Univerzális menü

Bilstein támcsapágy gólyaláb

B1 OE Replacement
Cikkszám: 12-244966
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 1366415
2 munkanap alatt beszerezhető 6 db.
Bolti ár:
16 760 Ft
-12%
Online ár:
14 700 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Személyes vásárlás a központban: 11:00-ig leadott rendelés másnap; 11:00 után leadott rendelés esetén 2 munkanap múlva lehetséges. Személyes vásárlás budapesti kirendeltségben: 11:00-ig leadott rendelés esetén másnap 15:30 után; 11:00 után leadottrendelés esetén 2 munkanap múlva 9:00-tól lehetséges. Személyes vásárlás vidéki kirendeltségben: 11:00-ig leadott rendelés 2 munkanap múlva 9:00-tól; 11:00 után leadott esetén 3 munkanap múlva 9:00-tól lehetséges. Futárral történő kiszállítás: 11:00-ig leadott rendelést másnap; 11:00 után leadott rendelést 2 munkanap múlva átadjuk a futárnak. Kérjük minden esetben várja meg munkatársunk értesítését!

Olajok kenőanyagok folyadékok patent izzó nem visszáruzható! Visszáruzandó alkatrészeket hat napon belül eredeti csomagolásban sértetlenül vesszük vissza. Cseredarabokat tisztán sértetlenül ledugózva eredeti csomagolásban 1 éven belül vesszük vissza. (33)

Termékfotó
Febi Bilstein támcsapágy gólyaláb alumínium,első tengely bal,első tengely jobb
Gyártó: Febi Bilstein
Cikkszám: 45957
Kártyaszám: 1366425
27
9 580 Ft-tól
Vastagság [mm]:
60
Magasság [mm]:
60
Belső átmérő [mm]:
14
Anyag:
Alumínium
Beépítési oldal:
Első tengely bal
Beépítési oldal:
Első tengely jobb
Tömeg [kg]:
0,49
OE-számhoz:
31 30 6 795 083
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
golyóscsapágy nélkül
Beépítési oldal:
elsőtengely
Termékfotó
Metzger támcsapágy gólyaláb első tengely kétoldali,fenn,görgőscsapágy nélkül
Gyártó: METZGER
Cikkszám: 6490015
Kártyaszám: 1366439
13
11 450 Ft-tól
Beépítési oldal:
Első tengely kétoldali
Beépítési oldal:
fenn
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
görgőscsapágy nélkül
Anyag:
Alumínium
Tengelyenként:
2
Beépítési oldal:
elsőtengely
Kiegészítő cikk/kiegészítő info:
Gördülőcsapágyra nincs szükség
Termékfotó
Monroe támcsapágy gólyaláb csapágy nélkül
Gyártó: MONROE
Cikkszám: MK390
Kártyaszám: 1366446
44
16 180 Ft-tól
Tömeg [kg]:
0,516
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
csapágy nélkül
Csomagolási hossz [mm]:
13,2
Csomagolási szélesség [cm]:
11
Csomagolási magasság [cm]:
10,7
Garancia:
5 év garancia
Termékfotó
Lemförder támcsapágy gólyaláb első tengely bal,első tengely jobb
Gyártó: LEMFÖRDER
Cikkszám: 34971 01
Kártyaszám: 1369299
9
9 870 Ft-tól
Beépítési oldal:
Első tengely bal
Beépítési oldal:
Első tengely jobb
Tengelyenként:
2
OE-számhoz:
31 30 6 795 083
OE-számhoz:
6 795 083
Kiegészítő cikk/kiegészítő info:
Gördülőcsapágyra nincs szükség
SVHC:
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
Termékfotó
Sachs támcsapágy gólyaláb első tengely bal,első tengely jobb
Gyártó: SACHS
Cikkszám: 802 518
Kártyaszám: 1369304
5
9 770 Ft-tól
Beépítési oldal:
Első tengely bal
Beépítési oldal:
Első tengely jobb
Tengelyenként:
2
OE-számhoz:
31 30 6 795 083
OE-számhoz:
6 795 083
Kiegészítő cikk/kiegészítő info:
Gördülőcsapágyra nincs szükség
SVHC:
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

BMW (31 30 6 782 493)
BMW (31 30 6 795 083)


További olvasom
Beépítési oldal
elsőtengely
Tovább olvasom

518 d Dízel 1995 100kW (136LE) 1995ccm N47 D20 C 116690

518 d Dízel 1995 105kW (143LE) 1995ccm N47 D20 C 59795

518 d Dízel 1995 110kW (150LE) 1995ccm B47 D20 A 106457

520 d Dízel 1995 120kW (163LE) 1995ccm B47 D20 AN47 D20 C 116680

520 d Dízel 1995 135kW (184LE) 1995ccm N47 D20 C 33010

520 d Dízel 1995 140kW (190LE) 1995ccm B47 D20 A 106458

520 d Dízel 1995 147kW (200LE) 1995ccm N47 D20 C 123192

520 d Dízel 1995 155kW (211LE) 1995ccm B47 D20 A 123196

520 d xDrive Dízel 1995 120kW (163LE) 1995ccm B47 D20 A 116693

520 d xDrive Dízel 1995 135kW (184LE) 1995ccm N47 D20 C 59782

520 d xDrive Dízel 1995 140kW (190LE) 1995ccm B47 D20 A 106459

520 d xDrive Dízel 1995 147kW (200LE) 1995ccm N47 D20 C 123193

520 d xDrive Dízel 1995 155kW (211LE) 1995ccm B47 D20 A 123197

520 i Benzin 1997 120kW (163LE) 1997ccm N20 B20 AN20 B20 B 4736

520 i Benzin 1997 135kW (184LE) 1997ccm N20 B20 AN20 B20 B 11832

523 i Benzin 2996 150kW (204LE) 2996ccm N53 B30 A 33006

525 d Dízel 1995 155kW (211LE) 1995ccm N47 D20 D 4515

525 d Dízel 1995 160kW (218LE) 1995ccm N47 D20 D 11836

525 d Dízel 2993 150kW (204LE) 2993ccm N57 D30 A 33011

525 d xDrive Dízel 1995 155kW (211LE) 1995ccm N47 D20 D 4418

525 d xDrive Dízel 1995 160kW (218LE) 1995ccm N47 D20 D 11837

528 i Benzin 1997 180kW (245LE) 1997ccm N20 B20 A 11833

528 i Benzin 2996 190kW (258LE) 2996ccm N53 B30 A 33007

528 i xDrive Benzin 1997 180kW (245LE) 1997ccm N20 B20 A 11834

530 d Dízel 2993 180kW (245LE) 2993ccm N57 D30 A 33012

530 d Dízel 2993 190kW (258LE) 2993ccm N57 D30 A 11838

530 d Dízel 2993 210kW (286LE) 2993ccm N57 D30 A 117349

530 d xDrive Dízel 2993 190kW (258LE) 2993ccm N57 D30 A 11853

530 d xDrive Dízel 2993 210kW (286LE) 2993ccm N57 D30 A 117351

530 i Benzin 2996 190kW (258LE) 2996ccm N52 B30 AN52 B30 AFN52 B30 BF 125102

530 i Benzin 2996 200kW (272LE) 2996ccm N53 B30 A 11835

535 d Dízel 2993 220kW (299LE) 2993ccm N57 D30 B 33764

535 d Dízel 2993 230kW (313LE) 2993ccm N57 D30 B 11854

535 d xDrive Dízel 2993 230kW (313LE) 2993ccm N57 D30 B 11855

535 i Benzin 2979 225kW (306LE) 2979ccm N55 B30 A 33008

535 i Benzin 2979 240kW (326LE) 2979ccm N55 B30 A 107908

535 i xDrive Benzin 2979 225kW (306LE) 2979ccm N55 B30 A 10483

535 i xDrive Benzin 2979 240kW (326LE) 2979ccm N55 B30 A 107912

550 i Benzin 4395 300kW (408LE) 4395ccm N63 B44 A 33009

550 i Benzin 4395 330kW (449LE) 4395ccm N63 B44 B 59756

550 i xDrive Benzin 4395 300kW (408LE) 4395ccm N63 B44 A 33763

550 i xDrive Benzin 4395 330kW (449LE) 4395ccm N63 B44 B 59757

ActiveHybrid Benzin/elektromos 2979 225kW (306LE) 2979ccm N55 B30 A 58960

ActiveHybrid Benzin/elektromos 2979 250kW (340LE) 2979ccm N55 B30 A 11856

640 d Dízel 2993 230kW (313LE) 2993ccm N57 D30 B 58445

640 d xDrive Dízel 2993 230kW (313LE) 2993ccm N57 D30 B 59230

640 i Benzin 2979 235kW (320LE) 2979ccm N55 B30 A 58418

640 i xDrive Benzin 2979 235kW (320LE) 2979ccm N55 B30 A 59228

650 i Benzin 4395 330kW (449LE) 4395ccm N63 B44 B 58439

650 i xDrive Benzin 4395 330kW (449LE) 4395ccm N63 B44 B 58444

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom