Univerzális menü

Bilstein futómű rugó

BILSTEIN - B3 OE Replacement
Cikkszám: 37-239817
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 1389676
1 munkanap alatt beszerezhető 1 db.
Bolti ár:
22 620 Ft
-9%
Online ár:
20 570 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Személyes vásárlás a központban: 12:00-ig leadott rendelés esetén még aznap; 12:00 után leadott rendelés esetén következő munkanap lehetséges. Személyes vásárlás budapesti kirendeltségben: 10:00-ig leadott rendelés esetén még aznap 15:30 után; 10:00 után leadottrendelés esetén következő munkanap 09:00-tól lehetséges. Személyes vásárlás vidéki kirendeltségben: 12:00-ig leadott rendelés esetén következő munkanap 09:00-tól; 12:00 után leadott rendelés esetén 2 munkanap múlva 09:00-tól lehetséges. Futárral történő kiszállítás: 11:00-ig leadott rendelést aznap; 11:00 után leadott rendelést következő munkanap átadjuk futárnak. Kérjük minden esetben várja meg munkatársunk értesítését!

Olajok kenőanyagok folyadékok patent izzó nem visszáruzható! Visszáruzandó alkatrészeket hat napon belül eredeti csomagolásban sértetlenül vesszük vissza. Cseredarabokat tisztán sértetlenül ledugózva eredeti csomagolásban 1 éven belül vesszük vissza. (8)

Termékfotó
Monroe futómű rugó 338mm
Gyártó: MONROE
Cikkszám: SP3617
Kártyaszám: 1389705
10
27 850 Ft-tól
Hossz [mm]:
338
Tömeg [kg]:
2,9
Külső átmérő [mm]:
176
Belső átmérő 1 [mm]:
118
Belső átmérő 2 [mm]:
134
Garancia:
5 év garancia
Menetek száma:
4,5
Csomagolási hossz [mm]:
55
Csomagolási szélesség [cm]:
17,9
Csomagolási magasság [cm]:
18
huzalátmérő [mm]:
14
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

BMW (3412727)
BMW (3412729)
BMW (3412730)
BMW (31 33 3 412 727)
BMW (31 33 3 412 729)
BMW (31 33 3 412 730)


További olvasom
Beépítési oldal
elsőtengely
Tovább olvasom

2.0 d Dízel 1995 110kW (150LE) 1995ccm M47 D20 (204D4) 18232

2.0 i Benzin 1995 110kW (150LE) 1995ccm N46 B20 B 19033

2.0 sd Dízel 1995 130kW (177LE) 1995ccm N47 D20 A 25497

2.5 i Benzin 2494 141kW (192LE) 2494ccm M54 B25 (256S5) 17812

2.5 si Benzin 2497 160kW (218LE) 2497ccm N52 B25 AN52 B25 AFN52 B25 BF 19828

3.0 i xDrive Benzin 2979 170kW (231LE) 2979ccm M54 B30 (306S3) 17811

3.0 si Benzin 2996 200kW (272LE) 2996ccm N52 B30 AN52 B30 BF 19827

xDrive 20 d Dízel 1995 120kW (163LE) 1995ccm N47 D20 AN47 D20 C 10575

xDrive 20 d Dízel 1995 130kW (177LE) 1995ccm N47 D20 AN47 D20 C 31011

xDrive 20 i Benzin 1995 110kW (150LE) 1995ccm N46 B20 B 31008

xDrive 25 i Benzin 2497 160kW (218LE) 2497ccm N52 B25 AN52 B25 AFN52 B25 BF 31009

xDrive 30 i Benzin 2996 200kW (272LE) 2996ccm N52 B30 AN52 B30 BF 31010

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom