Powered by Smartsupp BMW 3 2001-2005 Compact (E46) elsőtengely futómű rugó
Univerzális menü

Bilstein futómű rugó elsőtengely

BILSTEIN - B3 OE Replacement
Cikkszám: 36-233250
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 1339102
Termékfotó
Kyb futómű rugó elsőtengely,337mm
Gyártó: KYB
Cikkszám: RH2580
Kártyaszám: 1315402
20
15 410 Ft-tól
Beépítési oldal:
elsőtengely
Jellemző méret:
E
Rugóforma:
Csavarrugó
Tömeg [kg]:
1,87
Vastagság 1 [mm]:
12,3
Külső átmérő [mm]:
169
Hossz [mm]:
337
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

BMW (1093082)
BMW (31 33 1 093 082)


Tovább olvasom
Beépítési oldal
elsőtengely
Tovább olvasom

325 Ci benzin (2.5 24V 141kw 192LE 2494ccm) Eng.code: M54B25(256S5) Type id: 15449

328 Ci benzin (2.8 24V 142kw 193LE 2793ccm) Eng.code: M52B28(286S2) Type id: 10503

330 Ci benzin (3.0 24V 170kw 231LE 2979ccm) Eng.code: M54B30(306S3) Type id: 30325

316 ti benzin (1.6 16V 85kw 115LE 1596ccm) Eng.code: N40B16A,N45B16A Type id: 30911

316 ti benzin (1.8 16V 85kw 115LE 1796ccm) Eng.code: N42B18A,N46B18A Type id: 15924

318 td diesel (2.0 16V 85kw 115LE 1995ccm) Eng.code: M47D20(204D4) Type id: 17350

318 ti benzin (2.0 16V 105kw 143LE 1995ccm) Eng.code: N42B20A,N46B20A Type id: 16189

320 td diesel (2.0 16V 110kw 150LE 1995ccm) Eng.code: M47D20(204D4) Type id: 16190

325 ti benzin (2.5 24V 141kw 192LE 2494ccm) Eng.code: M54B25(256S5) Type id: 15925

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom