Powered by Smartsupp BMW 5 1995-2003 (E39) hátsótengely torony csapágy gólyaláb
Univerzális menü

Bilstein támcsapágy gólyaláb

B1 OE Replacement
Cikkszám: 12-117123
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 1351270
Termékfotó
Febi Bilstein támcsapágy gólyaláb gumi/fém,hátsó tengely bal,hátsó tengely jobb
Gyártó: Febi Bilstein
Cikkszám: 08965
Kártyaszám: 1351287
40
6 980 Ft-tól
Anyag:
Gumi/fém
Beépítési oldal:
Hátsó tengely bal
Beépítési oldal:
Hátsó tengely jobb
Tömeg [kg]:
0,413
OE-számhoz:
33 52 1 091 710
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
csapágy nélkül
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
golyóscsapágy nélkül
Beépítési oldal:
hátsótengely
Szervizinformáció figyelembe veendő:
Termékfotó
Lemförder támcsapágy gólyaláb hátsó tengely bal,hátsó tengely jobb
Gyártó: LEMFÖRDER
Cikkszám: 21026 01
Kártyaszám: 1351299
10
7 250 Ft-tól
Tengelyenként:
2
Beépítési oldal:
Hátsó tengely bal
Beépítési oldal:
Hátsó tengely jobb
OE-számhoz:
1 091 710
OE-számhoz:
33 52 1 091 710
SVHC:
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
Kiegészítő cikk/kiegészítő info:
Gördülőcsapágyra nincs szükség
Termékfotó
Meyle támcsapágy gólyaláb hátsótengely,golyóscsapágy nélkül
Gyártó: MEYLE
Cikkszám: 300 335 2106
Kártyaszám: 1351305
15
9 730 Ft-tól
Beépítési oldal:
hátsótengely
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
golyóscsapágy nélkül
Kiegészítő cikk/kiegészítő info:
Gördülőcsapágyra nincs szükség
Szükséges darabszám:
2
a páros csere javasolt:
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
csapágy nélkül
Termékfotó
Monroe támcsapágy gólyaláb görgőscsapágy nélkül
Gyártó: MONROE
Cikkszám: MK123
Kártyaszám: 1351309
24
15 700 Ft-tól
Tömeg [kg]:
0,8
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
görgőscsapágy nélkül
Csomagolási hossz [cm]:
15,1
Csomagolási szélesség [cm]:
8,4
Csomagolási magasság [cm]:
14,6
Garancia:
5 év garancia
Csomagolási hossz [mm]:
15,1
Termékfotó
Sachs támcsapágy gólyaláb hátsó tengely bal,hátsó tengely jobb
Gyártó: SACHS
Cikkszám: 802 004
Kártyaszám: 1351322
7
7 260 Ft-tól
Tengelyenként:
2
Beépítési oldal:
Hátsó tengely bal
Beépítési oldal:
Hátsó tengely jobb
OE-számhoz:
1 091 710
OE-számhoz:
33 52 1 091 710
SVHC:
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
Kiegészítő cikk/kiegészítő info:
Gördülőcsapágyra nincs szükség
További termékek
Beépítési oldal
hátsótengely
Tovább olvasom

520 d diesel (2.0 16V 100kw 136LE 1951ccm) Eng.code: M47D20(204D1) Type id: 14599

520 i benzin (2.0 24V 100kw 136LE 1990ccm) Eng.code: M52B20(206S3),M52B20(206S4) Type id: 14186

520 i benzin (2.0 24V 110kw 150LE 1990ccm) Eng.code: M52B20(206S3),M52B20(206S4) Type id: 5052

520 i benzin (2.2 24V 125kw 170LE 2171ccm) Eng.code: M54B22(226S1) Type id: 15266

523 i benzin (2.5 24V 125kw 170LE 2494ccm) Eng.code: M52B25(256S3),M52B25(256S4) Type id: 5093

525 d diesel (2.5 24V 120kw 163LE 2497ccm) Eng.code: M57D25(256D1) Type id: 14679

525 i benzin (2.5 24V 141kw 192LE 2494ccm) Eng.code: M54B25(256S5) Type id: 15270

525 td diesel (2.5 12V 85kw 116LE 2497ccm) Eng.code: M51D25(256T1) Type id: 8526

525 tds diesel (2.5 12V 105kw 143LE 2497ccm) Eng.code: M51D25(256T1) Type id: 5053

528 i benzin (2.8 24V 142kw 193LE 2793ccm) Eng.code: M52B28(286S1),M52B28(286S2) Type id: 5094

530 d diesel (2.9 24V 135kw 184LE 2926ccm) Eng.code: M57D30(306D1) Type id: 10025

530 d diesel (2.9 24V 142kw 193LE 2926ccm) Eng.code: M57D30(306D1) Type id: 15267

530 i benzin (3.0 24V 170kw 231LE 2979ccm) Eng.code: M54B30(306S3) Type id: 15271

535 i benzin (3.5 32V 173kw 235LE 3498ccm) Eng.code: M62B35(358S1) Type id: 5545

535 i benzin (3.5 32V 180kw 245LE 3498ccm) Eng.code: M62B35(358S2) Type id: 13088

540 i benzin (4.4 32V 210kw 286LE 4398ccm) Eng.code: M62B44(448S1),M62B44(448S2) Type id: 5404

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom