Univerzális menü

Sachs támcsapágy gólyaláb hátsó tengely bal,hátsó tengely jobb

BMW 3,Z4
Cikkszám: 802 177
Gyártó: SACHS
Kártyaszám: 1341033
1 munkanap alatt beszerezhető 10 db.
Bolti ár:
5 860 Ft
-17%
Online ár:
4 880 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Személyes vásárlás a központban: 15:00-ig leadott rendelés esetén másnap; 15:00 után leadott rendelés esetén 2 munkanap múlva lehetséges. Személyes vásárlás budapesti kirendeltségben: 15:00-ig leadott rendelés esetén másnap 15:30 után; 15:00 után leadottrendelés esetén 2 munkanap múlva lehetséges. Személyes vásárlás vidéki kirendeltségben: 15:00-ig leadott rendelés esetén 2 munkanap múlva 9:00-tól; 15:00 után leadott rendelés esetén 3 munkanap múlva lehetséges. Futárral történő kiszállítás: 15:00-ig leadott rendelés esetén másnap; 15:00 után leadott rendelés esetén 2 munkanap múlva átadjuk a futárnak. Kérjük minden esetben várja meg munkatársunk értesítését!

Olajok kenőanygok folyadékok elektromos alkatrészek visszáruzása nem lehetséges. A visszáruzandó tételeket sérülés mentes eredeti csomagolásban hat napon belül vesszük vissza. Cseredarabok mechanikai sérülés mentesen tisztán gyári csomagolásban visszáruzhatóak. (130)

Termékfotó
Febi Bilstein támcsapágy gólyaláb gumi/fém,hátsó tengely bal,hátsó tengely jobb
Gyártó: Febi Bilstein
Cikkszám: 21090
Kártyaszám: 1341029
15
4 210 Ft-tól
Anyag:
Gumi/fém
Beépítési oldal:
Hátsó tengely bal
Beépítési oldal:
Hátsó tengely jobb
Tömeg [kg]:
0,209
OE-számhoz:
33 52 6 779 670
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
csapágy nélkül
Beépítési oldal:
hátsótengely
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
golyóscsapágy nélkül
Szervizinformáció figyelembe veendő:
Termékfotó
Febi Bilstein támcsapágy gólyaláb gumi/fém,hátsó tengely bal,hátsó tengely jobb
Gyártó: Febi Bilstein
Cikkszám: 21091
Kártyaszám: 1341030
14
4 410 Ft-tól
Anyag:
Gumi/fém
Beépítési oldal:
Hátsó tengely bal
Beépítési oldal:
Hátsó tengely jobb
Tömeg [kg]:
0,235
OE-számhoz:
33 52 6 779 670 S1
Kiegészítő cikk/kiegészítő info:
Tömítéssel
Beépítési oldal:
hátsótengely
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
golyóscsapágy nélkül
Kiegészítő cikk/kiegészítő info:
Szerelőanyaggal
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
rögzítő anyaggal
Szervizinformáció figyelembe veendő:
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

BMW (6779670)
BMW (6754096)
BMW (33 52 6 754 096)
BMW (33 52 6 779 670)
BMW (33 50 4 035 931)
BMW (4035931)


További olvasom
Tengelyenként
2
Beépítési oldal
Hátsó tengely bal
Beépítési oldal
Hátsó tengely jobb
OE-számhoz
33 50 4 035 931
OE-számhoz
33 52 6 754 096
OE-számhoz
33 52 6 779 670
OE-számhoz
4 035 931
OE-számhoz
6 754 096
OE-számhoz
6 779 670
SVHC
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
Kiegészítő cikk/kiegészítő info
Gördülőcsapágyra nincs szükség
Tovább olvasom

318 Ci Benzin 1995 105kW (143LE) 1995ccm N42 B20 AN46 B20 A 16327

318 Ci Benzin 1995 110kW (150LE) 1995ccm N46 B20 AN46 B20 C 19334

320 Cd Dízel 1995 110kW (150LE) 1995ccm M47 D20 (204D4) 18288

320 Ci Benzin 2171 125kW (170LE) 2171ccm M54 B22 (226S1) 15450

323 Ci Benzin 2494 125kW (170LE) 2494ccm M52 B25 (256S4) 14397

325 Ci Benzin 2494 141kW (192LE) 2494ccm M54 B25 (256S5) 15451

330 Cd Dízel 2993 150kW (204LE) 2993ccm M57 D30 (306D2) 19301

330 Ci Benzin 2979 170kW (231LE) 2979ccm M54 B30 (306S3) 14926

M3 Benzin 3246 252kW (343LE) 3246ccm S54 B32 (326S4) 15635

M3 Benzin 3246 252kW (343LE) 3246ccm S54 B32 (326S4) 14776

M Benzin 3246 252kW (343LE) 3246ccm S54 B32 (326S4) 19909

2.0 i Benzin 1995 110kW (150LE) 1995ccm N46 B20 B 18561

2.2 i Benzin 2171 125kW (170LE) 2171ccm M54 B22 (226S1) 17830

2.5 i Benzin 2494 141kW (192LE) 2494ccm M54 B25 (256S5) 16829

2.5 i Benzin 2497 130kW (177LE) 2497ccm N52 B25 A 19258

2.5 si Benzin 2497 160kW (218LE) 2497ccm N52 B25 A 19259

3.0 i Benzin 2979 170kW (231LE) 2979ccm M54 B30 (306S3) 16828

3.0 si Benzin 2996 195kW (265LE) 2996ccm N52 B30 AN52 B30 BF 19260

M Benzin 3246 252kW (343LE) 3246ccm S54 B32 (326S4) 19908

Tovább olvasom
Évente több mint 10 millió új járművet szerelnek fel SACHS lengéscsillapítókkal. A SACHS márka története 1894-ben kezdődik, amikor a szerszámkészítő és névadó Ernst Sachs beadta első kerékpárkeréktengely szabadalmi bejelentését. Sachs találmányának szabadalmaztatása vezetett ahhoz a közös döntéshez, hogy 1895. augusztus 1-jén megalapítják a ""Schweinfurter Präzisions-Kugellager-Werke Fichtel & Sachs"" vállalatot, amely a kerékpárok golyóscsapágyainak és kerékagyainak gyártásával foglalkozott. A kerékpár tömegközlekedési eszközként való áttörése gyors növekedést eredményezett; 1905-ben a Fichtel & Sachsnak már 900 alkalmazottja volt. A gazdasági válság idején Sachs 1923-ban részvénytársasággá alakította át a vállalatot, majd 1929-ben eladta a golyóscsapágy részleget, és a járműmotorok, tengelykapcsolók, valamint lengéscsillapítók gyártására összpontosított. 1945-ben, a háborús zűrzavarok után a schweinfurti gyár létesítményeinek 67 százaléka megsemmisült, ennek ellenére az év végén újraindult a termelés. Más innovatív fejlesztések piaci sikerével a schweinfurti anyagyárat 1969-ben meg kellett duplázni. Emellett több vállalatot is felvásároltak, és a vállalat megtette az első lépést Észak-Amerikában, mielőtt a Mannesmann AG 1987-ben megszerezte a részvények többségét. A vállalat nemzetközivé válása tovább folytatódott, és 1995-ben a Fichtel & Sachs 38 gyártó és értékesítő vállalattal volt jelen világszerte. A ZF Sachs AG névre átkeresztelt vállalat 2001-ben a ZF csoport része lett, majd 2011-ben beolvadt a ZF Friedrichshafen AG-be. Ma a SACHS márka termékeit a ZF Aftermarket a LEMFÖRDER, TRW, BOGE és ZF OPENMATICS márkákkal együtt sikeresen értékesíti nemzetközi szinten.
Tovább olvasom