Powered by Smartsupp BMW 5 1995-2003 (E39) hátsótengely futómű rugó
Univerzális menü

Sachs futómű rugó 406mm

BMW 5
Cikkszám: 996 711
Gyártó: SACHS
Kártyaszám: 1348964
Termékfotó
Kamoka futómű rugó hátsótengely
Gyártó: KAMOKA
Cikkszám: 2120118
Kártyaszám: 1347750
14
7 580 Ft-tól
Futómű:
M-technika nélküli járművekhez
Rugóforma:
Csavarrugó
Beépítési oldal:
hátsótengely
Hossz 1 [mm]:
406
Átmérő [mm]:
11,5
Külső átmérő 1 [mm]:
108
Hossz [mm]:
406
Külső átmérő [mm]:
108
huzalátmérő [mm]:
11,5
huzalátmérő [mm]:
11
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

BMW (33 53 1 093 633)
BMW (1093633)


Tovább olvasom
Külső átmérő [mm]
108
Hossz [mm]
406
Átmérő [mm]
11,5
SVHC
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
Tovább olvasom

520 d diesel (2.0 16V 100kw 136LE 1951ccm) Eng.code: M47D20(204D1) Type id: 14599

520 i benzin (2.0 24V 110kw 150LE 1990ccm) Eng.code: M52B20(206S3),M52B20(206S4) Type id: 5052

520 i benzin (2.2 24V 125kw 170LE 2171ccm) Eng.code: M54B22(226S1) Type id: 15266

523 i benzin (2.5 24V 125kw 170LE 2494ccm) Eng.code: M52B25(256S3),M52B25(256S4) Type id: 5093

525 i benzin (2.5 24V 141kw 192LE 2494ccm) Eng.code: M54B25(256S5) Type id: 15270

525 td diesel (2.5 12V 85kw 116LE 2497ccm) Eng.code: M51D25(256T1) Type id: 8526

525 tds diesel (2.5 12V 105kw 143LE 2497ccm) Eng.code: M51D25(256T1) Type id: 5053

528 i benzin (2.8 24V 142kw 193LE 2793ccm) Eng.code: M52B28(286S1),M52B28(286S2) Type id: 5094

530 i benzin (3.0 24V 170kw 231LE 2979ccm) Eng.code: M54B30(306S3) Type id: 15271

535 i benzin (3.5 32V 173kw 235LE 3498ccm) Eng.code: M62B35(358S1) Type id: 5545

M5 benzin (4.9 32V 294kw 400LE 4941ccm) Eng.code: S62B50(508S1) Type id: 10300

Tovább olvasom
Évente több mint 10 millió új járművet szerelnek fel SACHS lengéscsillapítókkal. A SACHS márka története 1894-ben kezdődik, amikor a szerszámkészítő és névadó Ernst Sachs beadta első kerékpárkeréktengely szabadalmi bejelentését. Sachs találmányának szabadalmaztatása vezetett ahhoz a közös döntéshez, hogy 1895. augusztus 1-jén megalapítják a ""Schweinfurter Präzisions-Kugellager-Werke Fichtel & Sachs"" vállalatot, amely a kerékpárok golyóscsapágyainak és kerékagyainak gyártásával foglalkozott. A kerékpár tömegközlekedési eszközként való áttörése gyors növekedést eredményezett; 1905-ben a Fichtel & Sachsnak már 900 alkalmazottja volt. A gazdasági válság idején Sachs 1923-ban részvénytársasággá alakította át a vállalatot, majd 1929-ben eladta a golyóscsapágy részleget, és a járműmotorok, tengelykapcsolók, valamint lengéscsillapítók gyártására összpontosított. 1945-ben, a háborús zűrzavarok után a schweinfurti gyár létesítményeinek 67 százaléka megsemmisült, ennek ellenére az év végén újraindult a termelés. Más innovatív fejlesztések piaci sikerével a schweinfurti anyagyárat 1969-ben meg kellett duplázni. Emellett több vállalatot is felvásároltak, és a vállalat megtette az első lépést Észak-Amerikában, mielőtt a Mannesmann AG 1987-ben megszerezte a részvények többségét. A vállalat nemzetközivé válása tovább folytatódott, és 1995-ben a Fichtel & Sachs 38 gyártó és értékesítő vállalattal volt jelen világszerte. A ZF Sachs AG névre átkeresztelt vállalat 2001-ben a ZF csoport része lett, majd 2011-ben beolvadt a ZF Friedrichshafen AG-be. Ma a SACHS márka termékeit a ZF Aftermarket a LEMFÖRDER, TRW, BOGE és ZF OPENMATICS márkákkal együtt sikeresen értékesíti nemzetközi szinten.
Tovább olvasom