Powered by Smartsupp BMW 7 1994-2001 (E38) első tengely bal első tengely jobb torony csapágy gólyaláb
Univerzális menü

Sachs támcsapágy gólyaláb első tengely bal,első tengely jobb

BMW 7
Cikkszám: 802 007
Gyártó: SACHS
Kártyaszám: 1381051
2 munkanap alatt beszerezhető 1 db.
Bolti ár:
16 020 Ft
-12%
Online ár:
14 050 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Ebben a beszerzési variációban a termékek nem visszaáruzhatók ! (215)

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

BMW (1090611)
BMW (33331090611)
BMW (31 33 1 090 611)


Tovább olvasom
Tengelyenként
2
Beépítési oldal
Első tengely bal
Beépítési oldal
Első tengely jobb
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2
golyóscsapágy nélkül
OE-számhoz
1 090 611
OE-számhoz
31 33 1 090 611
SVHC
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
Tovább olvasom

725 tds diesel (2.5 12V 105kw 143LE 2497ccm) Eng.code: M51D25(256T1) Type id: 5403

728 i, iL benzin (2.8 24V 142kw 193LE 2793ccm) Eng.code: M52B28(286S1),M52B28(286S2) Type id: 5105

730 d diesel (2.9 24V 135kw 184LE 2926ccm) Eng.code: M57D30(306D1) Type id: 10024

730 d diesel (2.9 24V 142kw 193LE 2926ccm) Eng.code: M57D30(306D1) Type id: 14812

730 i, iL benzin (3.0 32V 155kw 211LE 2997ccm) Eng.code: M60B30(308S1) Type id: 3812

730 i, iL benzin (3.0 32V 160kw 218LE 2997ccm) Eng.code: M60B30(308S1) Type id: 3813

735 i, iL benzin (3.5 32V 173kw 235LE 3498ccm) Eng.code: M62B35(358S1) Type id: 5106

740 d diesel (3.9 32V 180kw 245LE 3901ccm) Eng.code: M67D39(398D1) Type id: 12100

740 i, iL benzin (4.0 32V 210kw 286LE 3982ccm) Eng.code: M60B40(408S1) Type id: 3814

740 i, iL benzin (4.4 32V 210kw 286LE 4398ccm) Eng.code: M62B44(448S1),M62B44(448S2) Type id: 5104

750 i, iL benzin (5.4 24V 240kw 326LE 5379ccm) Eng.code: M73B54(54121),M73B54(54122) Type id: 3815

Tovább olvasom
Évente több mint 10 millió új járművet szerelnek fel SACHS lengéscsillapítókkal. A SACHS márka története 1894-ben kezdődik, amikor a szerszámkészítő és névadó Ernst Sachs beadta első kerékpárkeréktengely szabadalmi bejelentését. Sachs találmányának szabadalmaztatása vezetett ahhoz a közös döntéshez, hogy 1895. augusztus 1-jén megalapítják a ""Schweinfurter Präzisions-Kugellager-Werke Fichtel & Sachs"" vállalatot, amely a kerékpárok golyóscsapágyainak és kerékagyainak gyártásával foglalkozott. A kerékpár tömegközlekedési eszközként való áttörése gyors növekedést eredményezett; 1905-ben a Fichtel & Sachsnak már 900 alkalmazottja volt. A gazdasági válság idején Sachs 1923-ban részvénytársasággá alakította át a vállalatot, majd 1929-ben eladta a golyóscsapágy részleget, és a járműmotorok, tengelykapcsolók, valamint lengéscsillapítók gyártására összpontosított. 1945-ben, a háborús zűrzavarok után a schweinfurti gyár létesítményeinek 67 százaléka megsemmisült, ennek ellenére az év végén újraindult a termelés. Más innovatív fejlesztések piaci sikerével a schweinfurti anyagyárat 1969-ben meg kellett duplázni. Emellett több vállalatot is felvásároltak, és a vállalat megtette az első lépést Észak-Amerikában, mielőtt a Mannesmann AG 1987-ben megszerezte a részvények többségét. A vállalat nemzetközivé válása tovább folytatódott, és 1995-ben a Fichtel & Sachs 38 gyártó és értékesítő vállalattal volt jelen világszerte. A ZF Sachs AG névre átkeresztelt vállalat 2001-ben a ZF csoport része lett, majd 2011-ben beolvadt a ZF Friedrichshafen AG-be. Ma a SACHS márka termékeit a ZF Aftermarket a LEMFÖRDER, TRW, BOGE és ZF OPENMATICS márkákkal együtt sikeresen értékesíti nemzetközi szinten.
Tovább olvasom