Univerzális menü

Sachs javítókészlet kerékfelfüggesztés elsőtengely,kétoldali

Service Pack
Cikkszám: 803 342
Gyártó: SACHS
Kártyaszám: 1359348
2 munkanap alatt beszerezhető 1 db.
Bolti ár:
21 490 Ft
-9%
Online ár:
19 540 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Ebben a beszerzési variációban a termékek nem visszaáruzhatók ! (215)

Termékfotó
Lemförder javítókészlet kerékfelfüggesztés elsőtengely,kétoldali
Gyártó: LEMFÖRDER
Cikkszám: 42404 01
Kártyaszám: 1359347
2
13 410 Ft-tól
Beépítési oldal:
elsőtengely
Beépítési oldal:
kétoldali
cikkszámhoz:
27001 01
SVHC:
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
Beépítési oldal:
Első tengely bal
Beépítési oldal:
Első tengely jobb
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

BMW (6774714)
BMW (31 35 6 757 707)
BMW (6760668)
BMW (6763966)
BMW (6760343)
BMW (33 32 6 760 668)
BMW (31 30 6 763 966)
BMW (6760943)
BMW (33 17 6 760 343)
BMW (6757707)
BMW (31 33 6 760 943)
BMW (31 31 6 769 731)
BMW (6769731)
BMW (6787062)
BMW (33 30 6 787 062)
BMW (31 10 6 774 714)

ROLLS-ROYCE (6757707)
ROLLS-ROYCE (6760668)
ROLLS-ROYCE (31106774714)
ROLLS-ROYCE (6774714)
ROLLS-ROYCE (31316769731)
ROLLS-ROYCE (33326760668)
ROLLS-ROYCE (6787062)
ROLLS-ROYCE (33306787062)
ROLLS-ROYCE (31356757707)
ROLLS-ROYCE (6769731)

MINI (6787062)
MINI (6760668)

MINI (33 30 6 787 062)
MINI (33 32 6 760 668)


További olvasom
cikkszámhoz
802 186
Beépítési oldal
elsőtengely
Beépítési oldal
kétoldali
SVHC
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
Beépítési oldal
Első tengely bal
Beépítési oldal
Első tengely jobb
Tovább olvasom

520 d Dízel 1995 110kW (150LE) 1995ccm M47 D20 (204D4) 19955

520 d Dízel 1995 120kW (163LE) 1995ccm M47 D20 (204D4)N47 D20 C 19023

520 d Dízel 1995 130kW (177LE) 1995ccm N47 D20 AN47 D20 C 25489

520 i Benzin 1995 125kW (170LE) 1995ccm N43 B20 A 25491

523 i Benzin 2497 130kW (177LE) 2497ccm N52 B25 AN52 B25 BN52 B25 BE 19013

523 i Benzin 2497 140kW (190LE) 2497ccm N52 B25 AN52 B25 BE 22659

525 d Dízel 2497 120kW (163LE) 2497ccm M57 D25 (256D2) 19950

525 d Dízel 2497 130kW (177LE) 2497ccm M57 D25 (256D2) 17968

525 d Dízel 2993 145kW (197LE) 2993ccm M57 D30 (306D3) 22660

525 i Benzin 2494 141kW (192LE) 2494ccm M54 B25 (256S5) 17293

525 i Benzin 2497 160kW (218LE) 2497ccm N52 B25 AN52 B25 BN52 B25 BF 19018

525 i Benzin 2996 160kW (218LE) 2996ccm N53 B30 A 22657

530 d Dízel 2993 160kW (218LE) 2993ccm M57 D30 (306D2) 17292

530 d Dízel 2993 170kW (231LE) 2993ccm M57 D30 (306D3) 19024

530 d Dízel 2993 173kW (235LE) 2993ccm M57 D30 (306D3) 22661

530 i Benzin 2979 170kW (231LE) 2979ccm M54 B30 (306S3) 17291

530 i Benzin 2996 190kW (258LE) 2996ccm N52 B30 AN52 B30 BF 19007

530 i Benzin 2996 200kW (272LE) 2996ccm N53 B30 A 22663

535 d Dízel 2993 200kW (272LE) 2993ccm M57 D30 (306D4) 18308

535 d Dízel 2993 210kW (286LE) 2993ccm M57 D30 (306D5) 22656

540 i Benzin 4000 225kW (306LE) 4000ccm N62 B40 A 19020

545 i Benzin 4398 245kW (333LE) 4398ccm N62 B44 A 17294

550 i Benzin 4799 270kW (367LE) 4799ccm N62 B48 B 19021

520 d Dízel 1995 110kW (150LE) 1995ccm M47 D20 (204D4) 19956

520 d Dízel 1995 120kW (163LE) 1995ccm M47 D20 (204D4)N47 D20 C 19223

520 d Dízel 1995 130kW (177LE) 1995ccm N47 D20 AN47 D20 C 25490

520 i Benzin 1995 125kW (170LE) 1995ccm N43 B20 A 25492

523 i Benzin 2497 130kW (177LE) 2497ccm N52 B25 AN52 B25 BN52 B25 BE 19015

523 i Benzin 2497 140kW (190LE) 2497ccm N52 B25 A 22673

525 d Dízel 2497 120kW (163LE) 2497ccm M57 D25 (256D2) 19949

525 d Dízel 2497 130kW (177LE) 2497ccm M57 D25 (256D2) 17969

525 d Dízel 2993 145kW (197LE) 2993ccm M57 D30 (306D3) 22665

525 i Benzin 2494 141kW (192LE) 2494ccm M54 B25 (256S5) 17775

525 i Benzin 2497 160kW (218LE) 2497ccm N52 B25 AN52 B25 BN52 B25 BF 19019

525 i Benzin 2996 160kW (218LE) 2996ccm N53 B30 A 22670

530 d Dízel 2993 160kW (218LE) 2993ccm M57 D30 (306D2) 17778

530 d Dízel 2993 170kW (231LE) 2993ccm M57 D30 (306D3) 19025

530 d Dízel 2993 173kW (235LE) 2993ccm M57 D30 (306D3) 22666

530 i Benzin 2996 190kW (258LE) 2996ccm N52 B30 AN52 B30 BF 19009

530 i Benzin 2996 200kW (272LE) 2996ccm N53 B30 A 22668

535 d Dízel 2993 200kW (272LE) 2993ccm M57 D30 (306D4) 18309

535 d Dízel 2993 210kW (286LE) 2993ccm M57 D30 (306D5) 22672

545 i Benzin 4398 245kW (333LE) 4398ccm N62 B44 A 17777

550 i Benzin 4799 270kW (367LE) 4799ccm N62 B48 AN62 B48 B 19022

630 i Benzin 2996 190kW (258LE) 2996ccm N52 B30 AN52 B30 BF 18324

630 i Benzin 2996 200kW (272LE) 2996ccm N53 B30 A 25493

635 d Dízel 2993 210kW (286LE) 2993ccm M57 D30 (306D5) 25494

645 Ci Benzin 4398 245kW (333LE) 4398ccm N62 B44 A 17814

650 i Benzin 4799 270kW (367LE) 4799ccm N62 B48 B 18999

630 i Benzin 2996 190kW (258LE) 2996ccm N52 B30 AN52 B30 BN52 B30 BF 18325

630 i Benzin 2996 200kW (272LE) 2996ccm N53 B30 A 25496

635 d Dízel 2993 210kW (286LE) 2993ccm M57 D30 (306D5) 25495

645 Ci Benzin 4398 245kW (333LE) 4398ccm N62 B44 A 17815

650 i Benzin 4799 270kW (367LE) 4799ccm N62 B48 B 18997

Tovább olvasom
Évente több mint 10 millió új járművet szerelnek fel SACHS lengéscsillapítókkal. A SACHS márka története 1894-ben kezdődik, amikor a szerszámkészítő és névadó Ernst Sachs beadta első kerékpárkeréktengely szabadalmi bejelentését. Sachs találmányának szabadalmaztatása vezetett ahhoz a közös döntéshez, hogy 1895. augusztus 1-jén megalapítják a ""Schweinfurter Präzisions-Kugellager-Werke Fichtel & Sachs"" vállalatot, amely a kerékpárok golyóscsapágyainak és kerékagyainak gyártásával foglalkozott. A kerékpár tömegközlekedési eszközként való áttörése gyors növekedést eredményezett; 1905-ben a Fichtel & Sachsnak már 900 alkalmazottja volt. A gazdasági válság idején Sachs 1923-ban részvénytársasággá alakította át a vállalatot, majd 1929-ben eladta a golyóscsapágy részleget, és a járműmotorok, tengelykapcsolók, valamint lengéscsillapítók gyártására összpontosított. 1945-ben, a háborús zűrzavarok után a schweinfurti gyár létesítményeinek 67 százaléka megsemmisült, ennek ellenére az év végén újraindult a termelés. Más innovatív fejlesztések piaci sikerével a schweinfurti anyagyárat 1969-ben meg kellett duplázni. Emellett több vállalatot is felvásároltak, és a vállalat megtette az első lépést Észak-Amerikában, mielőtt a Mannesmann AG 1987-ben megszerezte a részvények többségét. A vállalat nemzetközivé válása tovább folytatódott, és 1995-ben a Fichtel & Sachs 38 gyártó és értékesítő vállalattal volt jelen világszerte. A ZF Sachs AG névre átkeresztelt vállalat 2001-ben a ZF csoport része lett, majd 2011-ben beolvadt a ZF Friedrichshafen AG-be. Ma a SACHS márka termékeit a ZF Aftermarket a LEMFÖRDER, TRW, BOGE és ZF OPENMATICS márkákkal együtt sikeresen értékesíti nemzetközi szinten.
Tovább olvasom