Powered by Smartsupp BMW 5 1996-2004 Touring (E39) hátsótengely lengéscsillapító
Univerzális menü

Bilstein lengéscsillapító hátsótengely,gáznyomásos,kétcsöves,alul szem

BILSTEIN - B4 OE Replacement (Air)
Cikkszám: 19-132341
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 1375761
Termékfotó
Ashika lengéscsillapító hátsótengely,gáznyomásos,kétcsöves,felül csavarorsó
Gyártó: ASHIKA
Cikkszám: MA-00085
Kártyaszám: 1375759
20
9 670 Ft-tól
Beépítési oldal:
hátsótengely
Lengéscsillapító-rendszer:
Kétcsöves
Lengéscsillapító fajtája:
gáznyomásos
Lengéscsillapító rögzítés:
felül csavarorsó
Lengéscsillapító rögzítés:
alul szem
Lengéscsillapító-típus:
Csillapító visszahúzó rugóval
OE-számhoz:
33521094046
Termékfotó
Japanparts lengéscsillapító hátsótengely,gáznyomásos,kétcsöves,felül csavarorsó
Gyártó: JAPANPARTS
Cikkszám: MM-00085
Kártyaszám: 1375768
18
11 530 Ft-tól
Beépítési oldal:
hátsótengely
Lengéscsillapító-rendszer:
Kétcsöves
Lengéscsillapító fajtája:
gáznyomásos
Lengéscsillapító rögzítés:
felül csavarorsó
Lengéscsillapító rögzítés:
alul szem
Lengéscsillapító-típus:
Csillapító visszahúzó rugóval
Termékfotó
Kyb lengéscsillapító hátsótengely,gáznyomásos,kétcsöves,felül csavarorsó
Gyártó: KYB
Cikkszám: 344701
Kártyaszám: 1375775
10
44 930 Ft-tól
Beépítési oldal:
hátsótengely
Lengéscsillapító fajtája:
gáznyomásos
Lengéscsillapító rögzítés:
felül csavarorsó
Lengéscsillapító rögzítés:
alul szem
Lengéscsillapító-típus:
Csillapító visszahúzó rugóval
Lengéscsillapító-rendszer:
Kétcsöves
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

BMW (1094052)
BMW (1094057)
BMW (1095096)
BMW (33 52 1 094 052)
BMW (33 52 1 094 057)
BMW (33 52 1 095 096)


Tovább olvasom
Beépítési oldal
hátsótengely
Lengéscsillapító fajtája
gáznyomásos
Lengéscsillapító-típus
Nem rugótartó lengéscsillapító
Lengéscsillapító rögzítés
alul szem
Lengéscsillapító rögzítés
felül csavarorsó
Jármű felszerelés
szintszabályzóval szerelt járművekhez
Lengéscsillapító-rendszer
Kétcsöves
Tovább olvasom

520 d diesel (2.0 16V 100kw 136LE 1951ccm) Eng.code: M47D20(204D1) Type id: 14600

520 i benzin (2.0 24V 100kw 136LE 1990ccm) Eng.code: M52B20(206S3),M52B20(206S4) Type id: 14427

520 i benzin (2.0 24V 110kw 150LE 1990ccm) Eng.code: M52B20(206S3),M52B20(206S4) Type id: 7745

520 i benzin (2.2 24V 125kw 170LE 2171ccm) Eng.code: M54B22(226S1) Type id: 15269

523 i benzin (2.5 24V 125kw 170LE 2494ccm) Eng.code: M52B25(256S3),M52B25(256S4) Type id: 7747

525 d diesel (2.5 24V 120kw 163LE 2497ccm) Eng.code: M57D25(256D1) Type id: 14680

525 i benzin (2.5 24V 141kw 192LE 2494ccm) Eng.code: M54B25(256S5) Type id: 15272

525 tds diesel (2.5 12V 105kw 143LE 2497ccm) Eng.code: M51D25(256T1) Type id: 10579

528 i benzin (2.8 24V 142kw 193LE 2793ccm) Eng.code: M52B28(286S1),M52B28(286S2) Type id: 9090

530 d diesel (2.9 24V 135kw 184LE 2926ccm) Eng.code: M57D30(306D1) Type id: 10039

530 d diesel (2.9 24V 142kw 193LE 2926ccm) Eng.code: M57D30(306D1) Type id: 15268

530 i benzin (3.0 24V 170kw 231LE 2979ccm) Eng.code: M54B30(306S3) Type id: 15273

540 i benzin (4.4 32V 210kw 286LE 4398ccm) Eng.code: M62B44(448S1),M62B44(448S2) Type id: 7748

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom