Univerzális menü

Sachs kuplungkészlet

XTend Kit plus CSC
Cikkszám: 3000 990 509
Gyártó: SACHS
Kártyaszám: 14002653
1 munkanap alatt beszerezhető 10 db.
Bolti ár:
125 820 Ft
-7%
Online ár:
116 500 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Személyes vásárlás a központban: 15:00-ig leadott rendelés esetén másnap; 15:00 után leadott rendelés esetén 2 munkanap múlva lehetséges. Személyes vásárlás budapesti kirendeltségben: 15:00-ig leadott rendelés esetén másnap 15:30 után; 15:00 után leadottrendelés esetén 2 munkanap múlva lehetséges. Személyes vásárlás vidéki kirendeltségben: 15:00-ig leadott rendelés esetén 2 munkanap múlva 9:00-tól; 15:00 után leadott rendelés esetén 3 munkanap múlva lehetséges. Futárral történő kiszállítás: 15:00-ig leadott rendelés esetén másnap; 15:00 után leadott rendelés esetén 2 munkanap múlva átadjuk a futárnak. Kérjük minden esetben várja meg munkatársunk értesítését!

Olajok kenőanygok folyadékok elektromos alkatrészek visszáruzása nem lehetséges. A visszáruzandó tételeket sérülés mentes eredeti csomagolásban hat napon belül vesszük vissza. Cseredarabok mechanikai sérülés mentesen tisztán gyári csomagolásban visszáruzhatóak. (130)

Termékfotó
Rymec kuplungkészlet központi kinyomóval
Gyártó: RYMEC
Cikkszám: JT17071041
Kártyaszám: 1440220
8
120 990 Ft-tól
Átmérő [mm]:
250
Tányér átmérő [mm]:
250
Fogszám:
23
Agyprofil:
23.3x26.3
többrészes:
háromrészes
Kiegészítő cikk/kiegészítő info:
Központi kinyomóval
Tengelykapcsoló nyomólap külső átmérő [mm]:
250
Dörzsbevonat külső átmérő 1 [mm]:
250
Termékfotó
Luk kuplungkészlet központi kinyomóval
Gyártó: LUK
Cikkszám: 625 3063 33
Kártyaszám: 14002651
3
104 070 Ft-tól
Átmérő [mm]:
250
Kiegészítő cikk/kiegészítő info:
Központi kinyomóval
SVHC:
Nem található SVHC anyag!
Utánállítás:
automatikus utánállítással
További termékek
Átmérő [mm]
250
Fogszám
23
Alternatív javítókészlet
3000 970 138
csak készletben elérhető
SVHC
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
Tovább olvasom

2.0 D Dízel 1956 115kW (156LE) 1956ccm LBS 129222

2.0 D Dízel 1956 118kW (160LE) 1956ccm LBS 55101

2.0 CDTI (67) Dízel 1956 125kW (170LE) 1956ccm B 20 DTH 115677

2.0 Biturbo CDTI (68) Dízel 1956 140kW (190LE) 1956ccm A 20 DTR 29930

2.0 Biturbo CDTI (68) Dízel 1956 143kW (195LE) 1956ccm A 20 DTR 13727

2.0 Biturbo CDTI 4x4 (68) Dízel 1956 140kW (190LE) 1956ccm A 20 DTR 31122

2.0 Biturbo CDTI 4x4 (68) Dízel 1956 143kW (195LE) 1956ccm A 20 DTR 13729

2.0 CDTI (68) Dízel 1956 103kW (140LE) 1956ccm A 20 DTE 20739

2.0 CDTI (68) Dízel 1956 118kW (160LE) 1956ccm A 20 DTH 28220

2.0 CDTI (68) Dízel 1956 120kW (163LE) 1956ccm A 20 DTH 24303

2.0 CDTI (68) Dízel 1956 125kW (170LE) 1956ccm B 20 DTH 109270

2.0 CDTI (68) Dízel 1956 88kW (120LE) 1956ccm A 20 DTE 59257

2.0 CDTI 4x4 (68) Dízel 1956 118kW (160LE) 1956ccm A 20 DTH 33844

2.0 CDTI 4x4 (68) Dízel 1956 120kW (163LE) 1956ccm A 20 DTH 29806

2.0 CDTI 4x4 (68) Dízel 1956 125kW (170LE) 1956ccm B 20 DTH 109271

2.0 Biturbo CDTI (35) Dízel 1956 140kW (190LE) 1956ccm A 20 DTR 29932

2.0 Biturbo CDTI (35) Dízel 1956 143kW (195LE) 1956ccm A 20 DTR 13737

2.0 Biturbo CDTI 4x4 (35) Dízel 1956 140kW (190LE) 1956ccm A 20 DTR 31124

2.0 Biturbo CDTI 4x4 (35) Dízel 1956 143kW (195LE) 1956ccm A 20 DTR 13736

2.0 CDTI (35) Dízel 1956 103kW (140LE) 1956ccm A 20 DTE 27483

2.0 CDTI (35) Dízel 1956 118kW (160LE) 1956ccm A 20 DTH 29929

2.0 CDTI (35) Dízel 1956 120kW (163LE) 1956ccm A 20 DTH 26883

2.0 CDTI (35) Dízel 1956 125kW (170LE) 1956ccm B 20 DTH 109274

2.0 CDTI (35) Dízel 1956 88kW (120LE) 1956ccm A 20 DTE 59255

2.0 CDTI 4x4 (35) Dízel 1956 118kW (160LE) 1956ccm A 20 DTH 33847

2.0 CDTI 4x4 (35) Dízel 1956 120kW (163LE) 1956ccm A 20 DTH 23849

2.0 CDTI 4x4 (35) Dízel 1956 125kW (170LE) 1956ccm B 20 DTH 109275

2.0 Biturbo CDTI (69) Dízel 1956 143kW (195LE) 1956ccm A 20 DTR 13732

2.0 Biturbo CDTI 4x4 (69) Dízel 1956 140kW (190LE) 1956ccm A 20 DTR 31123

2.0 Biturbo CDTI 4x4 (69) Dízel 1956 143kW (195LE) 1956ccm A 20 DTR 13734

2.0 CDTI (69) Dízel 1956 103kW (140LE) 1956ccm A 20 DTE 20737

2.0 CDTI (69) Dízel 1956 118kW (160LE) 1956ccm A 20 DTH 28227

2.0 CDTI (69) Dízel 1956 120kW (163LE) 1956ccm A 20 DTH 26831

2.0 CDTI (69) Dízel 1956 125kW (170LE) 1956ccm B 20 DTH 109273

2.0 CDTI (69) Dízel 1956 88kW (120LE) 1956ccm A 20 DTE 59256

2.0 CDTI 4x4 (69) Dízel 1956 118kW (160LE) 1956ccm A 20 DTH 33845

2.0 CDTI 4x4 (69) Dízel 1956 120kW (163LE) 1956ccm A 20 DTH 33191

2.0 CDTI 4x4 (69) Dízel 1956 125kW (170LE) 1956ccm B 20 DTH 109272

2.0 CDTi (47) Dízel 1956 125kW (170LE) 1956ccm D 20 DTH 128796

2.0 CDTi 4x4 (47) Dízel 1956 125kW (170LE) 1956ccm D 20 DTH 128797

2.0 CDTi (68) Dízel 1956 125kW (170LE) 1956ccm B 20 DTHD 20 DTH 126600

2.0 CDTi 4x4 (68) Dízel 1956 125kW (170LE) 1956ccm D 20 DTH 127507

2.0 CDTi (35) Dízel 1956 125kW (170LE) 1956ccm B 20 DTHD 20 DTH 126615

2.0 CDTi 4x4 (35) Dízel 1956 125kW (170LE) 1956ccm D 20 DTH 127508

2.0 CDTi (75) Dízel 1956 125kW (170LE) 1956ccm B 20 DTHD 20 DTH 110025

2.0 CDTi (75) Dízel 1956 96kW (130LE) 1956ccm A 20 DTB 20 DTJD 20 DTJY 20 DTJZ 20 DTJ 11330

2.0 TTiD XWD Dízel 1956 140kW (190LE) 1956ccm A 20 DTR 79

2.0 TiD Dízel 1956 118kW (160LE) 1956ccm A 20 DTH 33504

Tovább olvasom
Évente több mint 10 millió új járművet szerelnek fel SACHS lengéscsillapítókkal. A SACHS márka története 1894-ben kezdődik, amikor a szerszámkészítő és névadó Ernst Sachs beadta első kerékpárkeréktengely szabadalmi bejelentését. Sachs találmányának szabadalmaztatása vezetett ahhoz a közös döntéshez, hogy 1895. augusztus 1-jén megalapítják a ""Schweinfurter Präzisions-Kugellager-Werke Fichtel & Sachs"" vállalatot, amely a kerékpárok golyóscsapágyainak és kerékagyainak gyártásával foglalkozott. A kerékpár tömegközlekedési eszközként való áttörése gyors növekedést eredményezett; 1905-ben a Fichtel & Sachsnak már 900 alkalmazottja volt. A gazdasági válság idején Sachs 1923-ban részvénytársasággá alakította át a vállalatot, majd 1929-ben eladta a golyóscsapágy részleget, és a járműmotorok, tengelykapcsolók, valamint lengéscsillapítók gyártására összpontosított. 1945-ben, a háborús zűrzavarok után a schweinfurti gyár létesítményeinek 67 százaléka megsemmisült, ennek ellenére az év végén újraindult a termelés. Más innovatív fejlesztések piaci sikerével a schweinfurti anyagyárat 1969-ben meg kellett duplázni. Emellett több vállalatot is felvásároltak, és a vállalat megtette az első lépést Észak-Amerikában, mielőtt a Mannesmann AG 1987-ben megszerezte a részvények többségét. A vállalat nemzetközivé válása tovább folytatódott, és 1995-ben a Fichtel & Sachs 38 gyártó és értékesítő vállalattal volt jelen világszerte. A ZF Sachs AG névre átkeresztelt vállalat 2001-ben a ZF csoport része lett, majd 2011-ben beolvadt a ZF Friedrichshafen AG-be. Ma a SACHS márka termékeit a ZF Aftermarket a LEMFÖRDER, TRW, BOGE és ZF OPENMATICS márkákkal együtt sikeresen értékesíti nemzetközi szinten.
Tovább olvasom