Univerzális menü

Sachs támcsapágy gólyaláb első tengely bal,első tengely jobb

BMW 5,6,X4
Cikkszám: 802 499
Gyártó: SACHS
Kártyaszám: 1374909
1 munkanap alatt beszerezhető 6 db.
Bolti ár:
13 920 Ft
-12%
Online ár:
12 210 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Személyes vásárlás a központban: 15:00-ig leadott rendelés esetén másnap; 15:00 után leadott rendelés esetén 2 munkanap múlva lehetséges. Személyes vásárlás budapesti kirendeltségben: 15:00-ig leadott rendelés esetén másnap 15:30 után; 15:00 után leadottrendelés esetén 2 munkanap múlva lehetséges. Személyes vásárlás vidéki kirendeltségben: 15:00-ig leadott rendelés esetén 2 munkanap múlva 9:00-tól; 15:00 után leadott rendelés esetén 3 munkanap múlva lehetséges. Futárral történő kiszállítás: 15:00-ig leadott rendelés esetén másnap; 15:00 után leadott rendelés esetén 2 munkanap múlva átadjuk a futárnak. Kérjük minden esetben várja meg munkatársunk értesítését!

Olajok kenőanygok folyadékok elektromos alkatrészek visszáruzása nem lehetséges. A visszáruzandó tételeket sérülés mentes eredeti csomagolásban hat napon belül vesszük vissza. Cseredarabok mechanikai sérülés mentesen tisztán gyári csomagolásban visszáruzhatóak. (130)

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

BMW (6795082)
BMW (31 30 6 795 082)


További olvasom
Beépítési oldal
Első tengely bal
Beépítési oldal
Első tengely jobb
Tengelyenként
2
OE-számhoz
31 30 6 795 082
OE-számhoz
6 795 082
Kiegészítő cikk/kiegészítő info
Gördülőcsapágyra nincs szükség
SVHC
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
A javasolt tartozék cikkszáma
803 441
Tovább olvasom

M 550 d xDrive Dízel 2993 280kW (381LE) 2993ccm N57 D30 C 7543

520 d Dízel 1995 135kW (184LE) 1995ccm N47 D20 C 57270

530 d Dízel 2993 155kW (211LE) 2993ccm N57 D30 A 10601

530 d Dízel 2993 180kW (245LE) 2993ccm N57 D30 A 32108

530 d Dízel 2993 190kW (258LE) 2993ccm N57 D30 A 57301

530 d xDrive Dízel 2993 180kW (245LE) 2993ccm N57 D30 A 33768

530 d xDrive Dízel 2993 190kW (258LE) 2993ccm N57 D30 A 57302

535 d Dízel 2993 220kW (299LE) 2993ccm N57 D30 B 33769

535 d Dízel 2993 230kW (313LE) 2993ccm N57 D30 B 58837

535 d xDrive Dízel 2993 220kW (299LE) 2993ccm N57 D30 B 33765

535 d xDrive Dízel 2993 230kW (313LE) 2993ccm N57 D30 B 58836

535 i Benzin 2979 225kW (306LE) 2979ccm N55 B30 A 32106

535 i xDrive Benzin 2979 225kW (306LE) 2979ccm N55 B30 A 33766

550 i Benzin 4395 300kW (408LE) 4395ccm N63 B44 A 32107

550 i Benzin 4395 330kW (449LE) 4395ccm N63 B44 AN63 B44 B 57299

550 i xDrive Benzin 4395 300kW (408LE) 4395ccm N63 B44 A 33767

550 i xDrive Benzin 4395 330kW (449LE) 4395ccm N63 B44 B 57300

520 d Dízel 1995 120kW (163LE) 1995ccm B47 D20 AN47 D20 C 116681

520 d Dízel 1995 135kW (184LE) 1995ccm N47 D20 C 33773

520 i Benzin 1997 135kW (184LE) 1997ccm N20 B20 AN20 B20 B 11857

523 i Benzin 2996 150kW (204LE) 2996ccm N53 B30 A 33770

525 d Dízel 1995 155kW (211LE) 1995ccm N47 D20 D 116694

525 d Dízel 1995 160kW (218LE) 1995ccm N47 D20 D 11877

525 d Dízel 2993 150kW (204LE) 2993ccm N57 D30 A 33774

525 d xDrive Dízel 1995 155kW (211LE) 1995ccm N47 D20 D 116695

525 d xDrive Dízel 1995 160kW (218LE) 1995ccm N47 D20 D 11878

528 i Benzin 1997 180kW (245LE) 1997ccm N20 B20 A 11858

528 i Benzin 2996 190kW (258LE) 2996ccm N53 B30 A 33771

528 i xDrive Benzin 1997 180kW (245LE) 1997ccm N20 B20 A 11874

530 d Dízel 2993 180kW (245LE) 2993ccm N57 D30 A 33775

530 d Dízel 2993 190kW (258LE) 2993ccm N57 D30 A 11883

530 d xDrive Dízel 2993 190kW (258LE) 2993ccm N57 D30 A 11884

530 i Benzin 2996 200kW (272LE) 2996ccm N53 B30 A 11875

535 d Dízel 2993 220kW (299LE) 2993ccm N57 D30 B 33776

535 d Dízel 2993 230kW (313LE) 2993ccm N57 D30 B 11885

535 d xDrive Dízel 2993 230kW (313LE) 2993ccm N57 D30 B 11886

535 i Benzin 2979 225kW (306LE) 2979ccm N55 B30 A 33772

535 i xDrive Benzin 2979 225kW (306LE) 2979ccm N55 B30 A 12690

550 i Benzin 4395 300kW (408LE) 4395ccm N63 B44 A 11876

M 550 d xDrive Dízel 2993 280kW (381LE) 2993ccm N57 D30 C 6762

640 d Dízel 2993 230kW (313LE) 2993ccm N57 D30 B 11887

640 d xDrive Dízel 2993 230kW (313LE) 2993ccm N57 D30 B 7717

640 i Benzin 2979 235kW (320LE) 2979ccm N55 B30 A 8256

640 i xDrive Benzin 2979 235kW (320LE) 2979ccm N55 B30 A 59226

650 i Benzin 4395 300kW (408LE) 4395ccm N63 B44 A 8268

650 i Benzin 4395 330kW (449LE) 4395ccm N63 B44 AN63 B44 B 56769

650 i xDrive Benzin 4395 300kW (407LE) 4395ccm N63 B44 A 12556

650 i xDrive Benzin 4395 330kW (449LE) 4395ccm N63 B44 AN63 B44 B 56768

640 d Dízel 2993 230kW (313LE) 2993ccm N57 D30 B 12555

640 d xDrive Dízel 2993 230kW (313LE) 2993ccm N57 D30 B 4514

640 i Benzin 2979 235kW (320LE) 2979ccm N55 B30 A 8272

640 i xDrive Benzin 2979 235kW (320LE) 2979ccm N55 B30 A 59227

650 i Benzin 4395 300kW (408LE) 4395ccm N63 B44 A 8284

650 i Benzin 4395 330kW (449LE) 4395ccm N63 B44 B 55542

650 i xDrive Benzin 4395 300kW (408LE) 4395ccm N63 B44 A 12554

650 i xDrive Benzin 4395 330kW (449LE) 4395ccm N63 B44 B 55543

M 40 i Benzin 2979 265kW (360LE) 2979ccm N55 B30 A 117711

Tovább olvasom
Évente több mint 10 millió új járművet szerelnek fel SACHS lengéscsillapítókkal. A SACHS márka története 1894-ben kezdődik, amikor a szerszámkészítő és névadó Ernst Sachs beadta első kerékpárkeréktengely szabadalmi bejelentését. Sachs találmányának szabadalmaztatása vezetett ahhoz a közös döntéshez, hogy 1895. augusztus 1-jén megalapítják a ""Schweinfurter Präzisions-Kugellager-Werke Fichtel & Sachs"" vállalatot, amely a kerékpárok golyóscsapágyainak és kerékagyainak gyártásával foglalkozott. A kerékpár tömegközlekedési eszközként való áttörése gyors növekedést eredményezett; 1905-ben a Fichtel & Sachsnak már 900 alkalmazottja volt. A gazdasági válság idején Sachs 1923-ban részvénytársasággá alakította át a vállalatot, majd 1929-ben eladta a golyóscsapágy részleget, és a járműmotorok, tengelykapcsolók, valamint lengéscsillapítók gyártására összpontosított. 1945-ben, a háborús zűrzavarok után a schweinfurti gyár létesítményeinek 67 százaléka megsemmisült, ennek ellenére az év végén újraindult a termelés. Más innovatív fejlesztések piaci sikerével a schweinfurti anyagyárat 1969-ben meg kellett duplázni. Emellett több vállalatot is felvásároltak, és a vállalat megtette az első lépést Észak-Amerikában, mielőtt a Mannesmann AG 1987-ben megszerezte a részvények többségét. A vállalat nemzetközivé válása tovább folytatódott, és 1995-ben a Fichtel & Sachs 38 gyártó és értékesítő vállalattal volt jelen világszerte. A ZF Sachs AG névre átkeresztelt vállalat 2001-ben a ZF csoport része lett, majd 2011-ben beolvadt a ZF Friedrichshafen AG-be. Ma a SACHS márka termékeit a ZF Aftermarket a LEMFÖRDER, TRW, BOGE és ZF OPENMATICS márkákkal együtt sikeresen értékesíti nemzetközi szinten.
Tovább olvasom