Univerzális menü

Bosch féknyereg ate fékrendszerű,alumínium

BMW 5
Cikkszám: 0 986 474 090
Gyártó: BOSCH
Kártyaszám: 1347077
2 munkanap alatt beszerezhető 3 db.
Bolti ár:
49 830 Ft
-9%
Online ár:
45 300 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Ebben a beszerzési variációban a termékek nem visszaáruzhatók ! (215)

Termékfotó
A.B.S. féknyereg ate fékrendszerű,alumínium
Gyártó: A.B.S.
Cikkszám: 421812
Kártyaszám: 1347051
21
46 950 Ft-tól
Dugattyúátmérő [mm]:
60
Fékrendszer:
ATE
Páros cikkszám:
421811
Anyag:
Alumínium
Féknyereg kivitel:
féknyereg (1 dugattyús)
Rögzítő furatok távolsága [mm]:
104
Féktárcsa vastagsághoz [mm]:
22
Tömeg [kg]:
2,53
Termékfotó
Esen SKV féknyereg első tengely jobb,ate fékrendszerű
Gyártó: ESEN SKV
Cikkszám: 23SKV866
Kártyaszám: 1347095
17
22 760 Ft-tól
Beépítési oldal:
Első tengely jobb
Tömeg [kg]:
2,63
Féknyereg kivitel:
féknyereg (1 dugattyús)
Féktárcsavastagság [mm]:
22
Fékrendszer:
ATE
Páros cikkszám:
23SKV865
Féknyereg dugattyú átmérő [mm]:
60
Rögzítő furatok távolsága [mm]:
104
Garancia:
3 év garancia
Termékfotó
NK féknyereg alumínium
Gyártó: NK
Cikkszám: 2115178
Kártyaszám: 1347155
9
23 270 Ft-tól
Páros cikkszám:
2115177
Dugattyúátmérő [mm]:
60
Anyag:
Alumínium
Gyártó korlátozás:
ATE
Nettó súly [kg]:
2,66
Féknyereg kivitel:
féknyereg (1 dugattyús)
Beépítési oldal:
tengely mögött
Féknyereg kivitel:
Úszóágyazású nyereg
Féktárcsa vastagsághoz [mm]:
22
Féktárcsa fajta:
Szellőztetett
Féktárcsa átmérőhöz [mm]:
296
További termékek
cserealkatrész
Dugattyúátmérő [mm]
60
Belső szélesség [mm]
75
Fékrendszer
ATE
Anyag
Alumínium
Féknyereg kivitel
Úszóágyazású nyereg
Páros cikkszám
0 986 473 090
A javasolt tartozék cikkszáma
1 987 470 603
Tovább olvasom

520 d Dízel 1951 100kW (136LE) 1951ccm M47 D20 (204D1) 14599

520 i Benzin 1990 100kW (136LE) 1990ccm M52 B20 (206S3)M52 B20 (206S4) 14186

520 i Benzin 1990 110kW (150LE) 1990ccm M52 B20 (206S3)M52 B20 (206S4) 5052

520 i Benzin 2171 125kW (170LE) 2171ccm M54 B22 (226S1) 15266

523 i Benzin 2494 125kW (170LE) 2494ccm M52 B25 (256S3)M52 B25 (256S4) 5093

525 d Dízel 2497 120kW (163LE) 2497ccm M57 D25 (256D1) 14679

525 i Benzin 2494 141kW (192LE) 2494ccm M54 B25 (256S5) 15270

525 td Dízel 2497 85kW (116LE) 2497ccm M51 D25 (256T1) 8526

525 tds Dízel 2497 105kW (143LE) 2497ccm M51 D25 (256T1) 5053

528 i Benzin 2793 142kW (193LE) 2793ccm M52 B28 (286S1)M52 B28 (286S2) 5094

530 d Dízel 2926 135kW (184LE) 2926ccm M57 D30 (306D1) 10025

530 d Dízel 2926 142kW (193LE) 2926ccm M57 D30 (306D1) 15267

535 i Benzin 3498 173kW (235LE) 3498ccm M62 B35 (358S1) 5545

520 d Dízel 1951 100kW (136LE) 1951ccm M47 D20 (204D1) 14600

520 i Benzin 1990 100kW (136LE) 1990ccm M52 B20 (206S3)M52 B20 (206S4) 14427

520 i Benzin 1990 110kW (150LE) 1990ccm M52 B20 (206S3)M52 B20 (206S4) 7745

520 i Benzin 2171 125kW (170LE) 2171ccm M54 B22 (226S1) 15269

523 i Benzin 2494 125kW (170LE) 2494ccm M52 B25 (256S3)M52 B25 (256S4) 7747

525 d Dízel 2497 120kW (163LE) 2497ccm M57 D25 (256D1) 14680

525 i Benzin 2494 141kW (192LE) 2494ccm M54 B25 (256S5) 15272

525 tds Dízel 2497 105kW (143LE) 2497ccm M51 D25 (256T1) 10579

528 i Benzin 2793 142kW (193LE) 2793ccm M52 B28 (286S1)M52 B28 (286S2) 9090

530 d Dízel 2926 135kW (184LE) 2926ccm M57 D30 (306D1) 10039

530 d Dízel 2926 142kW (193LE) 2926ccm M57 D30 (306D1) 15268

Tovább olvasom
A Bosch csoport különböző technológiák és szolgáltatások vezető nemzetközi szállítója. Világszerte mintegy 395 000 munkatársat foglalkoztat (2020. december 31-én) és 71,5 milliárd euró árbevételt ért el 2020-ban. A cégcsoport négy üzleti területen végzi tevékenységét, ezek a mobilitási megoldások, az ipari technika, a fogyasztási cikkek, valamint az energia- és épülettechnika. Az autóipar területén a Bosch a világ elsőszámú felszerelés- és innovációs vezetője, amely eredeti és utángyártott termékeket gyárt és forgalmaz. A Bosch a világ különböző autógyártóinak szállít autóalkatrészeket. Nagy az esélye annak, hogy az Ön járművében lévő számos alkatrészt is a Bosch gyártotta. A Bosch alkatrészek a tartósság, a megbízhatóság, a kiváló minőség és az innováció szinonimái. Számos Bosch-alkatrész szolgált a mai gépjárművekben használt modern technológiák alapjául. A vállalat világszerte számos szabadalommal rendelkezik, és jelentős bevételeket fektetett a kutatásba és fejlesztésbe a különböző területeken, beleértve az autóalkatrészeket, háztartási készülékeket, elektromos szerszámokat és biztonsági rendszereket. Az alapítójáról elnevezett Robert Bosch GmbH az egyik legnagyobb és legrégebbi autóalkatrész-gyártó. A Boscht 1886. november 15-én alapították a Precíziós Mechanika és Elektrotechnika Műhelyeként. A jelenlegi nevet 1937-ben kapta meg. A vállalat székhelye Stuttgartban, Németországban található. Gyártó és forgalmazó központjai a világ minden táján, többek között Észak-Amerikában, Ausztráliában és Ázsiában találhatók. A Bosch által gyártott autóalkatrészek sorában szerepelnek a generátorok, indítók, motorpozíció-érzékelők, gyújtáselemek, üzemanyagrendszerek, akkumulátorok, kormányrendszerek és ablaktörlő lapátok. A Bosch 1887-ben vezette be az első kisfeszültségű mágneszáras gyújtást a helyhez kötött benzinmotorokhoz. Egy évtizeddel később, 1897-ben a Bosch bevezette a belső égésű motorok mágneszáras gyújtószerkezeteit. 1902-ben a márka piacra dobta első sikeres nagyfeszültségű gyújtógyertyáit. A Bosch 1913-ban és 1926-ban kezdett el fényszórók és ablaktörlők gyártásával foglalkozni. 1927-ben a márka mérföldkövet ért el az első dízel üzemanyag-befecskendező szivattyú bevezetésével. Ez a rendszer a modern dízel befecskendező rendszer előfutára volt. Az első személyautó dízel befecskendező szivattyút 1936-ban építették be egy Mercedes-Benz járműbe. A Bosch 1976-ban kezdett oxigénérzékelőket kínálni. 1978-ban a vállalat bevezette a blokkolásgátló fékrendszert (ABS), amely az ABS-érzékelő segítségével megakadályozza a kerekek blokkolását csúszós útviszonyok között. A Bosch a kipörgésgátló rendszerek, az elektronikus menetstabilizáló programok (ESP), az autórádiók és a fedélzeti navigációs rendszerek specializációjáról is ismert. 1986-ban és 1995-ben jelentek meg a Bosch kipörgésgátló rendszerei, illetve ESP-jei. 1980-ban a Bosch elsőként vezette be az elektronikus légzsákvezérlő rendszereket a járművekben. Ezeket kezdetben a Mercedes S-osztályú autókban alkalmazták. A vállalat 2010-ben elsőként vezette be az automatikus vészfékező mechanizmust. Ez a rendszer figyelmezteti a vezetőt, hogy fékezzen, ha az autó közelében lévő tárgyat észlel, és úgy érzi, hogy ütközés fenyeget. Ha a vezető nem reagál, a rendszer automatikusan aktiválja a fékező mechanizmust, hogy megállítsa a járművet. A Bosch hibrid rendszereket is szállít különböző márkákhoz, többek között a Peugeot-hoz, a Volkswagenhez és a Porschéhez.
Tovább olvasom