Powered by Smartsupp BMW 5 2001-2010 (E60) elsőtengely futómű rugó
Univerzális menü

Bilstein futómű rugó elsőtengely

BILSTEIN - B3 OE Replacement
Cikkszám: 37-161880
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 1362381
1 munkanap alatt beszerezhető 1 db.
Bolti ár:
21 950 Ft
-9%
Online ár:
19 960 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Személyes vásárlás a központban: 12:00-ig leadott rendelés esetén még aznap; 12:00 után leadott rendelés esetén következő munkanap lehetséges. Személyes vásárlás budapesti kirendeltségben: 10:00-ig leadott rendelés esetén még aznap 15:30 után; 10:00 után leadottrendelés esetén következő munkanap 09:00-tól lehetséges. Személyes vásárlás vidéki kirendeltségben: 12:00-ig leadott rendelés esetén következő munkanap 09:00-tól; 12:00 után leadott rendelés esetén 2 munkanap múlva 09:00-tól lehetséges. Futárral történő kiszállítás: 11:00-ig leadott rendelést aznap; 11:00 után leadott rendelést következő munkanap átadjuk futárnak. Kérjük minden esetben várja meg munkatársunk értesítését!

Olajok kenőanyagok folyadékok patent izzó nem visszáruzható! Visszáruzandó alkatrészeket hat napon belül eredeti csomagolásban sértetlenül vesszük vissza. Cseredarabokat tisztán sértetlenül ledugózva eredeti csomagolásban 1 éven belül vesszük vissza. (8)

Termékfotó
Monroe futómű rugó
Gyártó: MONROE
Cikkszám: SP3593
Kártyaszám: 1363222
11
19 880 Ft-tól
Tömeg [kg]:
2,1
Garancia:
5 év garancia
Csomagolási hossz [cm]:
55,7
Csomagolási szélesség [cm]:
17,9
Csomagolási magasság [cm]:
18
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

BMW (31 33 6 761 214)
BMW (6761214)


Tovább olvasom
Beépítési oldal
elsőtengely
Tovább olvasom

520 d diesel (2.0 16V 110kw 150LE 1995ccm) Eng.code: M47D20(204D4) Type id: 19955

520 d diesel (2.0 16V 120kw 163LE 1995ccm) Eng.code: M47D20(204D4),N47D20A,N47D20C Type id: 19023

520 d diesel (2.0 16V 130kw 177LE 1995ccm) Eng.code: N47D20A,N47D20C Type id: 25489

525 d diesel (2.5 24V 120kw 163LE 2497ccm) Eng.code: M57D25(256D2) Type id: 19950

525 d diesel (2.5 24V 130kw 177LE 2497ccm) Eng.code: M57D25(256D2) Type id: 17968

525 d diesel (3.0 24V 145kw 197LE 2993ccm) Eng.code: M57D30(306D3) Type id: 22660

530 d diesel (3.0 24V 155kw 211LE 2993ccm) Eng.code: M57D30(306D2),M57D30(306D3) Type id: 54932

530 d diesel (3.0 24V 160kw 218LE 2993ccm) Eng.code: M57D30(306D2) Type id: 17292

530 d diesel (3.0 24V 170kw 231LE 2993ccm) Eng.code: M57D30(306D3) Type id: 19024

530 d diesel (3.0 24V 173kw 235LE 2993ccm) Eng.code: M57D30(306D3) Type id: 22661

530 i benzin (3.0 24V 170kw 231LE 2979ccm) Eng.code: M54B30(306S3) Type id: 17291

530 i benzin (3.0 24V 190kw 258LE 2996ccm) Eng.code: N52B30A,N52B30BF Type id: 19007

530 i benzin (3.0 24V 200kw 272LE 2996ccm) Eng.code: N52B30A,N52B30BF Type id: 118555

530 i benzin (3.0 24V 200kw 272LE 2996ccm) Eng.code: N53B30A Type id: 22663

535 d diesel (3.0 24V 200kw 272LE 2993ccm) Eng.code: M57D30(306D4) Type id: 18308

535 d diesel (3.0 24V 210kw 286LE 2993ccm) Eng.code: M57D30(306D5) Type id: 22656

540 i benzin (4.0 32V 225kw 306LE 4000ccm) Eng.code: N62B40A Type id: 19020

545 i benzin (4.4 32V 245kw 333LE 4398ccm) Eng.code: N62B44A Type id: 17294

550 i benzin (4.8 32V 270kw 367LE 4799ccm) Eng.code: N62B48B Type id: 19021

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.