Powered by Smartsupp BMW X5 2000-2006 (E53) elsőtengely torony csapágy gólyaláb
Univerzális menü

Bilstein támcsapágy gólyaláb

B1 OE Replacement
Cikkszám: 12-248988
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 1398100
2 munkanap alatt beszerezhető 1 db.
Bolti ár:
37 700 Ft
-9%
Online ár:
34 270 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Ebben a beszerzési variációban a termékek nem visszaáruzhatók ! (215)

Termékfotó
Febi Bilstein támcsapágy gólyaláb gumi/fém,első tengely bal,első tengely jobb
Gyártó: Febi Bilstein
Cikkszám: 23943
Kártyaszám: 1398112
38
10 780 Ft-tól
Vastagság [mm]:
81
Magasság [mm]:
81
Belső átmérő [mm]:
16
Külső átmérő [mm]:
153
Anyag:
Gumi/fém
Beépítési oldal:
Első tengely bal
Beépítési oldal:
Első tengely jobb
Tömeg [kg]:
0,973
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
csapágy nélkül
Beépítési oldal:
elsőtengely
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
golyóscsapágy nélkül
Szervizinformáció figyelembe veendő:
Termékfotó
Lemförder támcsapágy gólyaláb első tengely bal,első tengely jobb
Gyártó: LEMFÖRDER
Cikkszám: 30363 01
Kártyaszám: 1398121
11
10 440 Ft-tól
Beépítési oldal:
Első tengely bal
Beépítési oldal:
Első tengely jobb
Tengelyenként:
2
OE-számhoz:
1 096 311
OE-számhoz:
31 30 6 779 604
OE-számhoz:
31 33 1 096 311
OE-számhoz:
31 33 6 769 584
OE-számhoz:
6 769 584
OE-számhoz:
6 779 604
SVHC:
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
Termékfotó
Sachs támcsapágy gólyaláb első tengely bal,első tengely jobb
Gyártó: SACHS
Cikkszám: 802 375
Kártyaszám: 1398140
9
10 660 Ft-tól
Beépítési oldal:
Első tengely bal
Beépítési oldal:
Első tengely jobb
Tengelyenként:
2
OE-számhoz:
1 096 311
OE-számhoz:
31 30 6 779 604
OE-számhoz:
31 33 1 096 311
OE-számhoz:
31 33 6 769 584
OE-számhoz:
6 769 584
OE-számhoz:
6 779 604
SVHC:
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

BMW (31 30 6 779 604)
BMW (31 33 1 090 612)
BMW (31 33 1 096 311)
BMW (31 33 6 769 584)


OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

BMW (31 30 6 779 604)
BMW (31 33 1 090 612)
BMW (31 33 1 096 311)
BMW (31 33 6 769 584)


Tovább olvasom
Beépítési oldal
elsőtengely
Tovább olvasom

3.0 d diesel (2.9 24V 135kw 184LE 2925ccm) Eng.code: M57D30(306D1) Type id: 13043

3.0 d diesel (3.0 24V 160kw 218LE 2993ccm) Eng.code: M57D30(306D2) Type id: 17625

3.0 i benzin (3.0 24V 170kw 231LE 2979ccm) Eng.code: M54B30(306S3) Type id: 17176

4.4 i benzin (4.4 32V 210kw 286LE 4398ccm) Eng.code: M62B44(448S2) Type id: 13042

4.4 i benzin (4.4 32V 235kw 320LE 4398ccm) Eng.code: N62B44A Type id: 17624

4.6 is benzin (4.6 32V 255kw 347LE 4619ccm) Eng.code: M62B46(468S1) Type id: 16328

4.8 is benzin (4.8 32V 265kw 360LE 4799ccm) Eng.code: N62B48A Type id: 18044

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom