és névadó Ernst Sachs beadta első kerékpárkeréktengely szabadalmi bejelentését. Sachs találmányának szabadalmaztatása vezetett ahhoz a közös döntéshez, hogy 1895. augusztus 1-jén megalapítják a ""Schweinfurter Präzisions-Kugellager-Werke Fichtel & Sachs"" vállalatot, amely a kerékpárok golyóscsapágyainak és kerékagyainak gyártásával foglalkozott. A kerékpár tömegközlekedési eszközként való áttörése gyors növekedést eredményezett; 1905-ben a Fichtel & Sachsnak már 900 alkalmazottja volt. A gazdasági válság idején Sachs 1923-ban részvénytársasággá alakította át a vállalatot, majd 1929-ben eladta a golyóscsapágy részleget, és a járműmotorok, tengelykapcsolók, valamint lengéscsillapítók gyártására összpontosított. 1945-ben, a háborús zűrzavarok után a schweinfurti gyár létesítményeinek 67 százaléka megsemmisült, ennek ellenére az év végén újraindult a termelés. Más innovatív fejlesztések piaci sikerével a schweinfurti anyagyárat 1969-ben meg kellett duplázni. Emellett több vállalatot is felvásároltak, és a vállalat megtette az első lépést Észak-Amerikában, mielőtt a Mannesmann AG 1987-ben megszerezte a részvények többségét. A vállalat nemzetközivé válása tovább folytatódott, és 1995-ben a Fichtel & Sachs 38 gyártó és értékesítő vállalattal volt jelen világszerte. A ZF Sachs AG névre átkeresztelt vállalat 2001-ben a ZF csoport része lett, majd 2011-ben beolvadt a ZF Friedrichshafen AG-be. Ma a SACHS márka termékeit a ZF Aftermarket a LEMFÖRDER, TRW, BOGE és ZF OPENMATICS márkákkal együtt sikeresen értékesíti nemzetközi szinten.
Tovább olvasom