Univerzális menü

Bosch generátor 140amper,vákuumszivattyú nélkül

BMW 3,5,7,X3
Cikkszám: 0 986 084 680
Gyártó: BOSCH
Kártyaszám: 13984252
2 munkanap alatt beszerezhető 2 db.
Bolti ár:
111 540 Ft
-7%
Online ár:
103 280 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Ebben a beszerzési variációban a termékek nem visszaáruzhatók ! (215)

Termékfotó
Valeo generátor 150amper,szíjtárcsával
Gyártó: VALEO
Cikkszám: 440179
Kártyaszám: 1345915
12
105 580 Ft-tól
cserealkatrész:
Feszültség [V]:
14
Generátor-töltőáram [A]:
150
Rögzítési mód:
3-pontos rögzítés
Helyzet/fok:
L 95
Forgásirány:
óramutató járásával megegyező forgásirány
Szíjtárcsák:
szíjtárcsával
Szíjtárcsák:
Hosszbordás ékszíj tárcsával
Bordák száma:
6
Szíjtárcsaátmérő [mm]:
53,8
Csatlakozó/szorító:
fordulatszámmérő csatlakozó nélkül
Kiegészítő cikk/kiegészítő info:
integrált szabályozóval
Tömeg [kg]:
7,222
Rögzítési mód:
Hárompontos rögzítés
Helyzet/fok:
L 95
Szíjtárcsaátmérő [mm]:
54
Csatlakozás technika:
B+(M8)
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

BMW (12 31 7 800 308)
BMW (12 31 7 802 928)


További olvasom
cserealkatrész
Feszültség [V]
14
Generátor-töltőáram [A]
140
Rögzítési mód
kettős lengőkar
Generátor kivitel
vákuumszivattyú nélkül
Forgásirány
óramutató járásával megegyező forgásirány
javasolt javítási kiterjesztés
Ékszíj/hosszbordás szíj
Szíjtárcsa és generátor távolsága [mm]
61
Szíjtárcsák
többszörös szíjtárcsával
Rovátkák száma
6
Szíjtárcsaátmérő [mm]
53,5
Bilincs
B+(M8)
Csatlakozókivitel száma
86
Hossz [mm]
188
Tovább olvasom

335 d Dízel 2993 210kW (286LE) 2993ccm M57 D30 (306D5) 19837

335 d Dízel 2993 210kW (286LE) 2993ccm M57 D30 (306D5) 19835

335 d Dízel 2993 210kW (286LE) 2993ccm M57 D30 (306D5) 19836

520 d Dízel 1995 110kW (150LE) 1995ccm M47 D20 (204D4) 19955

520 d Dízel 1995 120kW (163LE) 1995ccm M47 D20 (204D4)N47 D20 C 19023

525 d Dízel 2497 120kW (163LE) 2497ccm M57 D25 (256D2) 19950

525 d Dízel 2497 130kW (177LE) 2497ccm M57 D25 (256D2) 17968

530 d Dízel 2993 170kW (231LE) 2993ccm M57 D30 (306D3) 19024

530 xd Dízel 2993 170kW (231LE) 2993ccm M57 D30 (306D3) 19097

535 d Dízel 2993 200kW (272LE) 2993ccm M57 D30 (306D4) 18308

520 d Dízel 1995 110kW (150LE) 1995ccm M47 D20 (204D4) 19956

520 d Dízel 1995 120kW (163LE) 1995ccm M47 D20 (204D4)N47 D20 C 19223

525 d Dízel 2497 120kW (163LE) 2497ccm M57 D25 (256D2) 19949

525 d Dízel 2497 130kW (177LE) 2497ccm M57 D25 (256D2) 17969

530 d Dízel 2993 160kW (218LE) 2993ccm M57 D30 (306D2) 17778

530 d Dízel 2993 170kW (231LE) 2993ccm M57 D30 (306D3) 19025

530 xd Dízel 2993 170kW (231LE) 2993ccm M57 D30 (306D3) 19098

535 d Dízel 2993 200kW (272LE) 2993ccm M57 D30 (306D4) 18309

730 Ld Dízel 2993 170kW (231LE) 2993ccm M57 D30 (306D3) 18986

730 d Dízel 2993 155kW (211LE) 2993ccm M57 D30 (306D2)M57 D30 (306D3) 10600

730 d Dízel 2993 160kW (218LE) 2993ccm M57 D30 (306D2) 16953

3.0 d Dízel 2993 160kW (218LE) 2993ccm M57 D30 (306D3) 19037

3.0 sd Dízel 2993 210kW (286LE) 2993ccm M57 D30 (306D5) 19829

xDrive 30 d Dízel 2993 155kW (211LE) 2993ccm M57 D30 (306D3) 10578

xDrive 30 d Dízel 2993 160kW (218LE) 2993ccm M57 D30 (306D3) 31013

xDrive 35 d Dízel 2993 210kW (286LE) 2993ccm M57 D30 (306D5) 31014

Tovább olvasom
A Bosch csoport különböző technológiák és szolgáltatások vezető nemzetközi szállítója. Világszerte mintegy 395 000 munkatársat foglalkoztat (2020. december 31-én) és 71,5 milliárd euró árbevételt ért el 2020-ban. A cégcsoport négy üzleti területen végzi tevékenységét, ezek a mobilitási megoldások, az ipari technika, a fogyasztási cikkek, valamint az energia- és épülettechnika. Az autóipar területén a Bosch a világ elsőszámú felszerelés- és innovációs vezetője, amely eredeti és utángyártott termékeket gyárt és forgalmaz. A Bosch a világ különböző autógyártóinak szállít autóalkatrészeket. Nagy az esélye annak, hogy az Ön járművében lévő számos alkatrészt is a Bosch gyártotta. A Bosch alkatrészek a tartósság, a megbízhatóság, a kiváló minőség és az innováció szinonimái. Számos Bosch-alkatrész szolgált a mai gépjárművekben használt modern technológiák alapjául. A vállalat világszerte számos szabadalommal rendelkezik, és jelentős bevételeket fektetett a kutatásba és fejlesztésbe a különböző területeken, beleértve az autóalkatrészeket, háztartási készülékeket, elektromos szerszámokat és biztonsági rendszereket. Az alapítójáról elnevezett Robert Bosch GmbH az egyik legnagyobb és legrégebbi autóalkatrész-gyártó. A Boscht 1886. november 15-én alapították a Precíziós Mechanika és Elektrotechnika Műhelyeként. A jelenlegi nevet 1937-ben kapta meg. A vállalat székhelye Stuttgartban, Németországban található. Gyártó és forgalmazó központjai a világ minden táján, többek között Észak-Amerikában, Ausztráliában és Ázsiában találhatók. A Bosch által gyártott autóalkatrészek sorában szerepelnek a generátorok, indítók, motorpozíció-érzékelők, gyújtáselemek, üzemanyagrendszerek, akkumulátorok, kormányrendszerek és ablaktörlő lapátok. A Bosch 1887-ben vezette be az első kisfeszültségű mágneszáras gyújtást a helyhez kötött benzinmotorokhoz. Egy évtizeddel később, 1897-ben a Bosch bevezette a belső égésű motorok mágneszáras gyújtószerkezeteit. 1902-ben a márka piacra dobta első sikeres nagyfeszültségű gyújtógyertyáit. A Bosch 1913-ban és 1926-ban kezdett el fényszórók és ablaktörlők gyártásával foglalkozni. 1927-ben a márka mérföldkövet ért el az első dízel üzemanyag-befecskendező szivattyú bevezetésével. Ez a rendszer a modern dízel befecskendező rendszer előfutára volt. Az első személyautó dízel befecskendező szivattyút 1936-ban építették be egy Mercedes-Benz járműbe. A Bosch 1976-ban kezdett oxigénérzékelőket kínálni. 1978-ban a vállalat bevezette a blokkolásgátló fékrendszert (ABS), amely az ABS-érzékelő segítségével megakadályozza a kerekek blokkolását csúszós útviszonyok között. A Bosch a kipörgésgátló rendszerek, az elektronikus menetstabilizáló programok (ESP), az autórádiók és a fedélzeti navigációs rendszerek specializációjáról is ismert. 1986-ban és 1995-ben jelentek meg a Bosch kipörgésgátló rendszerei, illetve ESP-jei. 1980-ban a Bosch elsőként vezette be az elektronikus légzsákvezérlő rendszereket a járművekben. Ezeket kezdetben a Mercedes S-osztályú autókban alkalmazták. A vállalat 2010-ben elsőként vezette be az automatikus vészfékező mechanizmust. Ez a rendszer figyelmezteti a vezetőt, hogy fékezzen, ha az autó közelében lévő tárgyat észlel, és úgy érzi, hogy ütközés fenyeget. Ha a vezető nem reagál, a rendszer automatikusan aktiválja a fékező mechanizmust, hogy megállítsa a járművet. A Bosch hibrid rendszereket is szállít különböző márkákhoz, többek között a Peugeot-hoz, a Volkswagenhez és a Porschéhez.
Tovább olvasom