Univerzális menü

Bilstein futómű rugó elsőtengely

BILSTEIN - B3 OE Replacement
Cikkszám: 37-161880
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 1362381
2 munkanap alatt beszerezhető 4 db.
Bolti ár:
20 540 Ft
-9%
Online ár:
18 670 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Személyes vásárlás a központban: 11:00-ig leadott rendelés másnap; 11:00 után leadott rendelés esetén 2 munkanap múlva lehetséges. Személyes vásárlás budapesti kirendeltségben: 11:00-ig leadott rendelés esetén másnap 15:30 után; 11:00 után leadottrendelés esetén 2 munkanap múlva 9:00-tól lehetséges. Személyes vásárlás vidéki kirendeltségben: 11:00-ig leadott rendelés 2 munkanap múlva 9:00-tól; 11:00 után leadott esetén 3 munkanap múlva 9:00-tól lehetséges. Futárral történő kiszállítás: 11:00-ig leadott rendelést másnap; 11:00 után leadott rendelést 2 munkanap múlva átadjuk a futárnak. Kérjük minden esetben várja meg munkatársunk értesítését!

Olajok kenőanyagok folyadékok patent izzó nem visszáruzható! Visszáruzandó alkatrészeket hat napon belül eredeti csomagolásban sértetlenül vesszük vissza. Cseredarabokat tisztán sértetlenül ledugózva eredeti csomagolásban 1 éven belül vesszük vissza. (33)

Termékfotó
Monroe futómű rugó
Gyártó: MONROE
Cikkszám: SP3593
Kártyaszám: 1363222
10
18 120 Ft-tól
Tömeg [kg]:
2,1
Garancia:
5 év garancia
Csomagolási hossz [mm]:
55,7
Csomagolási szélesség [cm]:
17,9
Csomagolási magasság [cm]:
18
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

BMW (31 33 6 761 214)
BMW (6761214)


További olvasom
Beépítési oldal
elsőtengely
Tovább olvasom

520 d Dízel 1995 110kW (150LE) 1995ccm M47 D20 (204D4) 19955

520 d Dízel 1995 120kW (163LE) 1995ccm M47 D20 (204D4)N47 D20 C 19023

520 d Dízel 1995 130kW (177LE) 1995ccm N47 D20 AN47 D20 C 25489

525 d Dízel 2497 120kW (163LE) 2497ccm M57 D25 (256D2) 19950

525 d Dízel 2497 130kW (177LE) 2497ccm M57 D25 (256D2) 17968

525 d Dízel 2993 145kW (197LE) 2993ccm M57 D30 (306D3) 22660

530 d Dízel 2993 155kW (211LE) 2993ccm M57 D30 (306D2)M57 D30 (306D3) 54932

530 d Dízel 2993 160kW (218LE) 2993ccm M57 D30 (306D2) 17292

530 d Dízel 2993 170kW (231LE) 2993ccm M57 D30 (306D3) 19024

530 d Dízel 2993 173kW (235LE) 2993ccm M57 D30 (306D3) 22661

530 i Benzin 2979 170kW (231LE) 2979ccm M54 B30 (306S3) 17291

530 i Benzin 2996 190kW (258LE) 2996ccm N52 B30 AN52 B30 BF 19007

530 i Benzin 2996 200kW (272LE) 2996ccm N52 B30 AN52 B30 BF 118555

530 i Benzin 2996 200kW (272LE) 2996ccm N53 B30 A 22663

535 d Dízel 2993 200kW (272LE) 2993ccm M57 D30 (306D4) 18308

535 d Dízel 2993 210kW (286LE) 2993ccm M57 D30 (306D5) 22656

540 i Benzin 4000 225kW (306LE) 4000ccm N62 B40 A 19020

545 i Benzin 4398 245kW (333LE) 4398ccm N62 B44 A 17294

550 i Benzin 4799 270kW (367LE) 4799ccm N62 B48 B 19021

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom