Powered by Smartsupp BMW 7 1994-2001 (E38) első tengely bal lengéscsillapító
Univerzális menü

Bilstein lengéscsillapító első tengely bal,gáznyomásos,kétcsöves,alsó lemez

BILSTEIN - B4 OE Replacement
Cikkszám: 22-045034
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 1380742
2 munkanap alatt beszerezhető 1 db.
Bolti ár:
87 010 Ft
-7%
Online ár:
80 560 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Ebben a beszerzési variációban a termékek nem visszaáruzhatók ! (215)

Termékfotó
Denckermann lengéscsillapító bal,gáznyomásos,kétcsöves,alul csavarorsó
Gyártó: DENCKERMANN
Cikkszám: DSB338G
Kártyaszám: 1380756
12
25 600 Ft-tól
Lengéscsillapító-típus:
Gólyaláb
Lengéscsillapító-rendszer:
Kétcsöves
Lengéscsillapító fajtája:
gáznyomásos
Beépítési oldal:
bal
Lengéscsillapító rögzítés:
alul csavarorsó
Beépítési oldal:
Első tengely bal
Termékfotó
Japanparts lengéscsillapító első tengely bal,gáznyomásos,kétcsöves
Gyártó: JAPANPARTS
Cikkszám: MM-00100
Kártyaszám: 1380761
19
23 540 Ft-tól
Beépítési oldal:
Első tengely bal
Lengéscsillapító-rendszer:
Kétcsöves
Lengéscsillapító fajtája:
gáznyomásos
Lengéscsillapító-típus:
Gólyaláb
Páros cikkszám:
MM-00101
Lengéscsillapító-típus:
Csillapító visszahúzó rugóval
Lengéscsillapító rögzítés:
felül csavarorsó
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

BMW (1091503)
BMW (1091504)
BMW (1091569)
BMW (1091570)
BMW (1096149)
BMW (31 31 1 091 503)
BMW (31 31 1 091 504)
BMW (31 31 1 091 569)
BMW (31 31 1 091 570)
BMW (31 31 1 096 149)


Tovább olvasom
Beépítési oldal
Első tengely bal
Lengéscsillapító fajtája
gáznyomásos
Lengéscsillapító-típus
Gólyaláb
Lengéscsillapító rögzítés
alsó lemez
Lengéscsillapító rögzítés
felül csavarorsó
Páros cikkszám
22-045041
Lengéscsillapító-rendszer
Kétcsöves
Tovább olvasom

725 tds diesel (2.5 12V 105kw 143LE 2497ccm) Eng.code: M51D25(256T1) Type id: 5403

728 i, iL benzin (2.8 24V 142kw 193LE 2793ccm) Eng.code: M52B28(286S1),M52B28(286S2) Type id: 5105

730 d diesel (2.9 24V 135kw 184LE 2926ccm) Eng.code: M57D30(306D1) Type id: 10024

730 d diesel (2.9 24V 142kw 193LE 2926ccm) Eng.code: M57D30(306D1) Type id: 14812

730 i, iL benzin (3.0 32V 155kw 211LE 2997ccm) Eng.code: M60B30(308S1) Type id: 3812

730 i, iL benzin (3.0 32V 160kw 218LE 2997ccm) Eng.code: M60B30(308S1) Type id: 3813

735 i, iL benzin (3.5 32V 173kw 235LE 3498ccm) Eng.code: M62B35(358S1) Type id: 5106

735 i, iL benzin (3.5 32V 175kw 238LE 3498ccm) Eng.code: M62B35(358S2) Type id: 121950

740 d diesel (3.9 32V 180kw 245LE 3901ccm) Eng.code: M67D39(398D1) Type id: 12100

740 i, iL benzin (4.0 32V 210kw 286LE 3982ccm) Eng.code: M60B40(408S1) Type id: 3814

740 i, iL benzin (4.4 32V 210kw 286LE 4398ccm) Eng.code: M62B44(448S1),M62B44(448S2) Type id: 5104

750 i, iL benzin (5.4 24V 240kw 326LE 5379ccm) Eng.code: M73B54(54121),M73B54(54122) Type id: 3815

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom