Univerzális menü

Sachs támcsapágy gólyaláb első tengely bal,első tengely jobb

BMW 7
Cikkszám: 802 007
Gyártó: SACHS
Kártyaszám: 1381051
2 munkanap alatt beszerezhető 1 db.
Bolti ár:
16 070 Ft
-12%
Online ár:
14 100 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Ebben a beszerzési variációban a termékek nem visszaáruzhatók ! (215)

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

BMW (1090611)
BMW (33331090611)
BMW (31 33 1 090 611)


További olvasom
Tengelyenként
2
Beépítési oldal
Első tengely bal
Beépítési oldal
Első tengely jobb
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2
golyóscsapágy nélkül
OE-számhoz
1 090 611
OE-számhoz
31 33 1 090 611
SVHC
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
Tovább olvasom

725 tds Dízel 2497 105kW (143LE) 2497ccm M51 D25 (256T1) 5403

728 i iL Benzin 2793 142kW (193LE) 2793ccm M52 B28 (286S1)M52 B28 (286S2) 5105

730 d Dízel 2926 135kW (184LE) 2926ccm M57 D30 (306D1) 10024

730 d Dízel 2926 142kW (193LE) 2926ccm M57 D30 (306D1) 14812

730 i iL Benzin 2997 155kW (211LE) 2997ccm M60 B30 (308S1) 3812

730 i iL Benzin 2997 160kW (218LE) 2997ccm M60 B30 (308S1) 3813

735 i iL Benzin 3498 173kW (235LE) 3498ccm M62 B35 (358S1) 5106

740 d Dízel 3901 180kW (245LE) 3901ccm M67 D39 (398D1) 12100

740 i iL Benzin 3982 210kW (286LE) 3982ccm M60 B40 (408S1) 3814

740 i iL Benzin 4398 210kW (286LE) 4398ccm M62 B44 (448S1)M62 B44 (448S2) 5104

750 i iL Benzin 5379 240kW (326LE) 5379ccm M73 B54 (54121)M73 B54 (54122) 3815

Tovább olvasom
Évente több mint 10 millió új járművet szerelnek fel SACHS lengéscsillapítókkal. A SACHS márka története 1894-ben kezdődik, amikor a szerszámkészítő és névadó Ernst Sachs beadta első kerékpárkeréktengely szabadalmi bejelentését. Sachs találmányának szabadalmaztatása vezetett ahhoz a közös döntéshez, hogy 1895. augusztus 1-jén megalapítják a ""Schweinfurter Präzisions-Kugellager-Werke Fichtel & Sachs"" vállalatot, amely a kerékpárok golyóscsapágyainak és kerékagyainak gyártásával foglalkozott. A kerékpár tömegközlekedési eszközként való áttörése gyors növekedést eredményezett; 1905-ben a Fichtel & Sachsnak már 900 alkalmazottja volt. A gazdasági válság idején Sachs 1923-ban részvénytársasággá alakította át a vállalatot, majd 1929-ben eladta a golyóscsapágy részleget, és a járműmotorok, tengelykapcsolók, valamint lengéscsillapítók gyártására összpontosított. 1945-ben, a háborús zűrzavarok után a schweinfurti gyár létesítményeinek 67 százaléka megsemmisült, ennek ellenére az év végén újraindult a termelés. Más innovatív fejlesztések piaci sikerével a schweinfurti anyagyárat 1969-ben meg kellett duplázni. Emellett több vállalatot is felvásároltak, és a vállalat megtette az első lépést Észak-Amerikában, mielőtt a Mannesmann AG 1987-ben megszerezte a részvények többségét. A vállalat nemzetközivé válása tovább folytatódott, és 1995-ben a Fichtel & Sachs 38 gyártó és értékesítő vállalattal volt jelen világszerte. A ZF Sachs AG névre átkeresztelt vállalat 2001-ben a ZF csoport része lett, majd 2011-ben beolvadt a ZF Friedrichshafen AG-be. Ma a SACHS márka termékeit a ZF Aftermarket a LEMFÖRDER, TRW, BOGE és ZF OPENMATICS márkákkal együtt sikeresen értékesíti nemzetközi szinten.
Tovább olvasom