Univerzális menü

Bilstein támcsapágy gólyaláb

B1 OE Replacement
Cikkszám: 12-248988
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 1398100
1 munkanap alatt beszerezhető 4 db.
Bolti ár:
28 870 Ft
-9%
Online ár:
26 250 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Személyes vásárlás a központban: 12:00-ig leadott rendelés esetén még aznap; 12:00 után leadott rendelés esetén következő munkanap lehetséges. Személyes vásárlás budapesti kirendeltségben: 10:00-ig leadott rendelés esetén még aznap 15:30 után; 10:00 után leadottrendelés esetén következő munkanap 09:00-tól lehetséges. Személyes vásárlás vidéki kirendeltségben: 12:00-ig leadott rendelés esetén következő munkanap 09:00-tól; 12:00 után leadott rendelés esetén 2 munkanap múlva 09:00-tól lehetséges. Futárral történő kiszállítás: 11:00-ig leadott rendelést aznap; 11:00 után leadott rendelést következő munkanap átadjuk futárnak. Kérjük minden esetben várja meg munkatársunk értesítését!

(27)

Termékfotó
Febi Bilstein támcsapágy gólyaláb gumi/fém,első tengely bal,első tengely jobb
Gyártó: Febi Bilstein
Cikkszám: 23943
Kártyaszám: 1398112
36
14 560 Ft-tól
Vastagság [mm]:
81
Magasság [mm]:
81
Belső átmérő [mm]:
16
Külső átmérő [mm]:
153
Anyag:
Gumi/fém
Beépítési oldal:
Első tengely bal
Beépítési oldal:
Első tengely jobb
Tömeg [kg]:
0,973
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
csapágy nélkül
Beépítési oldal:
elsőtengely
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
golyóscsapágy nélkül
Szervizinformáció figyelembe veendő:
Termékfotó
Lemförder támcsapágy gólyaláb első tengely bal,első tengely jobb
Gyártó: LEMFÖRDER
Cikkszám: 30363 01
Kártyaszám: 1398121
9
11 100 Ft-tól
Beépítési oldal:
Első tengely bal
Beépítési oldal:
Első tengely jobb
Tengelyenként:
2
OE-számhoz:
1 096 311
OE-számhoz:
31 30 6 779 604
OE-számhoz:
31 33 1 096 311
OE-számhoz:
31 33 6 769 584
OE-számhoz:
6 769 584
OE-számhoz:
6 779 604
SVHC:
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
Termékfotó
Sachs támcsapágy gólyaláb első tengely bal,első tengely jobb
Gyártó: SACHS
Cikkszám: 802 375
Kártyaszám: 1398140
6
10 990 Ft-tól
Beépítési oldal:
Első tengely bal
Beépítési oldal:
Első tengely jobb
Tengelyenként:
2
OE-számhoz:
1 096 311
OE-számhoz:
31 30 6 779 604
OE-számhoz:
31 33 1 096 311
OE-számhoz:
31 33 6 769 584
OE-számhoz:
6 769 584
OE-számhoz:
6 779 604
SVHC:
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

BMW (31 30 6 779 604)
BMW (31 33 1 090 612)
BMW (31 33 1 096 311)
BMW (31 33 6 769 584)


OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

BMW (31 30 6 779 604)
BMW (31 33 1 090 612)
BMW (31 33 1 096 311)
BMW (31 33 6 769 584)


További olvasom
Beépítési oldal
elsőtengely
Tovább olvasom

3.0 d Dízel 2925 135kW (184LE) 2925ccm M57 D30 (306D1) 13043

3.0 d Dízel 2993 160kW (218LE) 2993ccm M57 D30 (306D2) 17625

3.0 i Benzin 2979 170kW (231LE) 2979ccm M54 B30 (306S3) 17176

4.4 i Benzin 4398 210kW (286LE) 4398ccm M62 B44 (448S2) 13042

4.4 i Benzin 4398 235kW (320LE) 4398ccm N62 B44 A 17624

4.6 is Benzin 4619 255kW (347LE) 4619ccm M62 B46 (468S1) 16328

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom