Powered by Smartsupp BMW 3 2006-2013 kabrió (E93) első tengely jobb lengéscsillapító
Univerzális menü

Bilstein lengéscsillapító első tengely jobb,gáznyomásos,kétcsöves,alsó lemez

BILSTEIN - B4 OE Replacement
Cikkszám: 22-145284
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 1341816
Termékfotó
Optimal lengéscsillapító első tengely jobb,gáznyomásos,kétcsöves
Gyártó: OPTIMAL
Cikkszám: A-3653GR
Kártyaszám: 1328847
29
17 890 Ft-tól
Beépítési oldal:
Első tengely jobb
Lengéscsillapító fajtája:
gáznyomásos
Lengéscsillapító-típus:
Gólyaláb
Lengéscsillapító rögzítés:
felül csavarorsó
Lengéscsillapító rögzítés:
alul bilincs
Lengéscsillapító-rendszer:
Kétcsöves
Menetméret:
M12x1.5
Hajtókar hossza [mm]:
147
dugattyúrúd átmérő [mm]:
22
Páros cikkszám:
A-3653GL
Rugóstag külső átmérő [mm]:
52
A dugattyúrúd hossza [mm]:
147
Termékfotó
Sachs lengéscsillapító jobb,gáznyomásos,kétcsöves,felül csavarorsó
Gyártó: SACHS
Cikkszám: 311 406
Kártyaszám: 1328857
31
30 990 Ft-tól
Jellemző méret:
SFE32/22X103A
Beépítési oldal:
jobb
Lengéscsillapító-típus:
Gólyaláb
Lengéscsillapító fajtája:
gáznyomásos
Lengéscsillapító-rendszer:
Kétcsöves
Páros cikkszám:
311 405
Lengéscsillapító rögzítés:
felül csavarorsó
SVHC:
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
Beépítési oldal:
Első tengely jobb
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

BMW (31306777232)
BMW (31 31 6 786 016)
BMW (6777232)
BMW (6786016)


Tovább olvasom
Beépítési oldal
Első tengely jobb
Lengéscsillapító fajtája
gáznyomásos
Lengéscsillapító-típus
Gólyaláb
Lengéscsillapító rögzítés
alsó lemez
Lengéscsillapító rögzítés
felül csavarorsó
Páros cikkszám
22-145277
Lengéscsillapító-rendszer
Kétcsöves
Tovább olvasom

318 i benzin (2.0 16V 105kw 143LE 1995ccm) Eng.code: N43B20A Type id: 12476

320 d diesel (2.0 16V 120kw 163LE 1995ccm) Eng.code: N47D20C Type id: 59423

320 d diesel (2.0 16V 130kw 177LE 1995ccm) Eng.code: N47D20A,N47D20C Type id: 25487

320 d diesel (2.0 16V 135kw 184LE 1995ccm) Eng.code: N47D20C Type id: 33393

320 d diesel (2.0 16V 145kw 197LE 1995ccm) Eng.code: N47D20A,N47D20C Type id: 123160

320 d diesel (2.0 16V 147kw 200LE 1995ccm) Eng.code: N47D20C Type id: 123159

320 i benzin (2.0 16V 115kw 156LE 1995ccm) Eng.code: N46B20B,N46B20E Type id: 59417

320 i benzin (2.0 16V 125kw 170LE 1995ccm) Eng.code: N43B20A Type id: 22535

323 i benzin (2.5 24V 140kw 190LE 2497ccm) Eng.code: N52B25A Type id: 121100

325 d diesel (3.0 24V 145kw 197LE 2993ccm) Eng.code: M57D30(306D3) Type id: 25486

325 d diesel (3.0 24V 150kw 204LE 2993ccm) Eng.code: N57D30A Type id: 12491

325 i benzin (2.5 24V 160kw 218LE 2497ccm) Eng.code: N52B25A Type id: 22957

325 i benzin (3.0 24V 160kw 218LE 2996ccm) Eng.code: N53B30A Type id: 22536

330 d diesel (3.0 24V 170kw 231LE 2993ccm) Eng.code: M57D30(306D3) Type id: 22539

330 d diesel (3.0 24V 180kw 245LE 2993ccm) Eng.code: N57D30A Type id: 30863

330 i benzin (3.0 24V 200kw 272LE 2996ccm) Eng.code: N52B30A Type id: 118553

330 i benzin (3.0 24V 200kw 272LE 2996ccm) Eng.code: N53B30A Type id: 22537

335 i benzin (3.0 24V 225kw 306LE 2979ccm) Eng.code: N54B30A,N55B30A Type id: 22538

335 i benzin (3.0 24V 240kw 326LE 2979ccm) Eng.code: N54B30A,N55B30A Type id: 121102

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom