Univerzális menü

Sachs támcsapágy gólyaláb első tengely bal,első tengely jobb

BMW 5,6
Cikkszám: 802 520
Gyártó: SACHS
Kártyaszám: 1369306
1 munkanap alatt beszerezhető 4 db.
Bolti ár:
16 020 Ft
-12%
Online ár:
14 050 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Személyes vásárlás a központban: 12:00-ig leadott rendelés esetén még aznap; 12:00 után leadott rendelés esetén következő munkanap lehetséges. Személyes vásárlás budapesti kirendeltségben: 10:00-ig leadott rendelés esetén még aznap 15:30 után; 10:00 után leadottrendelés esetén következő munkanap 09:00-tól lehetséges. Személyes vásárlás vidéki kirendeltségben: 12:00-ig leadott rendelés esetén következő munkanap 09:00-tól; 12:00 után leadott rendelés esetén 2 munkanap múlva 09:00-tól lehetséges. Futárral történő kiszállítás: 11:00-ig leadott rendelést aznap; 11:00 után leadott rendelést következő munkanap átadjuk futárnak. Kérjük minden esetben várja meg munkatársunk értesítését!

(27)

Termékfotó
Febi Bilstein támcsapágy gólyaláb alumínium,első tengely bal,első tengely jobb
Gyártó: Febi Bilstein
Cikkszám: 38394
Kártyaszám: 1366424
41
9 880 Ft-tól
Vastagság [mm]:
47
Magasság [mm]:
47
Belső átmérő [mm]:
14
Anyag:
Alumínium
Beépítési oldal:
Első tengely bal
Beépítési oldal:
Első tengely jobb
Tömeg [kg]:
0,49
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
golyóscsapágy nélkül
Beépítési oldal:
elsőtengely
Szervizinformáció figyelembe veendő:
Termékfotó
Lemförder támcsapágy gólyaláb első tengely bal,első tengely jobb
Gyártó: LEMFÖRDER
Cikkszám: 34973 01
Kártyaszám: 1369301
10
11 870 Ft-tól
Beépítési oldal:
Első tengely bal
Beépítési oldal:
Első tengely jobb
Tengelyenként:
2
OE-számhoz:
31 306 795 777
OE-számhoz:
6 795 777
Kiegészítő cikk/kiegészítő info:
Gördülőcsapágyra nincs szükség
SVHC:
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

BMW (31 30 6 795 777)
BMW (6795777)


További olvasom
Beépítési oldal
Első tengely bal
Beépítési oldal
Első tengely jobb
Tengelyenként
2
OE-számhoz
31 306 795 777
OE-számhoz
6 795 777
Kiegészítő cikk/kiegészítő info
Gördülőcsapágyra nincs szükség
SVHC
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
Tovább olvasom

520 d Dízel 1995 120kW (163LE) 1995ccm B47 D20 AN47 D20 C 116680

520 d Dízel 1995 135kW (184LE) 1995ccm N47 D20 C 33010

520 i Benzin 1997 135kW (184LE) 1997ccm N20 B20 AN20 B20 B 11832

523 i Benzin 2996 150kW (204LE) 2996ccm N53 B30 A 33006

525 d Dízel 1995 155kW (211LE) 1995ccm N47 D20 D 4515

525 d Dízel 1995 160kW (218LE) 1995ccm N47 D20 D 11836

525 d Dízel 2993 150kW (204LE) 2993ccm N57 D30 A 33011

525 d xDrive Dízel 1995 155kW (211LE) 1995ccm N47 D20 D 4418

525 d xDrive Dízel 1995 160kW (218LE) 1995ccm N47 D20 D 11837

528 i Benzin 1997 180kW (245LE) 1997ccm N20 B20 A 11833

528 i Benzin 2996 190kW (258LE) 2996ccm N53 B30 A 33007

528 i xDrive Benzin 1997 180kW (245LE) 1997ccm N20 B20 A 11834

530 d Dízel 2993 180kW (245LE) 2993ccm N57 D30 A 33012

530 d Dízel 2993 190kW (258LE) 2993ccm N57 D30 A 11838

530 d xDrive Dízel 2993 190kW (258LE) 2993ccm N57 D30 A 11853

530 i Benzin 2996 200kW (272LE) 2996ccm N53 B30 A 11835

535 d Dízel 2993 220kW (299LE) 2993ccm N57 D30 B 33764

535 d Dízel 2993 230kW (313LE) 2993ccm N57 D30 B 11854

535 d xDrive Dízel 2993 230kW (313LE) 2993ccm N57 D30 B 11855

535 i Benzin 2979 225kW (306LE) 2979ccm N55 B30 A 33008

535 i Benzin 2979 240kW (326LE) 2979ccm N55 B30 A 107908

535 i xDrive Benzin 2979 225kW (306LE) 2979ccm N55 B30 A 10483

535 i xDrive Benzin 2979 240kW (326LE) 2979ccm N55 B30 A 107912

550 i Benzin 4395 300kW (408LE) 4395ccm N63 B44 A 33009

550 i Benzin 4395 330kW (449LE) 4395ccm N63 B44 B 59756

550 i xDrive Benzin 4395 300kW (408LE) 4395ccm N63 B44 A 33763

ActiveHybrid Benzin/elektromos 2979 225kW (306LE) 2979ccm N55 B30 A 58960

ActiveHybrid Benzin/elektromos 2979 250kW (340LE) 2979ccm N55 B30 A 11856

M 550 d xDrive Dízel 2993 280kW (381LE) 2993ccm N57 D30 C 7543

520 d Dízel 1995 120kW (163LE) 1995ccm B47 D20 AN47 D20 C 116681

520 d Dízel 1995 135kW (184LE) 1995ccm N47 D20 C 33773

520 i Benzin 1997 135kW (184LE) 1997ccm N20 B20 AN20 B20 B 11857

523 i Benzin 2996 150kW (204LE) 2996ccm N53 B30 A 33770

525 d Dízel 1995 155kW (211LE) 1995ccm N47 D20 D 116694

525 d Dízel 1995 160kW (218LE) 1995ccm N47 D20 D 11877

525 d Dízel 2993 150kW (204LE) 2993ccm N57 D30 A 33774

525 d xDrive Dízel 1995 155kW (211LE) 1995ccm N47 D20 D 116695

525 d xDrive Dízel 1995 160kW (218LE) 1995ccm N47 D20 D 11878

528 i Benzin 1997 180kW (245LE) 1997ccm N20 B20 A 11858

528 i Benzin 2996 190kW (258LE) 2996ccm N53 B30 A 33771

528 i xDrive Benzin 1997 180kW (245LE) 1997ccm N20 B20 A 11874

530 d Dízel 2993 180kW (245LE) 2993ccm N57 D30 A 33775

530 d Dízel 2993 190kW (258LE) 2993ccm N57 D30 A 11883

530 d xDrive Dízel 2993 190kW (258LE) 2993ccm N57 D30 A 11884

530 i Benzin 2996 200kW (272LE) 2996ccm N53 B30 A 11875

535 d Dízel 2993 220kW (299LE) 2993ccm N57 D30 B 33776

535 d Dízel 2993 230kW (313LE) 2993ccm N57 D30 B 11885

535 d xDrive Dízel 2993 230kW (313LE) 2993ccm N57 D30 B 11886

535 i Benzin 2979 225kW (306LE) 2979ccm N55 B30 A 33772

535 i xDrive Benzin 2979 225kW (306LE) 2979ccm N55 B30 A 12690

550 i Benzin 4395 300kW (408LE) 4395ccm N63 B44 A 11876

M 550 d xDrive Dízel 2993 280kW (381LE) 2993ccm N57 D30 C 6762

640 d Dízel 2993 230kW (313LE) 2993ccm N57 D30 B 58445

640 d xDrive Dízel 2993 230kW (313LE) 2993ccm N57 D30 B 59230

640 i Benzin 2979 235kW (320LE) 2979ccm N55 B30 A 58418

640 i xDrive Benzin 2979 235kW (320LE) 2979ccm N55 B30 A 59228

650 i Benzin 4395 330kW (449LE) 4395ccm N63 B44 B 58439

650 i xDrive Benzin 4395 330kW (449LE) 4395ccm N63 B44 B 58444

Tovább olvasom
Évente több mint 10 millió új járművet szerelnek fel SACHS lengéscsillapítókkal. A SACHS márka története 1894-ben kezdődik, amikor a szerszámkészítő és névadó Ernst Sachs beadta első kerékpárkeréktengely szabadalmi bejelentését. Sachs találmányának szabadalmaztatása vezetett ahhoz a közös döntéshez, hogy 1895. augusztus 1-jén megalapítják a ""Schweinfurter Präzisions-Kugellager-Werke Fichtel & Sachs"" vállalatot, amely a kerékpárok golyóscsapágyainak és kerékagyainak gyártásával foglalkozott. A kerékpár tömegközlekedési eszközként való áttörése gyors növekedést eredményezett; 1905-ben a Fichtel & Sachsnak már 900 alkalmazottja volt. A gazdasági válság idején Sachs 1923-ban részvénytársasággá alakította át a vállalatot, majd 1929-ben eladta a golyóscsapágy részleget, és a járműmotorok, tengelykapcsolók, valamint lengéscsillapítók gyártására összpontosított. 1945-ben, a háborús zűrzavarok után a schweinfurti gyár létesítményeinek 67 százaléka megsemmisült, ennek ellenére az év végén újraindult a termelés. Más innovatív fejlesztések piaci sikerével a schweinfurti anyagyárat 1969-ben meg kellett duplázni. Emellett több vállalatot is felvásároltak, és a vállalat megtette az első lépést Észak-Amerikában, mielőtt a Mannesmann AG 1987-ben megszerezte a részvények többségét. A vállalat nemzetközivé válása tovább folytatódott, és 1995-ben a Fichtel & Sachs 38 gyártó és értékesítő vállalattal volt jelen világszerte. A ZF Sachs AG névre átkeresztelt vállalat 2001-ben a ZF csoport része lett, majd 2011-ben beolvadt a ZF Friedrichshafen AG-be. Ma a SACHS márka termékeit a ZF Aftermarket a LEMFÖRDER, TRW, BOGE és ZF OPENMATICS márkákkal együtt sikeresen értékesíti nemzetközi szinten.
Tovább olvasom