Univerzális menü

Sachs támcsapágy gólyaláb első tengely bal,első tengely jobb

BMW 5
Cikkszám: 803 293
Gyártó: SACHS
Kártyaszám: 1366457
1 munkanap alatt beszerezhető 10 db.
Bolti ár:
12 300 Ft
-12%
Online ár:
10 790 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Személyes vásárlás a központban: 15:00-ig leadott rendelés esetén másnap; 15:00 után leadott rendelés esetén 2 munkanap múlva lehetséges. Személyes vásárlás budapesti kirendeltségben: 15:00-ig leadott rendelés esetén másnap 15:30 után; 15:00 után leadottrendelés esetén 2 munkanap múlva lehetséges. Személyes vásárlás vidéki kirendeltségben: 15:00-ig leadott rendelés esetén 2 munkanap múlva 9:00-tól; 15:00 után leadott rendelés esetén 3 munkanap múlva lehetséges. Futárral történő kiszállítás: 15:00-ig leadott rendelés esetén másnap; 15:00 után leadott rendelés esetén 2 munkanap múlva átadjuk a futárnak. Kérjük minden esetben várja meg munkatársunk értesítését!

Olajok kenőanygok folyadékok elektromos alkatrészek visszáruzása nem lehetséges. A visszáruzandó tételeket sérülés mentes eredeti csomagolásban hat napon belül vesszük vissza. Cseredarabok mechanikai sérülés mentesen tisztán gyári csomagolásban visszáruzhatóak. (130)

Termékfotó
Meyle támcsapágy gólyaláb első tengely kétoldali,golyóscsapágy nélkül
Gyártó: MEYLE
Cikkszám: 300 313 3152
Kártyaszám: 1366445
15
9 500 Ft-tól
Beépítési oldal:
Első tengely kétoldali
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
golyóscsapágy nélkül
Mennyiségi egység:
Darab
Csapágyazás típusa:
Gumifém csapágy
a páros csere javasolt:
Szükséges darabszám:
2
Beépítési oldal:
elsőtengely
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
csapágy nélkül
Termékfotó
Monroe támcsapágy gólyaláb csapágy nélkül
Gyártó: MONROE
Cikkszám: MK390
Kártyaszám: 1366446
44
16 490 Ft-tól
Tömeg [kg]:
0,516
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
csapágy nélkül
Csomagolási hossz [mm]:
13,2
Csomagolási szélesség [cm]:
11
Csomagolási magasság [cm]:
10,7
Garancia:
5 év garancia
Termékfotó
Febi Bilstein támcsapágy gólyaláb alumínium,első tengely bal,első tengely jobb
Gyártó: Febi Bilstein
Cikkszám: 45552
Kártyaszám: 1369869
17
9 450 Ft-tól
Vastagság [mm]:
60
Magasság [mm]:
60
Belső átmérő [mm]:
14
Külső átmérő [mm]:
125
Anyag:
Alumínium
Beépítési oldal:
Első tengely bal
Beépítési oldal:
Első tengely jobb
Tömeg [kg]:
0,5
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
golyóscsapágy nélkül
Beépítési oldal:
elsőtengely
Szervizinformáció figyelembe veendő:
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

BMW (31 30 6 863 295)
BMW (6863295)


További olvasom
Beépítési oldal
Első tengely bal
Beépítési oldal
Első tengely jobb
Tengelyenként
2
OE-számhoz
31 30 6 863 295
OE-számhoz
6 863 295
SVHC
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
Tovább olvasom

518 d Dízel 1995 100kW (136LE) 1995ccm N47 D20 C 116690

518 d Dízel 1995 105kW (143LE) 1995ccm N47 D20 C 59795

518 d Dízel 1995 110kW (150LE) 1995ccm B47 D20 A 106457

520 d Dízel 1995 120kW (163LE) 1995ccm B47 D20 AN47 D20 C 116680

520 d Dízel 1995 135kW (184LE) 1995ccm N47 D20 C 33010

520 d Dízel 1995 140kW (190LE) 1995ccm B47 D20 A 106458

520 d xDrive Dízel 1995 120kW (163LE) 1995ccm B47 D20 A 116693

520 d xDrive Dízel 1995 135kW (184LE) 1995ccm N47 D20 C 59782

520 d xDrive Dízel 1995 140kW (190LE) 1995ccm B47 D20 A 106459

520 i Benzin 1997 120kW (163LE) 1997ccm N20 B20 AN20 B20 B 4736

520 i Benzin 1997 135kW (184LE) 1997ccm N20 B20 AN20 B20 B 11832

525 d Dízel 1995 155kW (211LE) 1995ccm N47 D20 D 4515

525 d Dízel 1995 160kW (218LE) 1995ccm N47 D20 D 11836

525 d xDrive Dízel 1995 155kW (211LE) 1995ccm N47 D20 D 4418

525 d xDrive Dízel 1995 160kW (218LE) 1995ccm N47 D20 D 11837

528 i Benzin 1997 180kW (245LE) 1997ccm N20 B20 A 11833

528 i xDrive Benzin 1997 180kW (245LE) 1997ccm N20 B20 A 11834

530 d Dízel 2993 180kW (245LE) 2993ccm N57 D30 A 33012

530 d Dízel 2993 190kW (258LE) 2993ccm N57 D30 A 11838

530 d Dízel 2993 210kW (286LE) 2993ccm N57 D30 A 117349

530 d xDrive Dízel 2993 190kW (258LE) 2993ccm N57 D30 A 11853

530 d xDrive Dízel 2993 210kW (286LE) 2993ccm N57 D30 A 117351

535 d Dízel 2993 220kW (299LE) 2993ccm N57 D30 B 33764

535 d Dízel 2993 230kW (313LE) 2993ccm N57 D30 B 11854

535 d xDrive Dízel 2993 230kW (313LE) 2993ccm N57 D30 B 11855

535 i Benzin 2979 225kW (306LE) 2979ccm N55 B30 A 33008

535 i Benzin 2979 240kW (326LE) 2979ccm N55 B30 A 107908

535 i xDrive Benzin 2979 225kW (306LE) 2979ccm N55 B30 A 10483

535 i xDrive Benzin 2979 240kW (326LE) 2979ccm N55 B30 A 107912

550 i Benzin 4395 300kW (408LE) 4395ccm N63 B44 A 33009

550 i Benzin 4395 330kW (449LE) 4395ccm N63 B44 B 59756

550 i xDrive Benzin 4395 330kW (449LE) 4395ccm N63 B44 B 59757

ActiveHybrid Benzin/elektromos 2979 225kW (306LE) 2979ccm N55 B30 A 58960

ActiveHybrid Benzin/elektromos 2979 250kW (340LE) 2979ccm N55 B30 A 11856

Tovább olvasom
Évente több mint 10 millió új járművet szerelnek fel SACHS lengéscsillapítókkal. A SACHS márka története 1894-ben kezdődik, amikor a szerszámkészítő és névadó Ernst Sachs beadta első kerékpárkeréktengely szabadalmi bejelentését. Sachs találmányának szabadalmaztatása vezetett ahhoz a közös döntéshez, hogy 1895. augusztus 1-jén megalapítják a ""Schweinfurter Präzisions-Kugellager-Werke Fichtel & Sachs"" vállalatot, amely a kerékpárok golyóscsapágyainak és kerékagyainak gyártásával foglalkozott. A kerékpár tömegközlekedési eszközként való áttörése gyors növekedést eredményezett; 1905-ben a Fichtel & Sachsnak már 900 alkalmazottja volt. A gazdasági válság idején Sachs 1923-ban részvénytársasággá alakította át a vállalatot, majd 1929-ben eladta a golyóscsapágy részleget, és a járműmotorok, tengelykapcsolók, valamint lengéscsillapítók gyártására összpontosított. 1945-ben, a háborús zűrzavarok után a schweinfurti gyár létesítményeinek 67 százaléka megsemmisült, ennek ellenére az év végén újraindult a termelés. Más innovatív fejlesztések piaci sikerével a schweinfurti anyagyárat 1969-ben meg kellett duplázni. Emellett több vállalatot is felvásároltak, és a vállalat megtette az első lépést Észak-Amerikában, mielőtt a Mannesmann AG 1987-ben megszerezte a részvények többségét. A vállalat nemzetközivé válása tovább folytatódott, és 1995-ben a Fichtel & Sachs 38 gyártó és értékesítő vállalattal volt jelen világszerte. A ZF Sachs AG névre átkeresztelt vállalat 2001-ben a ZF csoport része lett, majd 2011-ben beolvadt a ZF Friedrichshafen AG-be. Ma a SACHS márka termékeit a ZF Aftermarket a LEMFÖRDER, TRW, BOGE és ZF OPENMATICS márkákkal együtt sikeresen értékesíti nemzetközi szinten.
Tovább olvasom