Powered by Smartsupp BMW 5 1995-2003 (E39) elsőtengely torony csapágy gólyaláb
Univerzális menü

Bilstein támcsapágy gólyaláb

B1 OE Replacement
Cikkszám: 12-117598
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 1351271
2 munkanap alatt beszerezhető 2 db.
Bolti ár:
19 260 Ft
-12%
Online ár:
16 890 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Ebben a beszerzési variációban a termékek nem visszaáruzhatók ! (215)

Termékfotó
TRW támcsapágy gólyaláb elsőtengely,csapággyal
Gyártó: TRW
Cikkszám: JSB187
Kártyaszám: 1318127
14
11 030 Ft-tól
Beépítési oldal:
elsőtengely
Magasság [mm]:
73
Szükséges darabszám:
2
Menetméret:
M8x1,25
Külső átmérő [mm]:
138
Centrírozási átmérő [mm]:
14,2
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
csapággyal
OE-számhoz:
1 091 709
OE-számhoz:
1 094 616
OE-számhoz:
1 917 009
OE-számhoz:
31 33 1 091 709
OE-számhoz:
31 33 1 094 616
OE-számhoz:
31 33 1 917 009
OE-számhoz:
31 33 6 752 735
OE-számhoz:
31 33 6 770 568
OE-számhoz:
3133194616
OE-számhoz:
6 752 735
OE-számhoz:
6 770 568
SVHC:
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
Termékfotó
Febi Bilstein támcsapágy gólyaláb gumi/fém,első tengely bal,első tengely jobb
Gyártó: Febi Bilstein
Cikkszám: 12293
Kártyaszám: 1352836
40
10 550 Ft-tól
Anyag:
Gumi/fém
Beépítési oldal:
Első tengely bal
Beépítési oldal:
Első tengely jobb
Tömeg [kg]:
0,489
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
görgőscsapággyal
OE-számhoz:
31 33 1 091 709
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
golyóscsapággyal
További termékek
Beépítési oldal
elsőtengely
Tovább olvasom

520 i benzin (2.0 24V 110kw 150LE 1990ccm) Eng.code: M52B20(206S3),M52B20(206S4) Type id: 5052

523 i benzin (2.5 24V 125kw 170LE 2494ccm) Eng.code: M52B25(256S3),M52B25(256S4) Type id: 5093

525 td diesel (2.5 12V 85kw 116LE 2497ccm) Eng.code: M51D25(256T1) Type id: 8526

525 tds diesel (2.5 12V 105kw 143LE 2497ccm) Eng.code: M51D25(256T1) Type id: 5053

528 i benzin (2.8 24V 142kw 193LE 2793ccm) Eng.code: M52B28(286S1),M52B28(286S2) Type id: 5094

520 i benzin (2.0 24V 110kw 150LE 1990ccm) Eng.code: M52B20(206S3),M52B20(206S4) Type id: 7745

523 i benzin (2.5 24V 125kw 170LE 2494ccm) Eng.code: M52B25(256S3),M52B25(256S4) Type id: 7747

525 tds diesel (2.5 12V 105kw 143LE 2497ccm) Eng.code: M51D25(256T1) Type id: 10579

528 i benzin (2.8 24V 142kw 193LE 2793ccm) Eng.code: M52B28(286S1),M52B28(286S2) Type id: 9090

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.