Univerzális menü

Sachs lengéscsillapító bal,gáznyomásos,kétcsöves,felül csavarorsó

BMW 3
Cikkszám: 556 873
Gyártó: SACHS
Kártyaszám: 13979223
2 munkanap alatt beszerezhető 3 db.
Bolti ár:
67 230 Ft
-9%
Online ár:
61 120 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Ebben a beszerzési variációban a termékek nem visszaáruzhatók ! (215)

Termékfotó
Bilstein lengéscsillapító első tengely bal,gáznyomásos,kétcsöves,alsó lemez
Gyártó: BILSTEIN
Cikkszám: 22-139931
Kártyaszám: 1317653
12
30 530 Ft-tól
Beépítési oldal:
Első tengely bal
Lengéscsillapító fajtája:
gáznyomásos
Lengéscsillapító-típus:
Gólyaláb
Lengéscsillapító rögzítés:
alsó lemez
Lengéscsillapító rögzítés:
felül csavarorsó
Páros cikkszám:
22-139948
Lengéscsillapító-rendszer:
Kétcsöves
Termékfotó
Bilstein lengéscsillapító első tengely bal,gáznyomásos,egycsöves felfordított
Gyártó: BILSTEIN
Cikkszám: 35-115069
Kártyaszám: 1317662
14
87 550 Ft-tól
Beépítési oldal:
Első tengely bal
Lengéscsillapító fajtája:
gáznyomásos
Lengéscsillapító-típus:
Gólyaláb
Lengéscsillapító rögzítés:
felül csavarorsó
Páros cikkszám:
35-115076
Lengéscsillapító-rendszer:
Egycsöves felfordított
További termékek
Jellemző méret
SFE32/22X98A
Beépítési oldal
bal
Lengéscsillapító fajtája
gáznyomásos
Lengéscsillapító-típus
Gólyaláb
Lengéscsillapító-rendszer
Kétcsöves
Erősített kivitel
Páros cikkszám
556 874
Lengéscsillapító rögzítés
felül csavarorsó
SVHC
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
Tovább olvasom

316 i Benzin 1596 77kW (105LE) 1596ccm M43 B16 (164E3) 15894

316 i Benzin 1596 85kW (115LE) 1596ccm N40 B16 AN45 B16 A 18822

316 i Benzin 1796 85kW (115LE) 1796ccm N42 B18 AN46 B18 A 16325

316 i Benzin 1895 77kW (105LE) 1895ccm M43 B19 (194E1) 11042

318 d Dízel 1951 85kW (116LE) 1951ccm M47 D20 (204D1) 16315

318 d Dízel 1995 85kW (116LE) 1995ccm M47 D20 (204D4) 18465

318 i Benzin 1895 87kW (118LE) 1895ccm M43 B19 (194E1) 8963

318 i Benzin 1995 105kW (143LE) 1995ccm N42 B20 AN46 B20 AN46 B20 C 16198

320 d Dízel 1951 100kW (136LE) 1951ccm M47 D20 (204D1) 9045

320 i Benzin 1990 110kW (150LE) 1990ccm M52 B20 (206S4) 9092

320 i Benzin 2171 125kW (170LE) 2171ccm M54 B22 (226S1) 15452

323 i Benzin 2494 125kW (170LE) 2494ccm M52 B25 (256S4) 9091

325 i Benzin 2494 141kW (192LE) 2494ccm M54 B25 (256S5) 15454

328 i Benzin 2793 142kW (193LE) 2793ccm M52 B28 (286S2) 8964

330 d Dízel 2926 135kW (184LE) 2926ccm M57 D30 (306D1) 13874

330 i Benzin 2979 170kW (231LE) 2979ccm M54 B30 (306S3) 14922

316 ti Benzin 1596 85kW (115LE) 1596ccm N40 B16 AN45 B16 A 30911

316 ti Benzin 1796 85kW (115LE) 1796ccm N42 B18 AN46 B18 A 15924

318 td Dízel 1995 85kW (115LE) 1995ccm M47 D20 (204D4) 17350

318 ti Benzin 1995 105kW (143LE) 1995ccm N42 B20 AN46 B20 A 16189

318 Ci Benzin 1995 105kW (143LE) 1995ccm N42 B20 AN46 B20 A 16327

318 Ci Benzin 1995 110kW (150LE) 1995ccm N46 B20 AN46 B20 C 19334

320 Cd Dízel 1995 110kW (150LE) 1995ccm M47 D20 (204D4) 18288

320 Ci Benzin 2171 125kW (170LE) 2171ccm M54 B22 (226S1) 15450

323 Ci Benzin 2494 125kW (170LE) 2494ccm M52 B25 (256S4) 14397

325 Ci Benzin 2494 141kW (192LE) 2494ccm M54 B25 (256S5) 15451

330 Cd Dízel 2993 150kW (204LE) 2993ccm M57 D30 (306D2) 19301

330 Ci Benzin 2979 170kW (231LE) 2979ccm M54 B30 (306S3) 14926

316 Ci Benzin 1596 77kW (105LE) 1596ccm M43 B16 (164E3) 15895

316 Ci Benzin 1596 85kW (115LE) 1596ccm N45 B16 A 18823

318 Ci Benzin 1895 87kW (118LE) 1895ccm M43 B19 (194E1) 11400

318 Ci Benzin 1995 105kW (143LE) 1995ccm N42 B20 A 16199

320 Ci Benzin 1990 110kW (150LE) 1990ccm M52 B20 (206S4) 11368

320 Ci Benzin 2171 125kW (170LE) 2171ccm M54 B22 (226S1) 15448

323 Ci Benzin 2494 125kW (170LE) 2494ccm M52 B25 (256S4) 10502

325 Ci Benzin 2494 141kW (192LE) 2494ccm M54 B25 (256S5) 15449

328 Ci Benzin 2793 142kW (193LE) 2793ccm M52 B28 (286S2) 10503

330 Ci Benzin 2979 170kW (231LE) 2979ccm M54 B30 (306S3) 30325

330 xi Benzin 2979 170kW (231LE) 2979ccm M54 B30 (306S3) 14921

316 i Benzin 1796 85kW (115LE) 1796ccm N42 B18 AN46 B18 A 16741

318 d Dízel 1951 85kW (115LE) 1951ccm M47 D20 (204D1) 16742

318 d Dízel 1995 85kW (116LE) 1995ccm M47 D20 (204D4) 18466

318 i Benzin 1895 87kW (118LE) 1895ccm M43 B19 (194E1) 12139

318 i Benzin 1995 105kW (143LE) 1995ccm N42 B20 AN46 B20 AN46 B20 C 16326

320 d Dízel 1951 100kW (136LE) 1951ccm M47 D20 (204D1) 12141

320 d Dízel 1995 110kW (150LE) 1995ccm M47 D20 (204D4) 16202

320 i Benzin 1990 110kW (150LE) 1990ccm M52 B20 (206S4) 11319

320 i Benzin 2171 125kW (170LE) 2171ccm M54 B22 (226S1) 15453

325 i Benzin 2494 141kW (192LE) 2494ccm M54 B25 (256S5) 15455

328 i Benzin 2793 142kW (193LE) 2793ccm M52 B28 (286S2) 12140

330 d Dízel 2926 135kW (184LE) 2926ccm M57 D30 (306D1) 14185

330 d Dízel 2993 150kW (204LE) 2993ccm M57 D30 (306D2) 17353

330 i Benzin 2979 170kW (231LE) 2979ccm M54 B30 (306S3) 14923

Tovább olvasom
Évente több mint 10 millió új járművet szerelnek fel SACHS lengéscsillapítókkal. A SACHS márka története 1894-ben kezdődik, amikor a szerszámkészítő és névadó Ernst Sachs beadta első kerékpárkeréktengely szabadalmi bejelentését. Sachs találmányának szabadalmaztatása vezetett ahhoz a közös döntéshez, hogy 1895. augusztus 1-jén megalapítják a ""Schweinfurter Präzisions-Kugellager-Werke Fichtel & Sachs"" vállalatot, amely a kerékpárok golyóscsapágyainak és kerékagyainak gyártásával foglalkozott. A kerékpár tömegközlekedési eszközként való áttörése gyors növekedést eredményezett; 1905-ben a Fichtel & Sachsnak már 900 alkalmazottja volt. A gazdasági válság idején Sachs 1923-ban részvénytársasággá alakította át a vállalatot, majd 1929-ben eladta a golyóscsapágy részleget, és a járműmotorok, tengelykapcsolók, valamint lengéscsillapítók gyártására összpontosított. 1945-ben, a háborús zűrzavarok után a schweinfurti gyár létesítményeinek 67 százaléka megsemmisült, ennek ellenére az év végén újraindult a termelés. Más innovatív fejlesztések piaci sikerével a schweinfurti anyagyárat 1969-ben meg kellett duplázni. Emellett több vállalatot is felvásároltak, és a vállalat megtette az első lépést Észak-Amerikában, mielőtt a Mannesmann AG 1987-ben megszerezte a részvények többségét. A vállalat nemzetközivé válása tovább folytatódott, és 1995-ben a Fichtel & Sachs 38 gyártó és értékesítő vállalattal volt jelen világszerte. A ZF Sachs AG névre átkeresztelt vállalat 2001-ben a ZF csoport része lett, majd 2011-ben beolvadt a ZF Friedrichshafen AG-be. Ma a SACHS márka termékeit a ZF Aftermarket a LEMFÖRDER, TRW, BOGE és ZF OPENMATICS márkákkal együtt sikeresen értékesíti nemzetközi szinten.
Tovább olvasom