Univerzális menü

Sachs támcsapágy gólyaláb hátsótengely,fenn

BMW X5,X6
Cikkszám: 802 545
Gyártó: SACHS
Kártyaszám: 1403195
1 munkanap alatt beszerezhető 10+ db.
Bolti ár:
3 000 Ft
-17%
Online ár:
2 500 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Személyes vásárlás a központban: 15:00-ig leadott rendelés esetén másnap; 15:00 után leadott rendelés esetén 2 munkanap múlva lehetséges. Személyes vásárlás budapesti kirendeltségben: 15:00-ig leadott rendelés esetén másnap 15:30 után; 15:00 után leadottrendelés esetén 2 munkanap múlva lehetséges. Személyes vásárlás vidéki kirendeltségben: 15:00-ig leadott rendelés esetén 2 munkanap múlva 9:00-tól; 15:00 után leadott rendelés esetén 3 munkanap múlva lehetséges. Futárral történő kiszállítás: 15:00-ig leadott rendelés esetén másnap; 15:00 után leadott rendelés esetén 2 munkanap múlva átadjuk a futárnak. Kérjük minden esetben várja meg munkatársunk értesítését!

Olajok kenőanygok folyadékok elektromos alkatrészek visszáruzása nem lehetséges. A visszáruzandó tételeket sérülés mentes eredeti csomagolásban hat napon belül vesszük vissza. Cseredarabok mechanikai sérülés mentesen tisztán gyári csomagolásban visszáruzhatóak. (219)

Termékfotó
Lemförder támcsapágy gólyaláb hátsótengely,fenn
Gyártó: LEMFÖRDER
Cikkszám: 35340 01
Kártyaszám: 1403182
6
2 490 Ft-tól
Tengelyenként:
2
Beépítési oldal:
hátsótengely
Beépítési oldal:
fenn
Részmetszet:
felső rész
OE-számhoz:
33 52 6 776 399
OE-számhoz:
6 776 399
SVHC:
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
Kiegészítő cikk/kiegészítő info:
Gördülőcsapágyra nincs szükség
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

BMW (6776399)
BMW (33 52 6 776 399)


További olvasom
Tengelyenként
2
Beépítési oldal
hátsótengely
Beépítési oldal
fenn
Részmetszet
felső rész
OE-számhoz
33 52 6 776 399
OE-számhoz
6 776 399
SVHC
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
Kiegészítő cikk/kiegészítő info
Gördülőcsapágyra nincs szükség
Tovább olvasom

3.0 3.0d Dízel 2993 155kW (211LE) 2993ccm M57 D30 (306D3) 34969

3.0 d Dízel 2993 173kW (235LE) 2993ccm M57 D30 (306D3) 23282

3.0 sd Dízel 2993 210kW (286LE) 2993ccm M57 D30 (306D5) 25498

3.0 si Benzin 2996 200kW (272LE) 2996ccm N52 B30 AN52 B30 AFN52 B30 BF 23280

4.8 i xDrive Benzin 4799 261kW (355LE) 4799ccm N62 B48 B 23281

M 50 d Dízel 2993 280kW (381LE) 2993ccm N57 D30 C 55985

xDrive 30 d Dízel 2993 155kW (211LE) 2993ccm M57 D30 (306D3)N57 D30 A 59334

xDrive 30 d Dízel 2993 173kW (235LE) 2993ccm M57 D30 (306D3) 30908

xDrive 30 d Dízel 2993 180kW (245LE) 2993ccm N57 D30 A 1097

xDrive 30 i Benzin 2996 200kW (272LE) 2996ccm N52 B30 A 30906

xDrive 35 d Dízel 2993 210kW (286LE) 2993ccm M57 D30 (306D5) 30909

xDrive 35 i Benzin 2979 225kW (306LE) 2979ccm N55 B30 A 1103

xDrive 35 i Benzin 2979 235kW (320LE) 2979ccm N55 B30 A 52207

xDrive 40 d Dízel 2993 225kW (306LE) 2993ccm N57 D30 B 1098

xDrive 48 i Benzin 4799 261kW (355LE) 4799ccm N62 B48 B 30907

xDrive 50 i Benzin 4395 300kW (408LE) 4395ccm N63 B44 A 8292

M 50 d Dízel 2993 280kW (381LE) 2993ccm N57 D30 C 55986

xDrive 30 d Dízel 2993 155kW (211LE) 2993ccm N57 D30 A 9946

xDrive 30 d Dízel 2993 173kW (235LE) 2993ccm M57 D30 (306D3) 31006

xDrive 30 d Dízel 2993 180kW (245LE) 2993ccm N57 D30 A 1108

xDrive 35 d Dízel 2993 210kW (286LE) 2993ccm M57 D30 (306D5) 31007

xDrive 35 i Benzin 2979 225kW (306LE) 2979ccm N54 B30 AN55 B30 A 31004

xDrive 40 d Dízel 2993 225kW (306LE) 2993ccm N57 D30 B 1169

xDrive 50 i Benzin 4395 300kW (408LE) 4395ccm N63 B44 A 31005

Tovább olvasom
Évente több mint 10 millió új járművet szerelnek fel SACHS lengéscsillapítókkal. A SACHS márka története 1894-ben kezdődik, amikor a szerszámkészítő és névadó Ernst Sachs beadta első kerékpárkeréktengely szabadalmi bejelentését. Sachs találmányának szabadalmaztatása vezetett ahhoz a közös döntéshez, hogy 1895. augusztus 1-jén megalapítják a ""Schweinfurter Präzisions-Kugellager-Werke Fichtel & Sachs"" vállalatot, amely a kerékpárok golyóscsapágyainak és kerékagyainak gyártásával foglalkozott. A kerékpár tömegközlekedési eszközként való áttörése gyors növekedést eredményezett; 1905-ben a Fichtel & Sachsnak már 900 alkalmazottja volt. A gazdasági válság idején Sachs 1923-ban részvénytársasággá alakította át a vállalatot, majd 1929-ben eladta a golyóscsapágy részleget, és a járműmotorok, tengelykapcsolók, valamint lengéscsillapítók gyártására összpontosított. 1945-ben, a háborús zűrzavarok után a schweinfurti gyár létesítményeinek 67 százaléka megsemmisült, ennek ellenére az év végén újraindult a termelés. Más innovatív fejlesztések piaci sikerével a schweinfurti anyagyárat 1969-ben meg kellett duplázni. Emellett több vállalatot is felvásároltak, és a vállalat megtette az első lépést Észak-Amerikában, mielőtt a Mannesmann AG 1987-ben megszerezte a részvények többségét. A vállalat nemzetközivé válása tovább folytatódott, és 1995-ben a Fichtel & Sachs 38 gyártó és értékesítő vállalattal volt jelen világszerte. A ZF Sachs AG névre átkeresztelt vállalat 2001-ben a ZF csoport része lett, majd 2011-ben beolvadt a ZF Friedrichshafen AG-be. Ma a SACHS márka termékeit a ZF Aftermarket a LEMFÖRDER, TRW, BOGE és ZF OPENMATICS márkákkal együtt sikeresen értékesíti nemzetközi szinten.
Tovább olvasom