Univerzális menü

Bilstein lengéscsillapító első tengely bal,gáznyomásos,kétcsöves,alsó lemez

BILSTEIN - B4 OE Replacement
Cikkszám: 22-045034
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 1380742
1 munkanap alatt beszerezhető 1 db.
Bolti ár:
84 840 Ft
-9%
Online ár:
77 130 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Személyes vásárlás a központban: 15:00-ig leadott rendelés esetén másnap; 15:00 után leadott rendelés esetén 2 munkanap múlva lehetséges. Személyes vásárlás budapesti kirendeltségben: 15:00-ig leadott rendelés esetén másnap 15:30 után; 15:00 után leadottrendelés esetén 2 munkanap múlva lehetséges. Személyes vásárlás vidéki kirendeltségben: 15:00-ig leadott rendelés esetén 2 munkanap múlva 9:00-tól; 15:00 után leadott rendelés esetén 3 munkanap múlva lehetséges. Futárral történő kiszállítás: 15:00-ig leadott rendelés esetén másnap; 15:00 után leadott rendelés esetén 2 munkanap múlva átadjuk a futárnak. Kérjük minden esetben várja meg munkatársunk értesítését!

Olajok kenőanygok folyadékok elektromos alkatrészek visszáruzása nem lehetséges. A visszáruzandó tételeket sérülés mentes eredeti csomagolásban hat napon belül vesszük vissza. Cseredarabok mechanikai sérülés mentesen tisztán gyári csomagolásban visszáruzhatóak. (130)

Termékfotó
Japanparts lengéscsillapító első tengely bal,gáznyomásos,kétcsöves
Gyártó: JAPANPARTS
Cikkszám: MM-00100
Kártyaszám: 1380761
15
25 170 Ft-tól
Beépítési oldal:
Első tengely bal
Lengéscsillapító-rendszer:
Kétcsöves
Lengéscsillapító fajtája:
gáznyomásos
Lengéscsillapító-típus:
Gólyaláb
Páros cikkszám:
MM-00101
Lengéscsillapító-típus:
Csillapító visszahúzó rugóval
Lengéscsillapító rögzítés:
felül csavarorsó
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

BMW (1091503)
BMW (1091504)
BMW (1091569)
BMW (1091570)
BMW (1096149)
BMW (31 31 1 091 503)
BMW (31 31 1 091 504)
BMW (31 31 1 091 569)
BMW (31 31 1 091 570)
BMW (31 31 1 096 149)


További olvasom
Beépítési oldal
Első tengely bal
Lengéscsillapító fajtája
gáznyomásos
Lengéscsillapító-típus
Gólyaláb
Lengéscsillapító rögzítés
alsó lemez
Lengéscsillapító rögzítés
felül csavarorsó
Páros cikkszám
22-045041
Lengéscsillapító-rendszer
Kétcsöves
Tovább olvasom

725 tds Dízel 2497 105kW (143LE) 2497ccm M51 D25 (256T1) 5403

728 i iL Benzin 2793 142kW (193LE) 2793ccm M52 B28 (286S1)M52 B28 (286S2) 5105

730 d Dízel 2926 135kW (184LE) 2926ccm M57 D30 (306D1) 10024

730 d Dízel 2926 142kW (193LE) 2926ccm M57 D30 (306D1) 14812

730 i iL Benzin 2997 155kW (211LE) 2997ccm M60 B30 (308S1) 3812

730 i iL Benzin 2997 160kW (218LE) 2997ccm M60 B30 (308S1) 3813

735 i iL Benzin 3498 173kW (235LE) 3498ccm M62 B35 (358S1) 5106

735 i iL Benzin 3498 175kW (238LE) 3498ccm M62 B35 (358S2) 121950

740 d Dízel 3901 180kW (245LE) 3901ccm M67 D39 (398D1) 12100

740 i iL Benzin 3982 210kW (286LE) 3982ccm M60 B40 (408S1) 3814

740 i iL Benzin 4398 210kW (286LE) 4398ccm M62 B44 (448S1)M62 B44 (448S2) 5104

750 i iL Benzin 5379 240kW (326LE) 5379ccm M73 B54 (54121)M73 B54 (54122) 3815

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom