Univerzális menü

Bilstein lengéscsillapító első tengely jobb,gáznyomásos,egycsöves felfordított

BILSTEIN - B6 Performance
Cikkszám: 35-041702
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 1380746
2 munkanap alatt beszerezhető 1 db.
Bolti ár:
131 260 Ft
-7%
Online ár:
121 530 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Ebben a beszerzési variációban a termékek nem visszaáruzhatók ! (215)

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

BMW (1091570)
BMW (1096150)
BMW (31 31 1 091 570)
BMW (31 31 1 096 150)


További olvasom
Beépítési oldal
Első tengely jobb
Lengéscsillapító fajtája
gáznyomásos
Lengéscsillapító-típus
Gólyaláb
Lengéscsillapító rögzítés
felül csavarorsó
Páros cikkszám
35-041696
Lengéscsillapító-rendszer
Egycsöves felfordított
Tovább olvasom

725 tds Dízel 2497 105kW (143LE) 2497ccm M51 D25 (256T1) 5403

728 i iL Benzin 2793 142kW (193LE) 2793ccm M52 B28 (286S1)M52 B28 (286S2) 5105

730 d Dízel 2926 135kW (184LE) 2926ccm M57 D30 (306D1) 10024

730 d Dízel 2926 142kW (193LE) 2926ccm M57 D30 (306D1) 14812

730 i iL Benzin 2997 155kW (211LE) 2997ccm M60 B30 (308S1) 3812

730 i iL Benzin 2997 160kW (218LE) 2997ccm M60 B30 (308S1) 3813

735 i iL Benzin 3498 173kW (235LE) 3498ccm M62 B35 (358S1) 5106

735 i iL Benzin 3498 175kW (238LE) 3498ccm M62 B35 (358S2) 121950

740 d Dízel 3901 180kW (245LE) 3901ccm M67 D39 (398D1) 12100

740 i iL Benzin 3982 210kW (286LE) 3982ccm M60 B40 (408S1) 3814

740 i iL Benzin 4398 210kW (286LE) 4398ccm M62 B44 (448S1)M62 B44 (448S2) 5104

750 i iL Benzin 5379 240kW (326LE) 5379ccm M73 B54 (54121)M73 B54 (54122) 3815

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom